back to top
25.3 C
Athens
Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2025

Οδική Βοήθεια: Πρωτοποριακή mobile εφαρμογή από την Interamerican

Μια απλή και ιδιαίτερα χρηστική mobile εφαρμογή παρέχει δωρεάν στους πελάτες της Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή υποστήριξη των υπηρεσιών της στον τομέα. Η εταιρεία είναι, άλλωστε, πρωτοπόρος στη χρήση της τηλεματικής για τη διαχείριση των περιστατικών στην Οδική Βοήθεια. Η νέα υπηρεσία έρχεται να προστεθεί σε σειρά επιπλέον υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN στον κλάδο αυτοκινήτου, στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για τη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας του πελάτη.

Ο ασφαλισμένος για Οδική Βοήθεια, μέσω της εφαρμογής «Drive On», μπορεί από το κινητό τηλέφωνό του:

- Advertisement -

– να καλέσει άμεσα την Οδική Βοήθεια INTERAMERICAN, εισάγοντας απλά στοιχεία -αριθμό
πινακίδας, τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο- και εξασφαλίζοντας ταχύτητα στην επαφή του με τις
υπηρεσίες της εταιρείας

-να προσδιορίσει το πρόβλημα του οχήματός του, επιλέγοντας τον χαρακτηρισμό βλάβης στην εφαρμογή

- Advertisement -

-να δώσει ακριβές στίγμα, δεδομένου ότι η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το γεωγραφικό σημείο της θέσης του οχήματος με geolocation

-να παρακολουθεί, ανά πάσα στιγμή, την εξέλιξη του αιτήματός του και την πορεία του οχήματος της Οδικής Βοήθειας προς το μέρος όπου βρίσκεται το δικό του όχημα.

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός, η ευκολία χρήσης και ο αυτοματισμός των διαδικασιών, η πληρότητα και σαφήνεια ενημέρωσης κατά την επικοινωνία και η εξοικονόμηση χρόνου για τον πελάτη. Μάλιστα, ο πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει την εμπειρία του από τη χρήση.

Στην εξέλιξη της εφαρμογής, η INTERAMERICAN προβλέπει τον εμπλουτισμό της με εξατομικευμένες υπηρεσίες, πληροφορίες και άλλες παροχές.

Με το «Drive On», η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της στην Οδική Βοήθεια, παρέχοντας προστιθέμενη αξία εξυπηρέτησης και αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην επικοινωνία.

Η εφαρμογή αποτελεί έκφραση της γενικότερης πελατοκεντρικής προσέγγισης των αναγκών των ασφαλισμένων από την εταιρεία, ειδικότερα στο πλαίσιο της παροχής πολλαπλών υπηρεσιών για το ασφαλισμένο αυτοκίνητο και τον οδηγό.

Επισημαίνεται ότι στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων η INTERAMERICAN έχει ηγετική και καινοτόμο παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

«Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τον πελάτη, κτίζοντας σχέση σταθερής εμπιστοσύνης μαζί του. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τον δείκτη αφοσίωσης NPS, που είναι ιδιαίτερα υψηλός και φθάνει στο 70» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Η εταιρεία στην Οδική Βοήθεια διαθέτει 220 ιδιόκτητα οχήματα, 350 εξειδικευμένους υπαλλήλους, 111 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα και απαντά στον αριθμό κλήσης 1158. Ενδεικτικό της συχνότητας των υπηρεσιών που παρέχει, είναι το ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 222.721 περιστατικά, δηλαδή εξυπηρετούσε κατά μέσο όρο 1.220 πελάτες καθημερινά.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android & iPhone συσκευές. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν στο Drive On, στον σύνδεσμο: https://www.interamerican.gr/apps/driveon

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican αποτυπώνει μια χρονιά ορόσημο

Το 2024 η Interamerican ενσωμάτωσε στρατηγικά τα κριτήρια ESG, «διαμορφώνοντας το μέλλον της ασφάλισης με βιώσιμο τρόπο»

Interamerican: Στρατηγική συνεργασία με την ΕΟΔ για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών – Βίντεο

Η ασφαλιστική συνέβαλε στην επισκευή του σκάφους RESCUE 1 και σε σειρά βίντεο που μετατρέπουν τη γνώση σε πράξη και την πρόληψη σε κουλτούρα

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Hellas Direct: Ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με όφελος έως 40% και άμεση εξυπηρέτηση

Με κεντρικό μήνυμα «Εδώ είμαστε!», η Hellas Direct επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ποιότητα υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών της

Στην αξία του οχήματος ανεβάζει το όριο για ζημιές από χαλαζόπτωση η Ατλαντική Ένωση

Η νέα κάλυψη είναι διαθέσιμη στα πακέτα Atlantic Plus / Atlantic Plus Eco και Atlantic Max, ως προαιρετική και βασική αντίστοιχα

ΚΕΠ και gov.gr φέρνουν ταχύτητα και ακρίβεια στις άδειες οδήγησης – Σημαντικό για τις ασφαλιστικές

Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και η διαθεσιμότητα αξιόπιστων δεδομένων ωφελούν τις ασφαλιστικές εταιρείες πολλαπλά

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική αυξάνει την έκπτωση στα ετήσια συμβόλαια αυτοκινήτου

Έκπτωση 15% από το φθινόπωρο σε νέα ετήσια συμβόλαια αυτοκινήτου και ανανεώσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ευρωκλινική: Συνεχίζεται ο έλεγχος του ΕΚΕΑ για το περιστατικό με τη λανθασμένη μετάγγιση αίματος

Στον εισαγγελέα οδηγήθηκαν δύο γιατροί και μία νοσηλεύτρια - Ο ασθενής είναι καλά στην υγεία του, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωκλινικής

Συμμαχία Affidea Ελλάδος και Ένωσης Σπάνιων Ασθενών Ελλάδος

Σκοπός του μνημονίου συνεργασίας, η ενίσχυση της πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και η προώθηση ενός πιο συμπεριληπτικού μοντέλου φροντίδας

Μικροβίωμα και καρκίνος στους νέους: ανησυχητική αύξηση περιστατικών κάτω των 50 ετών

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου εμφανίζεται όλο και πιο συχνά σε νεότερες ηλικίες - Πού στρέφουν την προσοχή τους οι επιστήμονες

Η ΕΕΑΕ ξανά δυναμικά στο πλευρό των μελών της

Στην πρώτη φθινοπωρινή της ανακοίνωση, η Ένωση δίνει το στίγμα για μια περίοδο έντονης δράσης και υποστήριξης προς τα μέλη της

ΤτΕ: +3,8% το ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το β΄ 3μηνο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το ενεργητικό διαμορφώθηκε στα 2.639 εκατ. ευρώ, έναντι 2.543 εκατ. ευρώ το προηγούμενο 3μηνο