back to top
19.5 C
Athens
Πέμπτη 29 Μαΐου 2025

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

«Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια»

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της Αττικής, με στόχο την εκπαίδευση μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου σε θέματα οδικής ασφάλειας.

- Advertisement -

Με κεντρικό μήνυμα «Να βρείτε κάποιον να κοιτάζει το μέλλον με ασφάλεια», η ενέργεια θα προβάλλεται μέσα από ένα βίντεο 20’’ στις ψηφιακές οθόνες του σταθμού μετρό Συντάγματος, από τη Δευτέρα 13 Μαΐου μέχρι και τις 9 Ιουνίου, στοχεύοντας στην ευρύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού για την οδική ασφάλεια.

- Advertisement -

Η καμπάνια επικεντρώνεται στην προστασία και ενδυνάμωση των νέων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για την καλλιέργεια μιας θετικής οδηγικής κουλτούρας και αποτυπώνοντας τη δέσμευση της Anytime για ένα μέλλον, όπου η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για όλους και η εκπαίδευση γίνεται στην πράξη ένα από τα πιο βασικά μέτρα για να μηδενίσουμε τα ατυχήματα στους δρόμους.

Η στρατηγική συνεργασία της Anytime με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», το οποίο από το 2009 έχει εκπαιδεύσει πάνω από 150.000 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα ασφαλούς οδήγησης, πραγματώνει την υπόσχεσή της να προσφέρει κάθε στιγμή περισσότερα, κοιτάζοντας το μέλλον με ασφάλεια και συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός ασφαλέστερου αύριο στους δρόμους της Ελλάδας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

To τηλεοπτικό σποτ της Euroins Insurance Greece

Με κεντρικό μήνυμα “Ασφαλίζουμε ότι πολυτιμότερο για εσάς και για την οικογένεια σας!” η Euroins Insurance Greece λανσάρει μια νέα τηλεοπτική καμπάνια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάμεσα στους Global Partners

Όλα όσα ακούσαμε και είδαμε στο φετινό, επετειακό Insurance & Reinsurance Meeting

Για 25η χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών που διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης,

Nέα διάκριση για τη Eurolife FFH

Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025. Σε συνεργασία με την Chapter 5

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάμεσα στους Global Partners

Μετεκπαίδευση στις Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων

Η πρωτοβουλία μετεκπαίδευσης ενδιαφερομένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών μας, την οποία αναπτύσσει η ΕΣΑΠΕ με το ΕΙΑΣ

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού κύκλου για το ιδιαίτερα επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

Παρέμβαση της Insurance Europe για το πλαίσιο FIDA

Open Finance: Η Insurance Europe ζητά μια απλούστερη, σταδιακή προσέγγιση στο πλαίσιο πρόσβασης στα χρηματοοικονομικά δεδομένα της ΕΕ