back to top
27.3 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Οδική Βοήθεια: Πρωτοποριακή mobile εφαρμογή από την Interamerican

Μια απλή και ιδιαίτερα χρηστική mobile εφαρμογή παρέχει δωρεάν στους πελάτες της Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή υποστήριξη των υπηρεσιών της στον τομέα. Η εταιρεία είναι, άλλωστε, πρωτοπόρος στη χρήση της τηλεματικής για τη διαχείριση των περιστατικών στην Οδική Βοήθεια. Η νέα υπηρεσία έρχεται να προστεθεί σε σειρά επιπλέον υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN στον κλάδο αυτοκινήτου, στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για τη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας του πελάτη.

Ο ασφαλισμένος για Οδική Βοήθεια, μέσω της εφαρμογής «Drive On», μπορεί από το κινητό τηλέφωνό του:

- Advertisement -

– να καλέσει άμεσα την Οδική Βοήθεια INTERAMERICAN, εισάγοντας απλά στοιχεία -αριθμό
πινακίδας, τηλέφωνο, ονοματεπώνυμο- και εξασφαλίζοντας ταχύτητα στην επαφή του με τις
υπηρεσίες της εταιρείας

-να προσδιορίσει το πρόβλημα του οχήματός του, επιλέγοντας τον χαρακτηρισμό βλάβης στην εφαρμογή

- Advertisement -

-να δώσει ακριβές στίγμα, δεδομένου ότι η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το γεωγραφικό σημείο της θέσης του οχήματος με geolocation

-να παρακολουθεί, ανά πάσα στιγμή, την εξέλιξη του αιτήματός του και την πορεία του οχήματος της Οδικής Βοήθειας προς το μέρος όπου βρίσκεται το δικό του όχημα.

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός, η ευκολία χρήσης και ο αυτοματισμός των διαδικασιών, η πληρότητα και σαφήνεια ενημέρωσης κατά την επικοινωνία και η εξοικονόμηση χρόνου για τον πελάτη. Μάλιστα, ο πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει την εμπειρία του από τη χρήση.

Στην εξέλιξη της εφαρμογής, η INTERAMERICAN προβλέπει τον εμπλουτισμό της με εξατομικευμένες υπηρεσίες, πληροφορίες και άλλες παροχές.

Με το «Drive On», η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της στην Οδική Βοήθεια, παρέχοντας προστιθέμενη αξία εξυπηρέτησης και αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην επικοινωνία.

Η εφαρμογή αποτελεί έκφραση της γενικότερης πελατοκεντρικής προσέγγισης των αναγκών των ασφαλισμένων από την εταιρεία, ειδικότερα στο πλαίσιο της παροχής πολλαπλών υπηρεσιών για το ασφαλισμένο αυτοκίνητο και τον οδηγό.

Επισημαίνεται ότι στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων η INTERAMERICAN έχει ηγετική και καινοτόμο παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

«Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας προς τον πελάτη, κτίζοντας σχέση σταθερής εμπιστοσύνης μαζί του. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τον δείκτη αφοσίωσης NPS, που είναι ιδιαίτερα υψηλός και φθάνει στο 70» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Η εταιρεία στην Οδική Βοήθεια διαθέτει 220 ιδιόκτητα οχήματα, 350 εξειδικευμένους υπαλλήλους, 111 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα και απαντά στον αριθμό κλήσης 1158. Ενδεικτικό της συχνότητας των υπηρεσιών που παρέχει, είναι το ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 222.721 περιστατικά, δηλαδή εξυπηρετούσε κατά μέσο όρο 1.220 πελάτες καθημερινά.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android & iPhone συσκευές. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν στο Drive On, στον σύνδεσμο: https://www.interamerican.gr/apps/driveon

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της