back to top
13.4 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ν. Μπέσσα: Η επαφή με το κοινό είναι μια διαδικασία που μας αφορά όλους στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Στο brand awareness της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής εστίασε η Νεκταρία Μπέσσα, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας. Αναφερόμενη στην συνδρομή της τεχνολογίας στις στρατηγικές μάρκετινγκ σε μία εποχή γεμάτη προκλήσεις, η κα Μπέσσα ανέφερε στο IW: «Η τεχνολογία έπαιξε τόσο καταλυτικό ρόλο στην πανδημία που αποτέλεσε τη γέφυρα επικοινωνίας των μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων με τον έξω κόσμο».

iw? Η θέση του διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της καθημερινής λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Ποιες είναι οι στρατηγικές που ακολουθείτε για την άμεση επαφή με το κοινό και την προσέλκυση νέων πελατών;

- Advertisement -

απ. Η στρατηγική μας βασίζεται σε μια μακροπρόθεσμη προσέγγιση προσανατολισμένη στο μέλλον, με βασικό στόχο την επίτευξη βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Γι’ αυτόν τον λόγο παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις της αγοράς, ώστε να έχουμε την ευελιξία να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά που το περιβάλλον το απαιτεί. 

Η επαφή και η σύνδεση με το κοινό είναι μια διαδικασία που μας αφορά όλους στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική. Δεν θα είχε καμία βαρύτητα η λειτουργία του μάρκετινγκ αν προηγουμένως δεν είχαμε χτίσει γερά θεμέλια στην εξυπηρέτηση πελατών, στον σχεδιασμό ανταγωνιστικών προϊόντων, στην αξιοπιστία μας. 

- Advertisement -

Το τρέχον έτος, στοχεύσαμε στην ενίσχυση του brand awareness της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής. Για τον λόγο αυτό προβάλαμε την τηλεοπτική μας καμπάνια σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας ενώ παράλληλα εξασφαλίσαμε συνεχή παρουσία στο ραδιόφωνο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διάφορα άλλα ψηφιακά ενημερωτικά μέσα, περιοδικά και εφημερίδες. 

Ομολογώ ότι είχαμε μεγάλη απήχηση στο κοινό που στοχεύσαμε, δημιουργώντας ένα νέο ρεύμα δυνητικών πελατών, οι οποίοι, όπως διαπιστώσαμε, αναζητούν μια ανθρώπινη και «γήινη» ασφαλιστική εταιρεία, που να αντιλαμβάνεται την καθημερινότητά τους και τις πραγματικές τους ανάγκες.

iw? Οι απανωτές κρίσεις, όπως η οικονομική, η υγειονομική και η ενεργειακή, έχουν προκαλέσει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και οι πρώτες επιπτώσεις στην κοινωνία είναι ορατές. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να επικοινωνηθούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να πειστεί ο πελάτης, δεδομένου του ότι τα νοικοκυριά είναι πιεσμένα οικονομικά;

απ. Η οικονομική κρίση αλλάζει δραματικά τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών και την ελληνική αγορά. Είναι, λοιπόν, λογικό συνακόλουθο των παραπάνω να επέλθουν αξιοσημείωτες αλλαγές στην αγοραστική μας συμπεριφορά. 

Βάσει πολλών ερευνών που διεξήχθησαν τελευταία, οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης επεκτείνονται και στις αξίες που πλέον προβάλλονται ως σημαντικότερες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κορυφή της λίστας αυτών των αξιών βρίσκονται η αποταμίευση, η υγεία, η ηρεμία και το σπίτι. 

Αντιλαμβάνεται κανείς εύλογα ότι, στην πραγματικότητα, υπάρχει τεράστιο πεδίο δράσης για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη λύση αυτής της εξίσωσης, υιοθετώντας νέες πρακτικές, που θα αφυπνίσουν τους Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι, με τη σειρά τους, στον τομέα της ασφάλισης, έχουν πιο παθητική συμπεριφορά συγκριτικά με την υπόλοιπη Ευρώπη. 

Οι εταιρείες που απλώς διαθέτουν ασφαλιστικά προϊόντα δεν έχουν καμία τύχη στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι εταιρείες έχουν την ηθική υποχρέωση να παρέχουν υπηρεσίες. Η ιδιωτική ασφάλιση, και εν γένει η ασφαλιστική μας αγορά, μπορεί να αποτελεί το άρμα συμπληρωματικά στην οικονομική ανθεκτικότητα της χώρας και άρα και των πολιτών της.

iw? Ποιον ρόλο διαδραματίζει στη χάραξη στρατηγικής η ανακίνηση κοινωνικών ζητημάτων (περιβαλλοντικά ζητήματα, η βία σε όλες τις εκφάνσεις της, ο ρατσισμός κ.ο.κ.); Θεωρείτε ότι ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα μια εταιρεία που προσφέρει κοινωνικά;

απ. Εν μέσω ύφεσης, η κοινωνική προσφορά θα πρέπει να εντάσσεται σε κάθε δραστηριότητα των σύγχρονων επιχειρήσεων, ώστε να δημιουργούνται δίαυλοι επικοινωνίας με την ίδια την κοινωνία, η οποία απαρτίζεται από τους πελάτες, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές της. 

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι μία ακόμα «μόδα», ούτε ένας μοχλός προωθητικών ενεργειών. Είναι ο πυρήνας του στρατηγικού προσανατολισμού κάθε εταιρείας η οποία οφείλει να αλληλεπιδρά με το περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά. 

Στο παρελθόν, συχνά, διαπιστώναμε το φαινόμενο ορισμένες εταιρείες να επενδύουν περισσότερα χρήματα στην επικοινωνία της εκάστοτε δράσης παρά στην ίδια τη δράση. Προφανώς, οι σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίζονται με αυτόν τον τρόπο είναι σαθρές. Η εμπιστοσύνη απαιτεί χρόνο, συνέπεια, ειλικρίνεια και ένα σύστημα αξιών που συνοδεύει το κοινωνικό αποτύπωμα κάθε εταιρείας. 

iw? Με ποια μέσα γίνεται η επικοινωνία και η προώθηση των προϊόντων, δράσεων, υπηρεσιών; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής με βάση την αποδοτικότητά τους;

απ. Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική τηρεί ως βασικό άξονα διανομής των προϊόντων της το ίδιο το δίκτυο των συνεργατών της, απαντώντας στην ανάγκη των καταναλωτών για πιο άμεση, πιο αποτελεσματική και κυρίως πιο ανθρώπινη εξυπηρέτηση. 

Αυτή η αρχή μάς φέρνει πιο κοντά στον ανθρώπινο παράγοντα της εξίσωσης και δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης τόσο με το ίδιο το δίκτυο των συνεργατών μας όσο και με τους πελάτες μας. 

Ως βασικά κανάλια επικοινωνίας επιλέγουμε μέσα που ενδυναμώνουν το brand awareness της εταιρείας, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, GDN, advertorials και φυσικά social media ads. μέσω των οποίων χτίζουμε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα ενώ παράλληλα ενθαρρύνουμε τον ανοιχτό διάλογο με το ευρύ κοινό.

iw? Πώς βοηθά η τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ;

απ. Τα συνεχόμενα lockdowns και η διετία που πέρασε ανέδειξαν εμφατικά ότι η τεχνολογία, πλέον, είναι μέρος της καθημερινότητας όλων. Εξοικειώθηκαν όλοι με την τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση, καθιερώθηκαν σε κάθε νοικοκυριό οι ψηφιακές συναλλαγές, σημειώθηκε τεράστια πρόοδος στις ψηφιακές πλατφόρμες των δημόσιων υπηρεσιών, στις οποίες πλέον έχουν πρόσβαση όλοι και κάπως έτσι επήλθε μια ψηφιακή επανάσταση για τα ελληνικά δεδομένα. 

Η τεχνολογία έπαιξε τόσο καταλυτικό ρόλο στην πανδημία που αποτέλεσε τη γέφυρα επικοινωνίας των μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων με τον έξω κόσμο, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εξοικειωθούν πολύ γρήγορα με όλα τα μέσα. 

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα, λοιπόν, για κάθε επιχείρηση και ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή, με την ψηφιακή επικοινωνία να καταγράφει καλπάζουσα πορεία. 

Το digital marketing είναι μια λειτουργία που θα πρέπει να διαχωρίζεται από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και απαιτεί απόλυτη γνώση του αντικειμένου, προκειμένου να υπηρετηθεί σωστά και να συμβάλει στην επίτευξη του στόχου κάθε εταιρείας. 

Στο digital marketing ακολουθούμε συγκεκριμένες διαδικασίες στοχευμένου κοινού και φτάνουμε σε αυτούς εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Έχουμε περάσει στην εποχή του “Internet of Me”, με τους καταναλωτές να περιμένουν από την ασφαλιστική τους εταιρεία να γνωρίζει ακριβώς τι θέλουν.

iw? Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά το 2022;

απ. Η πανδημία, η κλιματική αλλαγή που έχει ως συνέπεια τις φυσικές καταστροφές, οι τεχνολογικές εξελίξεις, οι γεωπολιτικές εντάσεις και η ενεργειακή κρίση επιφέρουν συνεχώς μεγάλες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών. 

Τα «νερά», σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι αχαρτογράφητα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια ένας ενδεχόμενος κίνδυνος, ξεπερνώντας τις δυνατότητες και του ίδιου του ασφαλιστικού κλάδου. 

Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει εφαλτήριο για να ανοίξει, πλέον, ένας ειλικρινής διάλογος ανάμεσα στην Πολιτεία και την ασφαλιστική αγορά με σκοπό να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για τους πολίτες ώστε να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες ασφαλιστικές καλύψεις και να πάψει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πληθυσμού να είναι υπασφαλισμένο.

*από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνάντηση της Τράπεζας Ηπείρου με τον νέο Πρόεδρο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής SYNDEA κ. Κώστα Καραμανλή

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συνάντηση εργασίας εκπροσώπων του ΔΣ της Τράπεζας Ηπείρου με τον νέο Πρόεδρο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής SYNDEA

syndea: Στην κεντρική σκηνή της ασφαλιστικής αγοράς

Δίκτυο 850 σημείων πώλησης στην Ελλάδα. Διανέμει τα προϊόντα της σε αγροτικούς συνεταιρισμούς, συνεταιριστικές τράπεζες, εξουσιοδοτημένους ιδιώτες ασφαλιστές και μέσω των κατευθείαν πωλήσεων.

Η SYNDEA δίνει μια νέα υπόσχεση στους πελάτες και στους συνεργάτες της

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έγινε SYNDEA και με νέο όνομα, σύγχρονες υπηρεσίες, πολυετή εμπειρία και καινοτόμα προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης

Τ. Σταυρίδου, Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Η ανάγκη συνεργασίας, για την παροχή ολοκληρωμένων ψηφιακών λύσεων

Την ανάγκη συνεργασίας με συναφείς κλάδους για την παροχή ολοκληρωμένων ψηφιακών λύσεων και τη δημιουργία ασφαλιστικών οικοσυστημάτων (insurance ecosystems), τονίζει η κ. Τάνια Σταυρίδου, υποδιευθύντρια Καινοτομίας, Ανάπτυξης Εφαρμογών & Τεχνολογίας τη Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Ι. Χατζηθεοδοσίου: Η μάχη για έναν πιο ισορροπημένο ανταγωνισμό μόλις ξεκίνησε

«Οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνουν ότι υπάρχει διάθεση για αλλαγή. Όμως, η εφαρμογή των κανόνων δεν είναι πάντα εύκολη

Δημόσιες δαπάνες για υγεία 10%, για νοσοκομειακή περίθαλψη 40%. Στις χειρότερες θέσεις του ΟΟΣΑ η Ελλάδα

Στην Γερμανία, Ιρλανδία, Ουγγαρία οι δημόσιες δαπάνες στο 20%. Μεγάλη αντίθεση μεταξύ Ελλάδας και προηγμένων χωρών όπου οι δαπάνες νοσηλείας είναιστο 20%.

Το μεγάλο deal στις αντασφάλειες

Yπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά του υπολοίπου 51,5% των μετοχών της Carpenter Turner.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings θα εισέλθει προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α 

Η «ΕΥΡΩΠΗ Ηoldings» θα προχωρήσει στην προσυμφωνημένη εξαγορά της "Ευρώπη Ασφαλιστική" μέχρι τις αρχές του 2025 και θα ακολουθήσει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων

Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια 

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Visa ‘’Απειλές απάτης στις γιορτές 2024’’, οι απειλές αυτές κλιμακώνονται.