back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Οδική Βοήθεια: Πρωτοποριακή mobile εφαρμογή από την Interamerican

Μια απλή και ιδιαίτερα χρηστική mobile εφαρμογή παρέχει δωρεάν στους πελάτες της Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή υποστήριξη των υπηρεσιών της στον τομέα. Η εταιρεία είναι, άλλωστε, πρωτοπόρος στη χρήση της τηλεματικής για τη διαχείριση των περιστατικών στην Οδική Βοήθεια. Η νέα υπηρεσία έρχεται να προστεθεί σε σειρά επιπλέον υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN στον κλάδο αυτοκινήτου, στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για τη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας του πελάτη.

Ο ασφαλισμένος για Οδική Βοήθεια, μέσω της εφαρμογής «Drive On», μπορεί από το κινητό τηλέφωνό του:

- Advertisement -

– να καλέσει άμεσα την Οδική Βοήθεια INTERAMERICAN, εισάγοντας απλά στοιχεία -αριθμό
πινακίδας, τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο- και εξασφαλίζοντας ταχύτητα στην επαφή του με τις
υπηρεσίες της εταιρείας

-να προσδιορίσει το πρόβλημα του οχήματός του, επιλέγοντας τον χαρακτηρισμό βλάβης στην εφαρμογή

- Advertisement -

-να δώσει ακριβές στίγμα, δεδομένου ότι η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το γεωγραφικό σημείο της θέσης του οχήματος με geolocation

-να παρακολουθεί, ανά πάσα στιγμή, την εξέλιξη του αιτήματός του και την πορεία του οχήματος της Οδικής Βοήθειας προς το μέρος όπου βρίσκεται το δικό του όχημα.

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός, η ευκολία χρήσης και ο αυτοματισμός των διαδικασιών, η πληρότητα και σαφήνεια ενημέρωσης κατά την επικοινωνία και η εξοικονόμηση χρόνου για τον πελάτη. Μάλιστα, ο πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει την εμπειρία του από τη χρήση.

Στην εξέλιξη της εφαρμογής, η INTERAMERICAN προβλέπει τον εμπλουτισμό της με εξατομικευμένες υπηρεσίες, πληροφορίες και άλλες παροχές.

Με το «Drive On», η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της στην Οδική Βοήθεια, παρέχοντας προστιθέμενη αξία εξυπηρέτησης και αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην επικοινωνία.

Η εφαρμογή αποτελεί έκφραση της γενικότερης πελατοκεντρικής προσέγγισης των αναγκών των ασφαλισμένων από την εταιρεία, ειδικότερα στο πλαίσιο της παροχής πολλαπλών υπηρεσιών για το ασφαλισμένο αυτοκίνητο και τον οδηγό.

Επισημαίνεται ότι στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων η INTERAMERICAN έχει ηγετική και καινοτόμο παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

«Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τον πελάτη, κτίζοντας σχέση σταθερής εμπιστοσύνης μαζί του. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τον δείκτη αφοσίωσης NPS, που είναι ιδιαίτερα υψηλός και φθάνει στο 70» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Η εταιρεία στην Οδική Βοήθεια διαθέτει 220 ιδιόκτητα οχήματα, 350 εξειδικευμένους υπαλλήλους, 111 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα και απαντά στον αριθμό κλήσης 1158. Ενδεικτικό της συχνότητας των υπηρεσιών που παρέχει, είναι το ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 222.721 περιστατικά, δηλαδή εξυπηρετούσε κατά μέσο όρο 1.220 πελάτες καθημερινά.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android & iPhone συσκευές. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν στο Drive On, στον σύνδεσμο: https://www.interamerican.gr/apps/driveon

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Οι επαγγελματικοί τίτλοι “Chartered Insurance Agency Manager (CIAM)” και “Master Financial Advisor (MFA)” της LIMRA απονεμήθηκαν σε μέλη του εταιρικού δικτύου

Η Interamerican εξαγοράζει τη Europ Assistance Greece

Η Interamerican, μέλος του Ομίλου Achmea, ανακοινώνει την εξαγορά της Europ Assistance Greece στην Ελλάδα, σε μια στρατηγική κίνηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Χρειάζεται ο Αϊ-Βασίλης Ασφάλιση;

Οι γιορτές πλησιάζουν και όλοι μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση! Αυτό μας έκανε να αναρωτηθούμε…

EUROLIFE FFH: Συνεργασία με την Πλακεντία Κτηνιατρική Κλινική για το “My Happy Pet”

Επέκταση του δικτύου με 2 συμβεβλημένες κλινικές 24ωρης λειτουργίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εμπιστευτείτε την ασφάλιση που αξίζει στο σπίτι σας

Πρόσφατα, η κακοκαιρία Bora προκάλεσε εκτεταμένες πλημμύρες στη Ρόδο, καταστρέφοντας γέφυρες, σπίτια και επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS