back to top
25.2 C
Athens
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

«Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια»

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της Αττικής, με στόχο την εκπαίδευση μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου σε θέματα οδικής ασφάλειας.

- Advertisement -

Με κεντρικό μήνυμα «Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια», η ενέργεια θα προβάλλεται μέσα από ένα βίντεο 20’’ στις ψηφιακές οθόνες του σταθμού μετρό Συντάγματος, από τη Δευτέρα 13 Μαΐου μέχρι και τις 9 Ιουνίου, στοχεύοντας στην ευρύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού για την οδική ασφάλεια.

- Advertisement -

Η καμπάνια επικεντρώνεται στην προστασία και ενδυνάμωση των νέων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για την καλλιέργεια μιας θετικής οδηγικής κουλτούρας και αποτυπώνοντας τη δέσμευση της Anytime για ένα μέλλον, όπου η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για όλους και η εκπαίδευση γίνεται στην πράξη ένα από τα πιο βασικά μέτρα για να μηδενίσουμε τα ατυχήματα στους δρόμους.

Η στρατηγική συνεργασία της Anytime με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο από το 2009 έχει εκπαιδεύσει πάνω από 150.000 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα ασφαλούς οδήγησης, πραγματώνει την υπόσχεσή της να προσφέρει κάθε στιγμή περισσότερα, κοιτάζοντας το μέλλον με ασφάλεια και συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός ασφαλέστερου αύριο στους δρόμους της Ελλάδας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΑΕΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ασφάλισης κατοικίας – «Ξέχνα τα απρόοπτα με ασφάλιση σπιτιού»

Η Ένωση καλεί τους πολίτες να ενημερωθούν υπεύθυνα για τις διαθέσιμες επιλογές και τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης - Δείτε το βίντεο

«Ανθρώπινα Δίπλα Σου»: Η νέα καμπάνια της ΕΑΔΕ δίνει έμφαση στον ρόλο του προσωπικού ασφαλιστή

Η ΕΑΔΕ επιδιώκει να μετατοπίσει την προσοχή από τα «τυποποιημένα» ασφαλιστικά προϊόντα στις εξατομικευμένες λύσεις που προσφέρει ο διαμεσολαβητής

Ο προσωπικός ασφαλιστής πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της ΕΑΔΕ: ο άνθρωπός σου στις δύσκολες στιγμές!

Μέσω του hashtag #ΑνθρώπιναΔίπλαΣου, η Ένωση καλεί το κοινό να αναγνωρίσει τη σημασία της ανθρώπινης υποστήριξης στην ασφάλιση

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

MINETTA Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών 2025 – Συμμετοχή έως 16/11 και κλήρωση για smartwatch Garmin!

Η MINETTA δείχνει έμπρακτα τη δέσμευσή της να ακούει τους ασφαλισμένους της και να εξελίσσεται με βάση τις ανάγκες τους

Fitch: Αναβάθμιση της Euroins AD σε «B+» με σταθερή προοπτική

Α. Μουρατίδου: «Προχωρούμε με αυτοπεποίθηση, επενδύοντας στην καινοτομία, στην αξιοπιστία και στη διαρκή ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»