back to top
14.1 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Π. Κούβαλης: Anytime και Ιnteramerican ακολουθούν μια ισορροπημένη τιμολογιακή πολιτική

Για την τρέχουσα κατάσταση στον κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά και για τη στρατηγική που ακολουθούν Interamerican και Anytime με στόχο τον διαμοιρασμό του επιπρόσθετου κόστους, μιλά στο iw ο κ. Πάνος Κούβαλης, Tribe Leader, Mobility & Convenience Tribe, Interamerican.

iw? Η τρέχουσα κατάσταση και πώς επηρεάζεται από πληθωριστικές τάσεις…

- Advertisement -

απ. Η σταδιακή άρση των περιορισμών την άνοιξη του 2021 είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφορίας των οχημάτων και, αντίστοιχα, των ατυχημάτων. Η συγκεκριμένη εικόνα συνεχίζεται και μέσα στο 2022, καθώς υπάρχει αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 5% περίπου σε σχέση με το 2019, την τελευταία χρονιά χωρίς περιορισμούς στην κίνηση. 

Την ίδια στιγμή, η κυκλοφορία στους δρόμους παραμένει σε υψηλά επίπεδα και δεν έχει επηρεαστεί από τη σημαντική αύξηση στις τιμές των καυσίμων, σαν αποτέλεσμα του πολέμου στην Ουκρανία. Στις παραπάνω τάσεις ήρθαν να προστεθούν μια σειρά από πληθωριστικές πιέσεις στα επισκευαστικά κόστη για τα αυτοκίνητα, που οδηγούν σε αύξηση του μέσου κόστους επισκευής και αποζημίωσης περίπου 10%, σύμφωνα με τη σχετική εμπειρία που ήδη έχει καταγραφεί. 

- Advertisement -

Τα παραπάνω αρχίζουν σημαντικά να πιέζουν τα ασφάλιστρα τόσο της αστικής ευθύνης όσο και των συμπληρωματικών καλύψεων και δημιουργούν πίεση στα οικονομικά αποτελέσματα των ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτων, και όχι μόνο. Ήδη οι ασφαλιστικές εταιρείες κάνουν βήματα προς μια πιο ισορροπημένη τιμολογιακή προσέγγιση, που θα επιτρέπει να καλυφθεί σωστά το εκτιμώμενο ρίσκο που αναλαμβάνουν σε συνδυασμό πάντα με την αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένονται σταδιακές διορθώσεις τιμών, που θα κυμανθούν από 5% έως 10%. 

Ένα φθηνό ασφάλιστρο δεν είναι κάτι κακό, θα πρέπει όμως, σε κάθε περίπτωση, να είναι επαρκές, ώστε να μπορεί να καλύψει τον κίνδυνο που αναλαμβάνεται και σε καμία περίπτωση να μη διαφοροποιεί την εξυπηρέτηση του καταναλωτή, ειδικά τη στιγμή που τη χρειάζεται περισσότερο, τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης.

iw? Πώς απαντάμε σε αυτό περιβάλλον;

απ. Σε αυτό το περιβάλλον που δημιουργείται, και τα δύο brands, τόσο το Anytime όσο και το Interamerican, ακολουθούν μια ισορροπημένη τιμολογιακή πολιτική, που προσπαθεί να διαμοιράσει το επιπρόσθετο κόστος που υπάρχει μεταξύ εταιρείας και τελικού καταναλωτή με έναν, κατά το δυνατόν, ισοδύναμο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε ήδη προχωρήσει σε διορθώσεις τιμών και θα ακολουθήσουν και άλλες στο επόμενο δίμηνο. 

Οι πληθωριστικές πιέσεις οδηγούν σε αύξηση του μέσου κόστους επισκευής και αποζημίωσης περίπου 10%.

Πέρα όμως από τις τιμολογιακές κινήσεις, δίνουμε έμφαση σε:

  • Αύξηση των επιλογών που είναι διαθέσιμες στον συνεργάτη ή τον πελάτη μας για την κάλυψη των αναγκών που υπάρχουν. 

Πιο συγκεκριμένα στα τρία επίπεδα των προϊόντων μας που καλύπτουν:

    • Αστική ευθύνη
    • Μερική κάλυψη του αυτοκινήτου
    • Πλήρη κάλυψη του αυτοκινήτου, δίνουμε τη δυνατότητα για περισσότερες επιλογές σε επιπρόσθετες καλύψεις

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η κάλυψη προστασίας εκτός φιλικού διακανονισμού. Με τη συγκεκριμένη κάλυψη, αν γίνει ατύχημα με όχημα που είναι ασφαλισμένο σε εταιρεία εκτός φιλικού διακανονισμού και δεν ευθύνεται ο πελάτης μας, αποζημιώνεται και σε αυτήν την περίπτωση με τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο.

