Το μέλλον των ασφαλιστικών εταιρειών βρίσκεται στην τεχνολογία και στόχος της Hellas Direct είναι να γίνει η πρώτη 100% mobile ασφαλιστική στην Ελλάδα. Άλλωστε οι έρευνες των τελευταίων ετών δείχνουν ότι το mobile technology πρόκειται να μεταμορφώσει ριζικά την αγορά, με το m-commerce να αποτελεί το 34% των ηλεκτρονικών συναλλαγών παγκοσμίως και πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια smartphones.
Οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες αξιοποιούν την τεχνολογία mobile και αυτή η τάση διαφαίνεται και στην ασφαλιστική αγορά. Το κινητό τηλέφωνο τείνει να γίνει ένα από τα βασικότερα κανάλια επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας, με 1 στις 5 αναζητήσεις / έρευνες για ασφάλιση να πραγματοποιείται μέσω κινητού (Capgemini & Efma World Insurance Report 2013).
Η τεχνολογία επιτρέπει στις εταιρείες:
- να προσφέρουν υπηρεσίες σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά
- να παρέχουν μια νέα και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, καθώς και
- να βελτιώσουν τις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητά τους.
Έτσι και το νέο mobile site της Hellas Direct, επιτρέπει στους πελάτες να ασφαλιστούν εύκολα από το κινητό τους ή να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους με ένα κλικ, χάρη στην υπηρεσία One click renewal.
Ταυτόχρονα η ασφαλιστική ετοιμάζει νέες υπηρεσίες, με στόχο ακόμη υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης, όπως:
- το Same day claim, μια υπηρεσία που θα αποζημιώνει τους πελάτες σε λιγότερο από 24 ώρες από τη δήλωση
- το Car 360, πλατφόρμα διαχείρισης των εξόδων που αφορούν το αυτοκίνητο, από τη χρηματοδότησή του μέχρι ενημέρωση για τον έλεγχο ΚΤΕΟ και
- το HDPlus, μια εφαρμογή που αξιολογεί τον τρόπο οδήγησης.