back to top
14.5 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Ν. Σακελλαρίου / ΑΧΑ: Την επιτυχία δεν την περιμένουμε, πάμε και την βρίσκουμε

της Ελενας Ερμείδου

Στις ραγδαίες και συνεχιζόμενες εξελίξεις που συμβαίνουν στην κοινωνία και την οικονομία εστίασε την ομιλία του στο Συνέδριο των Πωλήσεων της “ΑΧΑ Ασφαλιστική“, ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων, προτείνοντας βέλτιστες πρακτικές προσέγγισης του πελάτη μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις που διαθέτει ο ασφαλιστικός σύμβουλος, αλλά, και την χρήση της νέας ψηφιακής τεχνολογίας.

- Advertisement -

Υπογράμμισε ό,τι ο ρόλος του συμβούλου είναι να βρίσκεται κοντά στο πελάτη, καθώς και να παρέχει στο πελάτη σωστή προστασία, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι “δεν μιλάμε μόνο για τους πελάτες μας, αλλά για όλους όσους έχουμε προσεγγίσει”.

Ο ίδιος, συμπλήρωσε ότι για να επιτευχθούν τα μέγιστα αποτελέσματα ο ασφαλιστικός σύμβουλος καλείται  να “χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα της ψηφιακής τεχνολογίας”.

- Advertisement -

Ο Νίκος Σακελλαρίου τέλος έκανε μία σύντομη αναφορά στο εποπτικό πλαίσιο και την οδηγία IDD, το οποίο υπογράμμισε αναδεικνύει την αξία της ασφάλισης, ενώ και αυτός με την σειρά τόνισε ότι στις προτεραιότητες της ΑΧΑ είναι η έκδοση νέων προϊόντων στον τομέα της υγείας, της κατοικίας, και των εμπορικών ασφαλίσεων.

Έκλεισε την ομιλία του, λέγοντας, χαρακτηριστικά: “Την επιτυχία δεν την περιμένουμε, πάμε και την βρίσκουμε“.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Στις 10/9 ξεκινά το νέο πρόγραμμα σεμιναρίων της Mega Brokers

Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2025 ενισχύει τις δεξιότητες των συνεργατών της εταιρείας σε καίριους τομείς της αγοράς

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής – Βίντεο

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Η Interlife διαθέτει δωρεάν 91.143 ίδιες μετοχές

Με κύριο στόχο την επιβράβευση των στελεχών για τη συνεισφορά τους στην αξιοσημείωτη απόδοση της εταιρείας τα τελευταία οικονομικά έτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής – Βίντεο

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες