back to top
19.1 C
Athens
Τρίτη 1 Απριλίου 2025

Monte Carlo: Ο φόβος αλλάζει τον σκεπτικό των αντασφαλιστών

Ο παράγων φόβος  καθορίζει την πορεία των (αντ)ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Μετά από 20 χρόνια, οι αντασφάλειες μπαίνουν σε άλλη φάση η οποία θα διαρκέσει. Καθ’ οδόν οι νέες λύσεις για τους πελάτες θα βασίζονται στην επεξεργασία των δεδομένων.  Αυξάνεται η ζήτηση για καλύψεις έναντι του Covid-19 ωστόσο πριν γίνει αυτό θα υπάρξει πλήρη σαφήνεια στους όρους των συμβάσεων και στις εξαιρέσεις που ορίζονται ανά περίπτωση.

της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

θα κρατήσει για καιρό ακόμα η ανασφάλεια που προκαλεί ο Covid-19, σύμφωνα με τον επικεφαλής του underwriting της Swiss Re και τα όσα δήλωσε στο συνέδριο του Μόντε Κάρλο το οποίο ξεκίνησε σήμερα και διεξάγεται διαδικτυακά.

Η ανασφάλεια που έχει προκαλέσει ο Covid-19 έχει πολύ μεγάλη απόσταση από την ανασφάλεια που είχαν προκαλέσει επί σειρά ετών οι φυσικές καταστροφές, τα χαμηλά επιτόκια, ο κοινωνικός πληθωρισμός.

- Advertisement -

Τα εμπόδια για τα εναλλακτικά κεφάλαια

H αγορά αντασφάλισης αλλάζει μορφή, επισημαίνει στο Intelligent Insurer, σκληραίνει και αυτό πάντα γίνεται από διάφορους παράγοντες. Η αγορά καταβάλλεται από τον παράγοντα του φόβου, οδηγώντας στην αύξηση των αντασφαλίστρων.  Με την σειρά της, η κίνηση αυτή προκαλεί δισταγμούς στα εναλλακτικά κεφάλαια με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή να μην μπορεί να προβλεφθεί το ύψος των νέων κεφαλαίων που θα εισρεύσουν προσεχώς στην αγορά.

Σημείο ανησυχίας για τους αντασφαλιστές, η περαιτέρω μείωση των επιτοκίων, επακόλουθο του Covid-19 που καταστρέφει τις οικονομίες λόγω των μέτρων.

Τα τιμολόγια στις μακροπρόθεσμες γραμμές  Περιουσίας & Ατυχημάτων χρήζουν άμεσων διορθώσεων κάτι το οποίο αλλάζει την συνολική δυναμική της τιμολόγησης.

Η αξία της επαφής πρόσωπο με πρόσωπο δεν αντικαθίστανται από το διαδίκτυο

Οι ανανεώσεις των τιμολογίων και των αντασφαλιστικών συμβάσεων δεν θα είναι εύκολες με το δεδομένο ότι ακυρώθηκε το συνέδριο του Μόντε – Κάρλο και οι επαφές πρόσωπο με πρόσωπο δεν θα γίνουν στις περισσότερες χώρες το 2020.

Σύμφωνα με την Swiss Re η αξία της προσωπικής επαφής δεν αντικαθίστανται με την επικοινωνία στο διαδίκτυο, αλλά καθώς όλοι βρίσκονται στην ίδια βάρκα θα πρέπει έστω προσωρινά να υπάρξει μία προσαρμογή.

Πώς γίνεται όμως αναρωτιέται ο επικεφαλής underwriter της Swiss Re ένας που δεν γνωρίζει τους συσχετισμούς της αγοράς να μπορέσει καταλάβει και να επικοινωνήσει σωστά από το διαδίκτυο;.

Αυξάνεται η ζήτηση για καλύψεις Covid-19

Σύμφωνα με την Swiss Re, θα αυξηθεί η ζήτηση για καλύψεις έναντι του Covid-19 κατά τις ανανεώσεις, ωστόσο θα πρέπει να αποσαφηνιστούν οι εξαιρέσεις και οι όροι στα συμβόλαια. Η σαφήνεια θα πρέπει να είναι ο πρώτος στόχος.

Νέες δυνατότητες και νέες μέθοδοι ανάλυσης δεδομένων και νέες λύσεις θα προκύψουν για τους πελάτες λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους νέους κινδύνους.  Προσώρας δεν υπάρχουν μοντέλα που να προβλέπουν τους κινδύνους και πως αυτοί θα προκύψουν, θα υπάρξουν προσαρμογές.

Η τεχνολογία μεταμορφώνει την ασφαλιστική εφοδιαστική αλυσίδα. Η συγκέντρωση δεδομένων παρέχει χώρο σε startups, insurtechs, μέχρι την Amazon και την Google.

Σύμφωνα με την Swiss Re οι εταιρείες θα πρέπει να επενδύσουν στον ανθρώπινο παράγοντα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Swiss Re: Ακόμη μια αποδοτική χρονιά με ισχυρή κεφαλαιακή θέση

Η κεφαλαιακή θέση του Ομίλου Swiss Re παραμένει ισχυρή με δείκτη Group SST στο 257% από την 1η Ιανουαρίου 2025. Ως αποτέλεσμα αυτής της θέσης

ΑΟΝ, Guy Carpenter: Αντασφαλιστικά μηνύματα για το 2025

Το Capacity αυξήθηκε και η προσφορά από τους αντασφαλιστές δείχνει να είναι αρκετή για να καλύψει την ζήτηση για αντασφάλιση.

Στους στόχους του Δ. Μαζαράκη οι επαναδιαπραγματεύσεις με τους αντασφαλιστές

Επαναδιαπραγματεύσεις με τους αντασφαλιστές σχεδιάζει να ξεκινήσει ο Δημήτρης Μαζαράκης, απαντώντας σε ερώτηση του IW.gr

Swiss Re: Καθαρά έσοδα 2,2 δισεκ. και απόδοση ίδιων κεφαλαίων 13,4% στο εννεάμηνο

Η Swiss Re αναμένει καθαρά έσοδα άνω των 3 δισ. δολαρίων για το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα σημειωθούν σοβαρές ζημιές από καταστροφές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Σαρώνουν οι πτωχεύσεις στην Δυτική Ευρώπη, σε κίνδυνο οι πράσινες χρηματοδοτήσεις

Τι αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz-Trade, για τις επιχειρήσεις, τους κλάδους που κινδυνδύουν περισσότερα και την Δ. Ευρώπη

Η Designia Insurance Agents βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες

Σε μια εκδήλωση αναγνώρισης και επιβράβευσης, η Designia Insurance Agents τίμησε τους συνεργάτες της που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους το 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

EIAΣ: Το νέο πρόγραμμα προσφέρει υψηλή τεχνογνωσία στο ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς

Πολυθεματικό και λίαν ενδιαφέρον είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Απριλίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Η Allianz επεκτείνει τη συνεργασία της με το Παγκόσμιο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα έως το 2032

Πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά – Μαζί: Μετά την επιτυχημένη διοργάνωση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα