back to top
26.1 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Ο φόβος των ασφαλιστικών για την προβολή τους

To μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι η έλλειψη αυτόπροβολής τους.   Για όσους παρακολουθούν εκ του μακρόθεν τις εταιρείες , βλέπουν ότι είναι καλές εταιρείες (ελληνικές και ξένες).  Με σαφείς στόχους,  κεφαλαιακές επάρκειες, οργανογράμματα, δομή πωλήσεων. Οι μητρικές ξένες πολυεθνικές παρουσιάζουν κάθε τρίμηνο κέρδη μόνες όσο όλες  μαζί οι ελληνικές εισηγμένες στο χρηματιστήριο το χρόνο.  Τα καταστήματά τους στην Ελλάδα  αδυνατούν να περάσουν στο ευρύ κοινό την  εικόνα της δυναμής  τους . Είναι σαν να προσπαθούν να κρυφτούν  από το κοινό τους.  Σαν  ποδοσφαιριστές που δεν θέλουν να πάρουν την μπάλα , για να το πούμε πιο αθλητικά.  Οι ελληνικές ασφαλιστικές , είναι αξιοπρεπέστατες εταιρείες στην πλειονότητά τους  που πασχίζουν να ανταγωνιστούν τις ισχυρές ξένες ασφαλιστικές μέσα στην αφάνεια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα είναι ότι αρκούνται σε ορισμένα σόου και εσωτερικές εκδηλώσεις  αδυνατώντας  να προβάλλουν την δυναμική τους. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις εταιρειών που έχουν καταφέρει να γίνουν γνωστές στο ευρύτερο κοινό αλλά είναι λίγες.  Οι ασφαλιστικές δεν προβάλλουν ούτε τα αποτελέσματά τους , ούτε την παραγωγή τους ούτε την δυναμική τους στο ευρύτερο κοινό.  Έχουν πέσει θύμα της φήμης των τραπεζών και της αρνητικής προπαγάνδας που έφεραν τα μεγάλα ‘λουκέτα’.   Όποιος θέλει να μιλήσει σε κάποιον για την ιδιωτική ασφάλιση, αμέσως ακούει για την «Ασπίδα»  (περιέργως καμία από τις 130 περίπου εταιρείες που έχουν βάλει λουκέτο τα τελευταία 30 χρόνια δεν αναφέρεται τόσο πολύ).  Ακόμη και  ασφαλίσεις με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα όπως αυτές του αυτοκινήτου και της υγείας αντιμετωπίζονται από το ν κόσμο ως ριψοκίνδυνες επενδύσεις.  Κανείς δεν έχει εξηγήσει στο ευρύ κοινό   γιατί τον ενοχλεί  να δώσει 200 ευρώ το τρίμηνο (67 ευρώ το μήνα ή 2,2 ευρώ  τη μέρα) για να έχει ένα υψηλό επίπεδο υγείας  όταν πληρώνει 300 ευρώ το μήνα για να είναι  ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ  και εκτεθειμένος στο δημόσιο σύστημα υγείας.  Αυτή η άγνοια είναι ευθύνη των εταιρειών που κρύβονται πίσω από ανούσιες εκδηλώσεις.   Οι σχέσεις ασφαλιστικών με την ενημέρωση είναι σχέσεις φόβου και πανικού . Όπως ενός ηθοποιού που δεν θέλει να προβάλλει το έργο του.  Ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μας , οι ορυμαγδοί στελεχών εταιρειών όταν πρόκειται για κάποια συνέντευξη της εταιρείας τους.  « Προς θεού μην αναφέρετε ότι σας είπα για την παραγωγή… όχι δεν θέλουμε συνέντευξη… δεν θέλω να γράψετε ότι έχουμε κέρδη… δεν γνωρίζω τα οικονομικά αποτελέσματα κά»  Ο απόλυτος τρόμος.  Αν εσείς κύριοι και κυρίες δεν θέλετε να προβάλλετε τις εταιρείες σας  στον Τύπο , μην μιλάτε μετά για έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και τα λοιπά.  Όποιος φοβάται μένει σπίτι ..

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η νέα εργατική μεταρρύθμιση και οι προκλήσεις για την ιδιωτική ασφάλιση

Θα αξιοποιήσει η αγορά την ευκαιρία μιας μεταρρύθμισης που ενδυναμώνει τη σύνδεση μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ασφάλισης;

Δ. Λύχρου στην κάμερα του I.W.: «Περισσότερη συνεργασία χρειάζεται σε διαμεσολάβηση-ΜμΕ, καλύτερη ενημέρωση στο bancassurance»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Τ. Λυσιμάχου στην κάμερα του I.W.: «Το bancassurance αύξησε το μερίδιο της ασφαλιστικής αγοράς στο ΑΕΠ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πτωχευτικές ασφαλιστικές καλύψεις… Tι μέλλει γενέσθαι;

Πώς θα αντιστραφεί η πορεία του πτωχευτικού ασφαλίστρου; Βάζοντας μήπως όρους στους ασφαλισμένους οδηγούς;

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

ΠΟΕΔΗΝ: Σοβαρές ελλείψεις και ανισότητες στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας σύμφωνα με νέες έρευνες

Πρωτιά στην έλλειψη πρόσβασης λόγω οικονομικών και γεωγραφικών εμποδίων, υπερπροσπάθεια προσωπικού και εξάντληση πόρων μεταξύ των πορισμάτων

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ως υπόδειγμα δημόσιας υγείας παρουσίασε η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Ευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο

Η Deloitte επαναπροσδιορίζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης το μέλλον των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βασισμένη στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα Omnia, η νέα σουίτα λειτουργιών επαναπροσδιορίζει μέσω GenAI βασικά στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης