Της Ελενας Ερμείδου
Βασίζουμε την αυτοεκτίμηση μας στην εικόνα που έχουν οι άλλοι για εμάς. Αντλούμε στοιχεία για να καθορίσουμε την στρατηγική μας από ότι έτοιμο μας δώσουν. Οι μηχανές αναζήτησης βάζουν μπροστά τα apps και έχουν τον κύριο ρόλο.
Είμαστε σίγουροι για αυτά τα μηχανήματα μια και ο μηχανισμός τους έτσι όπως είναι σχεδιασμένος συμπεριλαμβανομένων και των εφαρμογών (apps) που ενσωματώνουν είναι συνώνυμα της αξιοπιστίας. Πάνω σε αυτή την αξιοπιστία δίνουμε μάχες για να βγούμε πρώτοι και να πωλήσουμε τα ασφαλιστικά προϊόντα.
Νιώθουμε πολύ καλά να πιστεύουμε και να τα αναπαράγομαι και να υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε οπαδοί της νέας τεχνολογίας, μια και τα εργαλεία που μας παρέχει είναι ότι καλύτερο για να παίρνουμε αποφάσεις και να σχεδιάζουμε καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα που θα γίνουν αύριο ανάρπαστα.
Ακούμε και πολλές από τις ασφαλιστικές διθυραμβικές δηλώσεις για τα ‘εργαλεία που παρέχει το Facebook στην διαφήμιση’, το ‘Facebook ως εργαλείο στην δουλειά’. Συγκεντρώνουμε τα λάικ για κάθε μας κίνηση και περιμένουμε από τα λάικ που έχουμε συγκεντρώσει να αποδείξουμε ότι το νέο ασφαλιστικό που βγάλαμε είναι πολύ καλό. Όλα αυτά για να ανεβάσουμε το στάτους μας.
Και ξαφνικά διερωτώμεθα όλοι, βλέποντας τις καθημερινές ανακοινώσεις και αναφορές για το Facebook για καλλιέργεια κλίματος ψευδών ειδήσεων, για παραπλάνηση, για στρεβλή χρήση των apps με στόχο την διαφήμιση. Μέχρι και για κατάχρηση των δεδομένων των πελατών του Facebook και παραβίαση των όρων ιδιωτικότητας, σύμφωνα με την κρίση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Μασαχουσέτης.
Σύμφωνα με τις δικογραφίες περίπου 69.000 εφαρμογές ανεστάλησαν επειδή οι προγραμματιστές τους δεν συνεργάστηκαν με τις Αρχές, ενώ 10.000 εφαρμογές αναγνωρίστηκαν ως κακοί χρήστες ιδιωτικών δεδομένων. Σύμφωνα με τις Δικαστικές Αρχές των ΗΠΑ πιθανά ο φάκελος Facebook θα πάρει συνέχεια με νέες αποκαλύψεις.
Ο κόσμος προχωράει, η τεχνολογία δεν μένει στάσιμη, οι δουλειές αυξάνονται, σίγουρα οι ασφαλιστικές θέλουν πελάτες, και να αναπτύξουν τις εργασίες τους. Η τεχνολογία είναι εργαλείο, αλλά ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί μπροστά σε αυτά τα που πάντα μας τα προωθούν ως τέλεια εργαλεία για να ανέλθουμε.
Ας ψάξουμε περισσότερο την πραγματικότητα, ας εξερευνήσουμε νέες εναλλακτικές, ας κατανοήσουμε ευρύτερα το περιβάλλον μας, ας ανοίξουμε νέες ευκαιρίες. Και κυρίως ας έχουμε κρίση δική μας.
https://insuranceworld.gr/93861/eidiseis/agogi-sto-facebook-gia-pseydeis-eidiseis-kai-parapliroforisi/