back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Ο άνθρωπος ή η τεχνολογία θα επικρατήσει στις ασφάλειες;

Τεχνολογία ή άνθρωποι; Κάπως, έτσι ήταν το ερώτημα που τέθηκε από την Generali στην εκδήλωση της για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας ενώπιον των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Η απάντηση: «η ανθρωπιά κερδίζει τους πελάτες, ο άνθρωπος κάνει την διαφορά … πιο γρήγοροι από τις μηχανές δεν μπορούμε να γίνουμε, εμείς οι άνθρωποι … μπορούμε όμως να καταλάβουμε την τεχνολογία … όχι να γίνουμε σαν την τεχνολογία».

Της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Αυτό θα είναι το διαβατήριο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για το μέλλον. Να καταλάβουν την τεχνολογία, όχι γίνουν σαν την τεχνολογία. Η απάντηση ήταν από τις πιο σοβαρές απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κρίσιμα ερωτήματα που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία.

Και με τις ασφάλειες τι;

- Advertisement -

Οι ασφάλειες συγκλίνουν μ ε την τεχνολογία, οι εταιρείες τεχνολογίας ασχολούνται με την ασφάλιση όλο και περισσότερο έτσι H διαχείριση του όγκου των δεδομένων, η τηλεματική, η τεχνητή νοημοσύνη, οι ασφάλειες on demand, όλο και περισσότερο μπαίνει στην καθημερινότητα των ασφαλιστών η νέα τεχνολογία. Ωστόσο «η μηχανή θα μπορεί να κάνει κάποια πράγματα, κανείς  δεν θα μπορεί να κάνει πράγματα όπως , εσείς … ο άνθρωπος». Με άλλα λόγια η τεχνολογία δεν υποκαθιστά τον άνθρωπο.

Η τεχνολογία δεν λύνει προβλήματα τα επιδεινώνει, αν δεν ρυθμιστεί

Η τεχνολογία  βρίσκεται στις υπηρεσίες του ανθρώπου δεν θα λύσει όμως τα προβλήματα και κυρίως τα κοινωνικά και τα πολιτικά προβλήματα, αντίθετα θα τα επιδεινώσει. Για αυτό και θα πρέπει να «πούμε στην τεχνολογία τι ακριβώς θα κάνει».

Για να έχουμε τα αποτελέσματα που προσδοκάμε, η τεχνολογία πρέπει να ρυθμιστεί.

Αυτό δεν είναι εύκολη υπόθεση όταν μηχανές παγκοσμίου χρήσης  όπως το το Facebook λειτουργεί ανεξέλεγκτα. «Το Facebook πυροβολεί την δημοκρατία και την αντικειμενικότητα».

Βασικό το μήνυμα αυτό και για τους ασφαλιστές για το πώς χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.  Μέχρι σήμερα μιλάγαμε για οφέλη, από αύριο θα ξεκινήσουμε να μιλάμε για ζημιές.

Και ας θυμηθούμε, τι έγινε πριν λίγες ημέρες, η Καγκελάριος της Γερμανίας Ανκελα Μέρκελ έκλεισε το λογαριασμό της στο Facebook που είχε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένα μάθημα ηγεσίας για τον ασφαλιστικό κλάδο από τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Η ηγεσία δεν περιορίζεται στην τυπική εκπροσώπηση ή στην ανάδειξη προβλημάτων· είναι κυρίως η ικανότητα να δείχνεις τον δρόμο

BeWell Festival: Ραντεβού ευεξίας το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ – Βίντεο

To φεστιβάλ θέλει να εμπνεύσει θετικές αλλαγές στην καθημερινότητα μέσα από τη διατροφή, την άθληση αλλά και τη χαλάρωση - Δείτε το πρόγραμμα

Τριπλή βράβευση απέσπασε ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του

Ο Όμιλος ξεχώρισε στα φετινά ΒΙΤΕ Awards με καινοτόμες εφαρμογές και έργα που βελτιώνουν ουσιαστικά την εμπειρία πελατών και συνεργατών

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Ν. Κεραμέως: «Ενσωματώσαμε πάνω από 45 προτάσεις φορέων και πολιτών στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο»

H υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην επέκταση της ψηφιακής κάρτας εργασίας και στην επικείμενη αύξηση 250 ευρώ στις χαμηλές συντάξεις

Ποιος σύμβουλος θα φέρει τα περισσότερα νέα μέλη στον ΠΣΑΣ;

Νέα δράση από τον Σύνδεσμο, με σκοπό να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η κοινότητα και η φωνή των ασφαλιστικών συμβούλων

FTSE Russel: Το Χρηματιστήριο της Αθήνας στις Αναπτυγμένες Αγορές

Η εξέλιξη εκτιμάται μεταξύ άλλων ότι θα προσελκύσει σημαντικά θεσμικά κεφάλαια και θα αυξήσει τη ρευστότητα