back to top
13.2 C
Athens
Πέμπτη Ιανουάριος 30 2025

Λύσις: ο νέος AI ψηφιακός βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

…σε συνεργασία με τη Netcompany

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και η Netcompany-Intrasoft, μέλος του Ομίλου Netcompany A/S, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή καινοτομίας στον κλάδο της ασφάλισης, παρουσιάζοντας τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης, στην ελληνική αγορά.

- Advertisement -

Ο ψηφιακός Βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Netcompany σε συνεργασία με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και αξιοποιεί τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI). Προσφέρει άμεσες και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση και προτάσεις προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, ενημέρωση για τους όρους και τους κανόνες ασφάλισης σε φυσική και κατανοητή γλώσσα, ενώ έχει σχεδιαστεί για να καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία και να αντλεί πληροφορίες και δεδομένα από την εκτεταμένη γνωσιακή βάση της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, η οποία ενημερώνεται διαρκώς.

Οι συνεργάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν καθημερινές διαδικασίες άμεσα και εύκολα από το κινητό τους. Ήδη, πάνω από 80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης εργασιών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», έχει ενσωματωθεί τόσο στην πλατφόρμα συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω/ Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή INTERSALONICA Agent (διαθέσιμη σε συσκευές iOS & Android).

- Advertisement -

Ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Δ/ντης Πληροφορικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανέφερε: «Η δημιουργία του ψηφιακού βοηθού “Λύσις” αποδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του είναι να προσφέρει στους συνεργάτες του εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους. Με την πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας αφοσιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις ανάγκες των συνεργατών του».

Ο κ. Xάρης Λάμπος, Executive Director – Head of Delivery, Enterprise Solutions της Netcompany-Intrasoft, δήλωσε σχετικά: «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα να στηρίζουμε τους πελάτες μας ώστε να διακριθούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσφέρουν με τη σειρά τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που αναπτύξαμε για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ανεβάζει τον πήχη της εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό κλάδο, καθιερώνοντας νέα πρότυπα ποιότητας και καινοτομίας στην ελληνική αγορά».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Από την Τρίτη 21 Ιανουαρίου μέχρι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί ο νέος κύκλος του προγράμματος προετοιμασίας εξ’ αποστάσεως

Πώς η AI αναδεικνύει το μεγαλείο του ελληνικού πνεύματος. Καταλυτικές αποκαλύψεις για την Ιδιωτική Ασφάλιση!

«Εὕρηκα-εὕρηκα» αναφώνησε χαρούμενος ο μεγάλος εφευρέτης της αρχαιότητας Αρχιμήδης, όταν στην μπανιέρα του συνειδητοποίησε το φυσικό φαινόμενο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Aon Climate and Catastrophe Insight: Το 2024 η 9η συνεχόμενη χρονιά ζημιών άνω των $300 δισ.

Η Aon, δημοσίευσε την έκθεσή της Climate and Catastrophe Insight για το 2025, η οποία προσδιορίζει τις παγκόσμιες φυσικές καταστροφές

Γιατί η S&P βλέπει ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα και υποβαθμίσεις σε περιοχές των ΗΠΑ

Πιθανές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα περιουσίας ιδιοκτητών ακινήτων σε περιοχές των ΗΠΑ προβλέπει S&P Global Ratings, αλλά και υποβαθμίσεις ...

Allianz: Ανανέωση της συνεργασίας με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Allianz, παραμένοντας αφοσιωμένη στην ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση

Tι είναι το Safe ride home;

Την αποφασιστικότητά της να δρα όπου και όπως χρειάζεται με στόχο την ασφάλεια όλων επιβεβαιώνει η Hellas Direct

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Aon Climate and Catastrophe Insight: Το 2024 η 9η συνεχόμενη χρονιά ζημιών άνω των $300 δισ.

Η Aon, δημοσίευσε την έκθεσή της Climate and Catastrophe Insight για το 2025, η οποία προσδιορίζει τις παγκόσμιες φυσικές καταστροφές

Γιατί η S&P βλέπει ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα και υποβαθμίσεις σε περιοχές των ΗΠΑ

Πιθανές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα περιουσίας ιδιοκτητών ακινήτων σε περιοχές των ΗΠΑ προβλέπει S&P Global Ratings, αλλά και υποβαθμίσεις ...

Allianz: Ανανέωση της συνεργασίας με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Allianz, παραμένοντας αφοσιωμένη στην ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση

Tι είναι το Safe ride home;

Την αποφασιστικότητά της να δρα όπου και όπως χρειάζεται με στόχο την ασφάλεια όλων επιβεβαιώνει η Hellas Direct

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου στο IWtalks για την ισχυρή φωνή των Διαμεσολαβούντων στο ΕΕΑ

Ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου μιλά στο IWtalks