back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Minetta: Οι αξιώσεις πριν και μετά τον κορωνοϊό

στην Έλενα Ερμείδου

Δεν προέκυψε κάποια αξιοσημείωτη μεταβολή, αφού γενικότερα κινήθηκαν σε φυσιολογικά πλαίσια σε ό,τι αφορά τις απαιτήσεις για τις αποζημιώσεις στους κλάδους ζωής και υγείας, λόγω κορωνοϊού, αναφέρει στο iw ο διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών της ΜΙΝΕΤΤΑ, Νίκος Παυλόπουλος.

- Advertisement -

Μιλώντας για τον κλάδο αυτοκινήτου, αναφέρει πως ο περιορισμός των μετακινήσεων μείωσε, για το χρονικό διάστημα που ίσχυσε, τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων και κατ’ επέκταση τις σχετικές απαιτήσεις. Η μείωση όμως αυτή δεν μπορεί να θεωρηθεί χαρακτηριστική των ετήσιων αποτελεσμάτων για τον κλάδο αυτοκινήτου, μια που η συνολική επίδρασή της στους δείκτες ζημιάς πιθανότατα δεν θα είναι μεγάλη. Ήδη, μάλιστα, φαίνεται να επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο από τις απαιτήσεις που προκύπτουν κατά τις πρώτες ημέρες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.

Στην ερώτηση του iw αν εγκρίνονται όλες οι απαιτήσεις και με ποια κριτήρια χορηγείται μια αποζημίωση, ο κ. Παυλόπουλος απαντά:

- Advertisement -

«Για εμάς, στη ΜΙΝΕΤΤΑ, η άμεση και δίκαιη καταβολή αποζημίωσης στους ασφαλισμένους αποτελεί μια διαρκή προτεραιότητα. Ακόμα και κατά την περίοδο της πανδημίας, όπου στο σύνολό μας εργαζόμαστε απομακρυσμένα, συνεχίζουμε να διαχειριζόμαστε κάθε φάκελο αποζημίωσης με απλές διαδικασίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να φροντίζουμε για την, όσο το δυνατόν συντομότερη, καταβολή αποζημίωσης». Συμπλήρωσε δε ότι: «Οι αποζημιώσεις συνεχίζουν να δίδονται πάντοτε με γνώμονα τους όρους των συμβολαίων, αλλά και το σύνολο της ασφαλιστικής σύμβασης».

Απαντώντας μετά από τις συζητήσεις που έχουν γίνει σχετικά με τους όρους των συμβολαίων με αφορμή τον Covid-19, διευκρίνισε ότι οι όροι των προγραμμάτων της MINETTA επανεξετάζονται τακτικά και προσαρμόζονται –όποτε κρίνεται απαραίτητο– με βάση τα εκάστοτε δεδομένα και τις πραγματικές ανάγκες των ασφαλισμένων. Επιδιώκεται –και είναι σημαντικό να τονιστεί– να υπάρχει πληρότητα καλύψεων σε όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα που διαθέτει η ασφαλιστική, προβλέποντας ανάγκες που ενδέχεται να προκύψουν, λειτουργώντας δηλαδή και προληπτικά.

Για παράδειγμα, το ξέσπασμα του Covid-19 δεν υπαγόρευσε κάποια αλλαγή όρων ή επιπρόσθετη κάλυψη, αφού ήδη στα προγράμματα της εταιρείας στους κλάδους ζωής και υγείας δεν υπήρχε εξαίρεση για πανδημία.

Κλείνοντας τρεις μήνες από την εποχή της καραντίνας, ο κ. Νίκος Παυλόπουλος επισημαίνει, μετά από σχετική ερώτηση, ότι η ασφαλιστική αγορά συνεχίζει το έργο της απρόσκοπτα, στο σύνολό της, επιτυγχάνοντας μάλιστα πολύ καλά επίπεδα προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

Το μεγάλα ερωτηματικά της επιστροφής στην κανονικότητα –πότε και σε ποιο επίπεδο θα επέλθει αυτή– θα απαντηθούν κυρίως ως συνάρτηση της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, η οποία φαίνεται ότι θα επηρεαστεί αρνητικά σε αρκετό βαθμό τους επόμενους μήνες.

Οι εκτιμήσεις αυτήν τη στιγμή για το μέγεθος των οικονομικών επιπτώσεων δεν μπορούν να είναι ασφαλείς, αφού τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά. Όσο κοινότυπο όμως κι αν ακούγεται, κάθε απότομη μεταβολή μπορεί να γεννήσει και ευκαιρίες, τις οποίες οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι να εντοπίσουμε και να αξιοποιήσουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H ΜΙΝΕΤΤΑ φωτίζει «Το πέρασμα από την Δύση στην Ανατολή», μία εορταστική συνάντηση με μηνύματα

Μια έκθεση που υποστηρίζει η ΜΙΝΕΤΤΑ και είναι αφιερωμένη στο ταξίδι που έκανε το 1958 ο μεγάλος Έλληνας καλλιτέχνης

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Πάνω από 4 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές στην Ισπανία, αποζημιώνει η CCS

Στην πλειοψηφία τους οι ζημιωθέντες θα αποζημιωθούν από την κρατική ασφαλιστική Consorcio de Compensación de Seguros (CCS).

H AI μπορεί να μειώσει (και) τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει όχι μόνο τα ατυχήματα στους δρόμους, αλλά και τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, αφού θα περιοριστούν σε μεγάλο βαθμό οι αποζημιώσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024