back to top
19 C
Athens
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

Όσα γεμίζουν την καρδιά σου και κάνουν τη ζωή σου πιο πλούσια…

Επιλέγοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λάνσαρε την ανανεωμένη επικοινωνία της, η Generali μεγαλώνει το ψηφιακό της αποτύπωμα, ανοίγοντας ζωντανό διάλογο με την επόμενη γενιά καταναλωτών.

Αποτυπώνοντας με συγκινητικό τρόπο τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της ασφάλισης, υπογραμμίζουν ότι η Generali δεν είναι απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ένας σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεων των ασφαλισμένων.

- Advertisement -

Τα μηνύματα της καμπάνιας έχουν αποσπάσει μέχρι στιγμής χιλιάδες θετικά σχόλια στα ψηφιακά μέσα, επιβεβαιώνοντας ότι η αξία της ασφάλισης παραμένει διαχρονικά αναλλοίωτη.

Πιστή στην πελατοκεντρική της πολιτική, η Generali θέτει ως πρωταγωνιστή τις ανθρώπινες ανάγκες, αναδεικνύοντας τον πραγματικό ρόλο της ασφάλισης: να αποτελεί έναν αξιόπιστο προστάτη της ζωής των ανθρώπων και όσων έχουν πραγματικά αξία για τον καθένα. Η φιλοσοφία της αυτή αποτυπώνεται και στο περιεχόμενο της σελίδας της στο Facebook, αλλά και στο κανάλι της στο YouTube. Εκεί η Generali συνομιλεί καθημερινά με εκατοντάδες χιλιάδες followers, ανταλλάσσοντας χρηστικά μηνύματα, συμβουλές σχετικά με την αναγκαιότητα της πρόληψης, ενδιαφέρον οπτικοακουστικό περιεχόμενο, αλλά και έξυπνες και απλές λύσεις ασφάλισης.

- Advertisement -

Η καμπάνια της εταιρείας θα συνεχιστεί και το 2018, με νέο περιεχόμενο, διαδίδοντας το μήνυμα της ασφάλισης σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤτΕ: Τα στατιστικά των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για το γ΄ 3μηνο

Αύξηση ενεργητικού κατά 1,7%, στα 21.869 εκατ. ευρώ, και τεχνικών προβλέψεων κατά 262 εκατ., στα 15.994 εκατ. ευρώ

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

Κυκλοφορεί τo νέο τεύχος του Insurance World

Στο τεύχος Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2025 φιλοξενείται η κεντρική συνέντευξη της Μαρίας Παπαζαρκάδα, Country Manager της Coface στην Ελλάδα

ΤτΕ: Το πρόγραμμα εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών για το α΄ 6μηνο 2026

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Φεβρουαρίου-Ιουνίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ιωάννινα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανακοίνωση ΣΠΑΤΕ για την επιβολή δικαιώματος συμβολαίου σε υφιστάμενα προγράμματα υγείας

Για κάθε νόμιμη ενέργεια επιφυλάσσεται ο Σύλλογος, δεδομένης της απουσίας κρατικού ελέγχου και αντικειμενικού προσδιορισμού της χρέωσης

ΕΑΔΕ: Παρέμβαση για εγκύκλιο Εθνικής Ασφαλιστικής σχετικά με το δικαίωμα συμβολαίου

Άμεση ανάκληση ζητά η ΕΑΔΕ, κάνοντας λόγο για «όχημα με στόχο την τροποποίηση υφιστάμενων ασφαλιστικών συμβάσεων»

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

ΤτΕ: Τα στατιστικά των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για το γ΄ 3μηνο

Αύξηση ενεργητικού κατά 1,7%, στα 21.869 εκατ. ευρώ, και τεχνικών προβλέψεων κατά 262 εκατ., στα 15.994 εκατ. ευρώ

ΠΟΑΔ: «Black Friday και στις ασφαλίσεις;»

«Τα εναλλακτικά δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων δεν είναι κολυμπήθρες του Σιλωάμ» τονίζει στην παρέμβασή της η Ομοσπονδία