  • Ύπαρξη καινοτόμων προγραμμάτων τηλεματικής που βασίζονται στο «πόσο» ή το «πώς» οδηγεί ο συγκεκριμένος καταναλωτής. 

Ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο, το προϊόν Short Drive, που έχει σαν αφετηρία τα 3.000 χλμ. τον χρόνο, είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, καθώς χρησιμοποιείται από καταναλωτές για κάλυψη του δεύτερου ή του τρίτου αυτοκινήτου τους.

  • Αύξηση της παρεχόμενης αξίας σε σημεία που έχουν να κάνουν όχι μόνο με την ασφάλιση, αλλά και με τη συντήρηση του ίδιου του οχήματος. 

Πιο συγκεκριμένα:

    • Εκπτώσεις 10% στον ετήσιο έλεγχο του αυτοκινήτου (service)
    • Καινοτόμες λύσεις, όπως η επιτόπου αντικατάσταση μπαταρίας σε χαμηλό κόστος 
    • Εκπτώσεις μέσα από το Anytime Club σε μια σειρά από συνεργάτες που έχουν σχέση με το ίδιο το όχημα ή τη χρήση του, όπως π.χ. λάστιχα, είδη αυτοκινήτων, ενοικίαση, KTEO, επισκευές κρυστάλλων κ.ά.

iw? Ποιο είναι το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτων;

απ. Σίγουρα, στα επόμενα χρόνια, θα δούμε περισσότερα από:

  • Ηλεκτροκίνηση, μία από τις πιο σημαντικές στην ιστορία της αυτοκίνησης, καθώς αλλάζει ουσιωδώς την εμπειρία μετακίνησης και χρήσης ενός οχήματος και ταυτόχρονα δημιουργεί μια σειρά από προκλήσεις, ασφαλιστικές ή μη.
  • Υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας, που θα αλλάξουν σημαντικά το επίπεδο ασφαλείας στη χρήση των αυτοκινήτων, αλλά και την ασφαλιστική προσέγγιση σε σχέση με την τιμολόγηση και ανάληψη του κινδύνου.
  • Έμφαση στην περαιτέρω εξέλιξη της τιμολόγησης και της ανάληψης του κινδύνου με τη χρήση όλο και περισσότερων δεδομένων που θα είναι διαθέσιμα και θα επιτρέπουν μια σαφώς πιο δίκαιη και προσωποποιημένη τιμολόγηση αρκετά μακριά από τις πρακτικές που είναι τώρα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά και, φυσικά, θα δούμε όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην
  • Εμπειρία του πελάτη όχι μόνο στη στιγμή της αγοράς ενός ασφαλιστικού συμβολαίου, αλλά πολύ περισσότερο στις στιγμές που γίνεται χρήση του, τη στιγμή του ατυχήματος, της βλάβης και της ενημέρωσης, όπου απαιτείται. Η εμπειρία αυτή θα πρέπει να είναι σαφώς πιο γρήγορη, πιο διάφανη, πιο αυτοματοποιημένη και σίγουρα εφάμιλλη αντίστοιχων εμπειριών του καταναλωτή σε άλλες βιομηχανίες.

Aπό το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αυτοκίνητο: Αρνητικές εξελίξεις, τρομάζουν loss ratio και ατυχήματα

Συνολικά τα οδικά ατυχήματα μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκε το κόστος αποζημίωσης και ο Δείκτης Ζημιών

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Αποτελέσματα 9μηνου και αντασφαλίσεις, θα διαμορφώσουν τις τάσεις στα ασφάλιστρα και τις προμήθειες για το 2025 

Oι αντασφαλιστικές συμβάσεις και τα αποτελέσματα 9μηνου των ασφαλιστικών (λογιστικές καταστάσεις) θα κρίνουν τις αυξήσεις ασφαλίστρων του 2025

Οι μη σωστές αποζημιώσεις στο αυτοκίνητο βλάπτουν το σύνολο της αγοράς

Η ασφαλιστική αγορά είχε ξεφύγει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα από τις παλιές κατηγορίες των ασφαλισμένων περί 'μη σωστής αποζημίωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.