back to top
31 C
Athens
Σάββατο 12 Ιουλίου 2025

Nέα τηλεοπτική και ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια της Generali

Στον αέρα είναι από σήμερα η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Generali συνεχίζοντας την πορεία της #Reditude (red attitude) ή αλλιώς την ένθερμης, “κόκκινης”  φιλοσοφίας της. Με μία σειρά από τρία (3) τηλεοπτικά spots, η Generali επικοινωνεί την προϊοντική της καινοτομία σε τρεις κλάδους ασφάλισης, που αγγίζουν του βασικούς άξονες της καθημερινότητας των καταναλωτών: Μετακίνηση- Αυτοκίνηση, Κατοικία και Υγεία. 

Με σήμα το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της Generali, που συμβολίζει:

- Advertisement -
  • τη φροντίδα, με την οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της, κατανοώντας τις ανάγκες τους 
  • τον δυναμισμό με τον οποίο αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις
  • την απλότητα που ενσωματώνει στις υπηρεσίες της, ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες
  • την ενσυναίσθηση με την οποία προσεγγίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται,

η νέα διαφημιστική καμπάνια αναδεικνύει την εξατομικευμένη συμβουλευτική, που η εταιρεία παρέχει στoυς πελάτες της, μέσω ενός δικτύου άρτια καταρτισμένων ασφαλιστικών συμβούλων και σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση διαδικασιών για ταχύτερη εξυπηρέτηση. 

Μέσα από κάθε video, παρουσιάζονται τα καινοτόμα χαρακτηριστικά κάθε ασφαλιστικής λύσης, όπως:

- Advertisement -
  • η εισαγωγή της τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου και η δυνατότητα επιβράβευσης της ασφαλούς οδήγησης – Το κόκκινο σε επιβραβεύει
  • η δημιουργία ενός οικοσυστήματος υπηρεσιών ευ ζην, πρόληψης και ψηφιακών εργαλείων εξυπηρέτησης στον κλάδο υγείας – Το κόκκινο σε κρατάει σε φόρμα
  • η ευελιξία των προγραμμάτων κατοικίας, που αποτελούν την πιο πλήρη στην αγορά, λύση ασφάλισης- Το κόκκινο μένει μαζί σου

Με την επιδίωξή της να αποτελεί Lifetime Partner όσων την εμπιστεύονται, η Generali επενδύει ουσιαστικά στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη. Επικοινωνεί τη μοναδική αξία της ασφάλισης, που δεν περιορίζεται μόνο στη στιγμή της αποζημίωσης, αλλά αποτελεί μία σταθερή και ωφέλιμη παροχή, που συντροφεύει κάθε στιγμή της ζωής των πελατών της.  

 

 

 Όπως τονίζει η καμπάνια, η οποία θα προβάλλεται στην τηλεόραση αλλά και ψηφιακά το επόμενο διάστημα: 

“We are all about simplicity, innovation, empathy, care

We are all about you!”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Εκδήλωση Συνεργατών της Generali, στον ιδιαίτερο χώρο του “Domus – Αστέρια Γλυφάδας”.

H Generali στο Release Athens Festival!

Η Generali συμμετέχει δυναμικά στο φετινό Release Athens Festival 2025, έναν από τους πιο αγαπημένους μουσικούς θεσμούς της πόλης

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali, συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του πολιτισμού και της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί χορηγό του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κλ. Δημαρχιάδης, Πάνορμος: ΓΣ τον Ιούλιο, μετά την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του cluster

Τον απολογισμό μιας εμβληματικής χρονιάς κάνει ο Κλ. Δημαρχιάδης με αφορμή την επικείμενη ΓΣ του cluster τον Ιούλιο

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Zητείται έμπειρο στέλεχος ασφαλίσεων αστικής ευθύνης & γενικών ατυχημάτων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» (Όμιλος Intracom), μια ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σημαντικές εξελίξεις για τα ανασφάλιστα οχήματα

Καθοριστική συνάντηση της ηγεσίας του ΕΕΑ με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο επίκεντρο: Από την επαγγελματική εξουθένωση στην ευημερία

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του ΕΕΑ καθορίζει ένα νέο θεσμικό προσανατολισμό

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