Στην αιχμή του δόρατος βρίσκεται το αυτοκίνητο. Με φόντο την ασφάλιση αστικών ευθυνών εξαπολύονται προτάσεις, αντιρρήσεις, δημιουργούνται κόντρες και νέα λόμπυ. Διακυβεύονται επιχειρηματικά συμφέροντα ακόμα και στον απόηχο των συνεδριάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αναμένονται εξελίξεις στις 13 Φεβρουαρίου
της Ελενας Ερμείδου
Μία τροποποίηση στην Ευρωπαϊκή Οδηγία (MID) για την ασφάλιση των μηχανοκινήτων οχημάτων δείχνει να περιορίζει τις απειλές που προέρχονται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στον Ευρωπαϊκό αθλητισμό.
Το περασμένο Μάϊο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε προτάσεις οι οποίες απαιτούσαν όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και όσων είναι σταθμευμένα σε ιδιωτικούς χώρους όπως τα αγωνιστικά οχήματα να έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης.
Η κίνηση αυτή θέτει σε κίνδυνο όλο το κλάδο αθλητισμού αγωνιστικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου και της Φόρμουλα Ένα. Ισως κανένα είδος ασφάλισης δεν θα μπορούσε σε αυτή την περίπτωση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και να δώσει το πράσινο φως εισόδου των οχημάτων αυτών για την συμμετοχή τους σε αγώνες.
Οι προτάσεις σημειώνει η Ενωση Οχημάτων Αθλητισμού (MSA) είναι καταστροφικές, συμπληρώνει ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις σε χιλιάδες θέσεις εργασίας και ζητά να επικρατήσει η κοινή λογική.
Εχουν γίνει προτάσεις για βελτιώσεις, ωστόσο το αποτέλεσμα των προτάσεων θα φανεί στις 13 Φεβρουαρίου ημέρα που ψηφίζει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο