back to top
28.8 C
Athens
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

Το μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

[starbox]
Τελικά οι εποχές είναι ισχνές και οι αποδόσεις παραγωγής ακολουθούν φθίνουσα πορεία. Αυτό όμως είναι η γενικότητα που δεν αγγίζει όλες τις περιπτώσεις επαγγελματιών και εταιρειών. Αυτοί που ξεχωρίζουν και τους οποίους σταδιακά οφείλουμε να αναδεικνύουμε ως παράδειγμα εφαρμόζουν κάποιο σχέδιο, έχουν μια στρατηγική, γνωρίζουν το πώς θα πορευθούν και τελικά τα καταφέρνουν.

Η διαφοροποίηση αυτή εν μέσω καθίζησης καθιστά πραγματικά αυτούς τους διαφορετικούς επαγγελματίες και τις ξεχωριστές εταιρείες άξιες προς παρατήρηση. Τι είναι άραγε αυτό που κάνει τη διαφορά; Το προϊόν, η υπηρεσία ή μήπως και τα δύο; Πως έρχεται η πρόκριση. Μιλώντας με τους ανθρώπους που φέρνουν πρωτιές, κάθε χρόνο ή σχεδόν κάθε χρόνο, αυτούς που ακόμα και εταιρεία να αλλάξουν πρωτεύουν, διαπιστώνουμε ότι τελικά υπάρχει ένα «μυστικό» που είναι και ο λόγος που οδηγεί στις πρωτιές.

- Advertisement -

Οργάνωση; Συνέπεια; Ειλικρίνεια; Επίμονη εργασία; Ένα από αυτά ή όλα αυτά μαζί φέρνουν το αποτέλεσμα που είναι επιθυμητό για όλους. Θα μπορούσαν άραγε να πουλήσουν χωρίς καλό προϊόν. Ίσως και ναι εφόσον τελικά εργαζόντουσαν κατά τα προηγούμενα. Θα μπορούσαν να πουλήσουν χωρίς τα προηγούμενα με ένα μόνο άριστο προϊόν στα χέρια τους; Σίγουρα όχι. Μέσα από αυτό το σκεπτικό καταλήγουμε ότι ο άνθρωπος, η ομάδα, το γραφείο και οι «χάρες» του είναι αυτές που κάνουν δουλειά και φέρνουν αποτέλεσμα . Το συμπέρασμά μας λοιπόν είναι πώς το ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς πρέπει αφενός να επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια –να έχει εμφανείς δυνατότητες- και αφετέρου να εκπαιδευτεί σωστά για να τις καλλιεργήσει. Να τονίσουμε βέβαια ότι η προσέγγισή μας αυτή δεν αναιρεί την αξία του προϊόντος και της υπηρεσίας.

Ούτε τις μοναδικότητες των εταιρειών, ούτε τα συστήματα και τις άλλες αξίες που πολλές εταιρείες έχουν εφαρμόσει.
Αντίθετα, όταν υπάρχουν όλα αυτά σε συνδυασμό με τις υψηλόβαθμες υπηρεσίες τότε σίγουρα οι αποστάσεις μακραίνουν…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Ώρα για μια βιώσιμη φαρμακευτική πολιτική- Ανάγκη για ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης

Το υπάρχον σύστημα χρηματοδότησης της φαρμακευτικής πολιτικής δεν είναι βιώσιμο, προκαλεί στρεβλώσεις και επιβαρύνει ασθενείς

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μεσίτες Ασφαλίσεων: Κενό στο νόμο περί ασφάλισης σεισμού, 3 κρίσιμα ερωτήματα

Τρία κρίσιμα ερωτήματα που έθεσε σήμερα το IW.gr σε μεσίτες από την αγορά παραμένουν αναπάντητα και για τους ίδιους.

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Ώρα για μια βιώσιμη φαρμακευτική πολιτική- Ανάγκη για ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης

Το υπάρχον σύστημα χρηματοδότησης της φαρμακευτικής πολιτικής δεν είναι βιώσιμο, προκαλεί στρεβλώσεις και επιβαρύνει ασθενείς

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου