back to top
37.5 C
Athens
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel Β2 του 18ου Insurance Conference.
Ο κ. Κωνσταντίνος Καλημέρης, Chief Commercial Officer, Hellas Direct, ανέφερε ότι η HellasDirect είναι μία πολυκαναλική εταιρεία και αυτό τους έχει δώσει την δυνατότητα να αξιολογήσουν το κάθε κανάλι. Περιέργως τα κοινά είναι διαφορετικά. Η αύξηση είναι γύρω στο 10%-15% στις πλατφόρμες στο σύνολο της αγοράς. Όπως επεσήμανε, οι ασφαλιστικοί όροι έχουν απλοποιηθεί πολύ στις πλατφόρμες και αυτό συμβάλλει στην αξιοπιστία του συστήματος. Φαίνεται ότι το κοινό που προτιμάει τις πολυπλατφόρμες εστιάζει σε πιο απλά προϊόντα, παρά στα πιο σύνθετα – πολύπλοκα.
«Για εμένα το βασικό είναι με την βοήθεια της τεχνολογίας να γίνουν οι πλατφόρμες πιο humanlike (εύκολες, γρήγορες, συμπαθητικές, ενεργητικές). Πρέπει να αξιοποιούν περισσότερο τα data. Να βγάζουν αυτόματα προφίλ για κάθε πελάτη και να φθάσουν να κάνουν ενεργητική πώληση. Επίσης μπορούν στο μέλλον να πωλούν και άλλα προϊόντα», επεσήμανε.
Ο κ. Μανώλης Μαρσέλλος, Chief Executive Officer, Insurancemarket, ανέφερε πως όντως είναι διαφορετικά τα κοινά που αγοράζουν. «Ο κόσμος ενημερώνεται όμως κυρίως μέσα από τις πλατφόρμες, άσχετα αν στο τέλος δεν αγοράσει μέσω της πλατφόρμας. Φέραμε την ευκολία. Κάναμε τα πάντα πιο απλά και συγκρίσιμα. Εξυπηρετούμε ετησίως πάνω από 700 χιλ. παραστατικά απευθείας με τον πελάτη», τόνισε. Ο ίδιος ανέφερε ότι το ΑΙ μας δίνει την δυνατότητα να κάνουμε προσιτό ένα complex προϊόν. Στόχος μας να μειώσουμε περαιτέρω τα κόστη μας. Επίσης το ΑΙ έχει βοηθήσει πολύ στο κομμάτι του marketing. Είμαστε πλέον πολύ πιο παραγωγικοί, τρέχουμε πολλά διαγνωστικά εργαλεία. Εξακολουθούν όμως οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες να ακολουθούν με πιο αργά βήματα. Πολλές φορές είναι θέμα νοοτροπίας. Πιστεύω ότι πρέπει να περάσουμε στην επόμενη μέρα που είναι το advice. Να βοηθάμε περισσότερο τον καταναλωτή για να αποφασίσει. Είναι ένας βασικός στόχος που θέλουμε να πετύχουμε μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Ο κ. Μπάμπης Μπαμπίλης, Head of AnytimeCustomer Centric Interactions Tribe Leader, σημείωσε ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει γίνει ένα τεράστιο άλμα στο κομμάτι του hybrid. Αυτό που λέγαμε παλαιότερα elearning και deep learning έχει γίνει πραγματικότητα.

Πρέπει να κάνουμε focus στο να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη και στο after salesservice. Πρέπει να πάμε πολύ γρήγορα και να μειώσουμε πολύ τους χρόνους ανταπόκρισης, επέμβασης και αποζημίωσης. Αν ήταν ένα το project, θα λέγαμε ότι προσπαθούμε να εμπλέξουμε όλα τα κανάλια που έχουμε ώστε να βελτιστοποιούμε την ανταπόκριση στον πελάτη. Είναι πολύ σημαντικό να πάμε στο fair pricing. Επειδή ο όγκος των δεδομένων είναι πολύ μεγάλος πια, πρέπει να πάμε σε άλλη λογική και κατηγοριοποίηση τιμολογίων.

Ο κ. Διαμαντής Μπουζάνης, COSMOTE Insurance Tribe Leader OTE Group, είπε ότι η επέκταση στον ασφαλιστικό τομέα εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για ανάπτυξη πέρα από τον στενό πυρήνα των τηλεπικοινωνιών και της τηλεόρασης. Τρία είναι τα βασικά σημεία που εστιάζουμε για να χτίσουμε την σχέση μας με τους πελάτες: Συνέπεια, διαφάνεια και πολύ καλή εμπειρία πελάτη.

- Advertisement -

Ένα μεγάλο δικό μας στοίχημα ήταν να μπορέσουμε να απλουστεύσουμε τους όρους ασφάλισης τα «ψιλά γράμματα», ώστε να γίνουν κατανοητά στον καταναλωτή.  Αυτό που στοχεύουμε να κάνουμε είναι να φέρουμε την ασφάλεια σε όλα τα σημεία που βρίσκουμε τον καταναλωτή. Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα και την ασφάλιση κατοικίας, ο τρόπος προσέγγισης είναι πολύ διαφορετικός. Για τα οχήματα φροντίζουμε να είναι ο πελάτης σε μία επαγρύπνηση με συνεχείς ενημερώσεις για τους κινδύνους και τα οφέλη. Για την κατοικία τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Από 6 εκατ. σπίτα, μόλις το 1 εκατ. είναι ασφαλισμένα. Η αγορά δεν έχει αναπτυχθεί με τους ρυθμούς που προσβλέπαμε. Οι καταναλωτές νομίζουν ότι πρόκειται για ένα ακριβό προϊόν και δεν υπάρχει εμπιστοσύνη για την λήψη της αποζημίωσης. Εμείς έχουμε φτιάξει προϊόντα που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες, ώστε να είναι σίγουροι οι καταναλωτές για τις εκπτώσεις – οφέλη που θα λάβουν. Στα προϊόντα που έχουμε στο internetαυτή τη στιγμή ο καταναλωτής μπορεί να δει τις τιμές μόλις σε δύο πεδία, χωρίς να ζητάμε αναλυτικά στοιχεία. Γίνεται σημαντική προσπάθεια απλοποίησης των διαδικασιών.

Photo Credits

- Advertisement -

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Σχετικές δημοσιεύσεις

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Αλλαγή σκηνικού στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο

Έχουμε αλλαγή σκηνικού στον ελληνικό ασφαλιστικό χώρο. Γίνονται ριζικές αλλαγές με συγχωνεύσεις και σε επίπεδο εταιρειών και σε επίπεδο διαμεσολάβησης. 

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference