«Στην Interasco, γνωρίζουμε πού θέλουμε να φτάσουμε και κυρίως το «γιατί», βρίσκοντας έτσι τη δύναμη να ξεπεράσουμε κάθε «πώς» και να πετύχουμε τον στόχο μας» τονίζει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο IW η Sales & Marketing Manager της Interasco.
Στον τομέα του Marketing, η εταιρεία έχει καταφέρει να επικοινωνεί με μεγάλη επιτυχία τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, μέσω μιας σειράς κομβικών και δραστικών ενεργειών, βάσει το συνολικού ετήσιου σχεδιασμού.
Η κα Ναταλία Γιαννιού προτάσσει τη συνεργασία της ασφαλιστικής με τα ελεύθερα δίκτυα τα οποία σύμφωνα με την ίδια ήταν, είναι και θα είναι το “κλειδί” της επιτυχίας, έχοντας μαζί η Interasco δημιουργήσει μια εταιρεία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και προοπτικές.
Το digital marketing, η προβολή μέσω social media, αλλά και η στρατηγική «Think Before you Print» αποτελούν μείζονα εργαλεία που συνδράμουν καταλυτικά την Interasco στη διαμόρφωση της πολιτικής προώθησης.
Παρατίθεται η συνέντευξη της κας Γιαννιού στο IW
iw? Η θέση του διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θεωρείται κομβική σε κάθε εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην ασφαλιστική αγορά. Ποιος είναι ο ρόλος και ο τομέας ευθύνης σας;
απ. Το μάρκετινγκ αποτελεί την οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης προκειμένου να ικανοποιήσει προπαντός τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Κατά συνέπεια, ο ρόλος ενός διευθυντή Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, αυτομάτως, αποκτά μεγάλη βαρύτητα και τεράστια ευθύνη όχι μόνον για την πορεία, αλλά και για την ανάπτυξη και εξέλιξη μιας επιχείρησης.
Βασικό προσόν είναι η δημιουργικότητα, σε συνάρτηση με τον λογικό τρόπο εφαρμογής της στρατηγικής του, αφού η προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας θα πρέπει να είναι πλήρως εναρμονισμένη με το προφίλ, τις ανάγκες και την απόλυτη ικανοποίηση του τελικού αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη.
Ζούμε σε μια εποχή όπου τα πάντα γύρω μας εξελίσσονται διαρκώς. Καθημερινά, εμφανίζονται νέες μέθοδοι προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών, καθώς και νέοι τρόποι προσέγγισης πελατών. Και εμείς, στην Interasco, γνωρίζουμε πού θέλουμε να φτάσουμε και κυρίως το «γιατί», βρίσκοντας έτσι τη δύναμη να ξεπεράσουμε κάθε «πώς» και να πετύχουμε τον στόχο μας.
Ο διευθυντής Μάρκετινγκ θα πρέπει, ανά πάσα στιγμή, να αντιλαμβάνεται τον παλμό της αγοράς, να προλαμβάνει τις εξελίξεις, να είναι σε θέση να βρει άμεσα λύσεις, να εφευρίσκει ιδέες, δημιουργώντας και προωθώντας προϊόντα τα οποία θα αναδείξουν την επιχείρησή του ως πρωτοπόρο στην ανταγωνιστική αγορά.
Η ευθύνη του, λοιπόν, είναι τεράστια, αφού, εκτός των άλλων, ένας πολύ βασικός παράγοντας για την επιτυχία είναι η δημιουργία, σε συνάρτηση με τη διατήρηση μιας μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, η οποία επιτυγχάνεται με την παροχή υψηλής αξίας στα προϊόντα που του διαθέτει με τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.
Μέσω της υψηλότερης αξίας το πλεονέκτημα της επιχείρησης και η υπεροχή της χτίζουν γερά θεμέλια στις μεταξύ τους σχέσεις, οι οποίες οδηγούν όχι μόνο στις αυξανόμενες πωλήσεις των προϊόντων, αλλά και στη σταθερή προτίμηση και εμπιστοσύνη των πελατών της.
Άλλωστε, όπως είναι σε όλους μας γνωστό, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση και παράλληλα μεγαλύτερη διαφήμιση από έναν «ευχαριστημένο πελάτη».
iw? Με ποια μέσα γίνεται η επικοινωνία και η προώθηση των προϊόντων, δράσεων, υπηρεσιών; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής με βάση την αποδοτικότητά τους;
απ. Βασικός άξονας των σχεδιασμών της Interasco στον τομέα των πωλήσεων παραμένει η συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα. Για να βοηθήσουμε στην εξέλιξή τους, δημιουργήσαμε ένα ετήσιο εκπαιδευτικό πλάνο, το οποίο παρουσιάζεται από εξειδικευμένα στελέχη και έχει ως βασική αρχή την άριστη εξοικείωσή τους με την τεχνολογία μέσα από ενότητες και θεματολογίες άκρως ενδιαφέρουσες, όπως τις εξελίξεις στον επιχειρηματικό κόσμο, τη χρήση ψηφιακών μέσων, την πλοήγησή τους στο αναβαθμισμένο site της Interasco και γενικότερα όλες τις σύγχρονες μεθόδους, οι οποίες αποτελούν το βασικό εργαλείο από το οποίο μπορούν να αντλούν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Απώτερος στόχος μας είναι οι παρευρισκόμενοι διαμεσολαβητές να εμπλουτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογικές γνώσεις τους και να τους δώσουμε τα κατάλληλα «όπλα» προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις.
Η Interasco δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει τις νέες τάσεις της Digital εποχής και έτσι έγινε ενεργό μέλος της στα social media, άλλο ένα «όπλο» για τους διαμεσολαβητές, ενδυναμώνοντας και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία του κοινού μας, των πελατών μας. Παράλληλα, μέσω των social media προκύπτουν και νέα εργαλεία υποστήριξης των πωλήσεων, με στόχο τη δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών.
Φιλοδοξούμε να εμπνέουμε διαρκώς τους συνεργάτες μας ότι οι λύσεις που προσφέρουμε αφενός δημιουργούν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία και αφετέρου εξυπηρετούν πραγματικές ασφαλιστικές ανάγκες.
Τα ελεύθερα δίκτυα ήταν, είναι και θα είναι το «κλειδί» της επιτυχίας μας, διότι μαζί τους έχουμε δημιουργήσει μια εταιρεία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και προοπτικές, έχοντας ως κύριο στόχο την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους πελάτες μας μέσα από ευέλικτες διαδικασίες, ανταγωνιστικά και πρωτοποριακά προϊόντα, πάντα προς όφελος του πελάτη μας.
iw? Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η εταιρεία σας προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα ψηφιακής εποχής;
απ. Κάθε ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα εργαλεία τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης, προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά.
Η Interasco είναι μια εταιρεία που δεν σταματά ποτέ να βρίσκει τρόπους να εκσυγχρονίζεται και να υλοποιεί μια σειρά από σχεδιασμούς που έχουν κύριο στόχο την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της, πάντα με την υποστήριξη του Ομίλου Harel.
Ήμασταν οι πρώτοι, πριν από δύο περίπου χρόνια, όπου λανσάραμε το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών e–pos, το οποίο δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης ασφαλιστηρίων, σε πραγματικό χρόνο, με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες σε άτοκες δόσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα την προκαταβολική και καθημερινή ροή των αμοιβών των συνεργατών μας.
Με τη στρατηγική όλοι οι όροι των προγραμμάτων μας, υγείας, κατοικίας & επιχείρησης, πακέτων αυτοκινήτου, είναι πλέον αναρτημένοι ηλεκτρονικά και εξατομικευμένα για τον κάθε πελάτη.
Εγκαινιάσαμε τον νέο ψηφιακό μας κόσμο My Interasco, ο οποίος λειτουργεί μέσα από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile app, Apple Store & Android Store).
Δημιουργήσαμε μια νέα, αναβαθμισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για τους συνεργάτες μας, την My Interasco Agent, με στόχο την απελευθέρωση του χρόνου τους και την καλύτερη παρακολούθηση όλου του φάσματος των καθημερινών τους εργασιών, ενισχύοντας την “on the spot” πώληση και το cross selling.
Συνεχίσαμε με τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τους πελάτες μας, την My Interasco Customer, προκειμένου να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα προϊόντα που έχουν, τις παροχές καθώς και τις αποζημιώσεις τους, να προχωρούν σε άμεση εξόφληση των οφειλών τους, να βρίσκουν άμεσα χρήσιμες πληροφορίες για συνεργαζόμενα συνεργεία, νοσοκομεία, κ.ά.
Τέλος, πρόσφατα, λανσάραμε το πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών μας «Ευχαριστώ», το μόνο πρόγραμμα που επιβραβεύει τη συνολική σχέση του πελάτη με την εταιρεία μας, ανταποδίδοντας έμπρακτα το μεγάλο «ευχαριστώ» της εταιρείας μας προς όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέγουν οφέλη, μέσα από μια πλούσια γκάμα παροχών άμεσου ενδιαφέροντός τους.
Και, φυσικά, δεν σταματάμε εδώ. Η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός είναι μια διαρκής προκλητική διαδικασία και η συμμετοχή μας σε αυτή αποτελεί στρατηγική μας επιλογή.
iw? Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά το 2019;
απ. Έπειτα από μια αρκετά μεγάλη περίοδο προσαρμογής και εφαρμογής της ασφαλιστικής βιομηχανίας στο Solvency II, τον GDPR και την IDD, οι προκλήσεις στην ιδιωτική ασφάλιση είναι πλέον βασισμένες σε μια σταθερή και παράλληλα βιώσιμη ανάπτυξη, με νέα μοντέλα, νέες τεχνολογίες, εξωστρέφεια και κοινωνική μέριμνα.
Οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, και γενικά στο νέο οικονομικό και θεσμικό περιβάλλον, θα συνεχίσουν να αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που θα διαμορφώνουν την ασφαλιστική αγορά τα επόμενα χρόνια.
Η μεγαλύτερη όμως πρόκληση για τον χώρο μας είναι η ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης όλων, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως προς την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που θα επιλέξουν για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και οι διαμεσολαβητές που τις αντιπροσωπεύουν θα πρέπει να συμβάλλουν θετικά στη συνεχή και σωστή ενημέρωση των καταναλωτών, με ενθάρρυνση στην καινοτομία, έμφαση στη διαφάνεια, σωστή ενημέρωση κατά την προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων, σύμφωνη πάντα με τα χαρακτηριστικά και τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη, τόσο για τα προϊόντα ασφάλισης, τα οποία διαρκώς αλλάζουν και εκσυγχρονίζονται, όσο και για την αναγκαιότητα απόκτησης ασφαλιστικής κάλυψης έναντι πιθανών κινδύνων.
Η Ιnterasco είναι μια εταιρεία πλήρως εναρμονισμένη με όλες τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις και Οδηγίες, ενώ η διανομή των ασφαλιστικών της προϊόντων παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες τόσο από την ίδια, μέσω των εξειδικευμένων στελεχών της, όσο και από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, οι οποίοι την αντιπροσωπεύουν, και δεν θα σταματήσει ποτέ να καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να στηρίζει όλους όσους την επιλέγουν και την εμπιστεύονται.
*Την επιμέλεια της συνέντευξης ανέλαβε η κa Αγγελική Τσουβαλά, Προϊσταμένη Διαχείρισης Sales & Marketing