12.6 C
Athens
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Λύσις: ο νέος AI ψηφιακός βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

…σε συνεργασία με τη Netcompany

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και η Netcompany-Intrasoft, μέλος του Ομίλου Netcompany A/S, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή καινοτομίας στον κλάδο της ασφάλισης, παρουσιάζοντας τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης, στην ελληνική αγορά.

- Advertisement -

Ο ψηφιακός Βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Netcompany σε συνεργασία με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και αξιοποιεί τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI). Προσφέρει άμεσες και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση και προτάσεις προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, ενημέρωση για τους όρους και τους κανόνες ασφάλισης σε φυσική και κατανοητή γλώσσα, ενώ έχει σχεδιαστεί για να καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία και να αντλεί πληροφορίες και δεδομένα από την εκτεταμένη γνωσιακή βάση της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, η οποία ενημερώνεται διαρκώς.

Οι συνεργάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν καθημερινές διαδικασίες άμεσα και εύκολα από το κινητό τους. Ήδη, πάνω από 80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης εργασιών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», έχει ενσωματωθεί τόσο στην πλατφόρμα συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω/ Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή INTERSALONICA Agent (διαθέσιμη σε συσκευές iOS & Android).

- Advertisement -

Ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Δ/ντης Πληροφορικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανέφερε: «Η δημιουργία του ψηφιακού βοηθού “Λύσις” αποδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του είναι να προσφέρει στους συνεργάτες του εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους. Με την πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας αφοσιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις ανάγκες των συνεργατών του».

Ο κ. Xάρης Λάμπος, Executive Director – Head of Delivery, Enterprise Solutions της Netcompany-Intrasoft, δήλωσε σχετικά: «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα να στηρίζουμε τους πελάτες μας ώστε να διακριθούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσφέρουν με τη σειρά τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που αναπτύξαμε για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ανεβάζει τον πήχη της εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό κλάδο, καθιερώνοντας νέα πρότυπα ποιότητας και καινοτομίας στην ελληνική αγορά».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο

Υποτροφίες σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η πρωτοβουλία στοχεύει στην προαγωγή της έρευνας και στη διαμόρφωση ισχυρών δεσμών με την ακαδημαϊκή κοινότητα

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για 4η συνεχόμενη χρονιά

Ρεκόρ σημείωσε φέτος ο συνολικός Δείκτης Εμπειρίας Εργαζομένων – Εδραιωμένο το αίσθημα δικαιοσύνης, εμπιστοσύνης και ισότητας

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Αντιμετωπίζοντας την κλιματική πρόκληση με ολοκληρωμένες λύσεις

Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε στοχευμένες δράσεις, που ενισχύουν ουσιαστικά την προστασία των πολιτών και των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

Η εταιρεία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις ένα επιπλέον ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό

Tap & Go: Ανέπαφες πληρωμές με Mastercard για γρήγορες, εύκολες, ασφαλείς μετακινήσεις σε όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Σε πλήρη ανάπτυξη, η υπηρεσία θα καλύψει το σύνολο των δρομολογίων, που αντιστοιχούν σε πάνω από 3.000 λεωφορεία σε όλη την Ελλάδα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

Η εταιρεία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις ένα επιπλέον ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Σοβαρές καταγγελίες για μη αποζημίωση διαγνωστικής εξέτασης

Παρότι το κόστος της απαραίτητης εξέτασης καλπροτεκτίνης μετακυλίεται στους πάσχοντες από ΙΦΝΕ, μακροπρόθεσμα επιβαρύνεται το σύστημα υγείας

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό

Kaspersky: Οι μισοί από τους κωδικούς που παραβιάστηκαν το 2025 είχαν ήδη διαρρεύσει

Απαντώντας στην αυξανόμενη ανάγκη για ισχυρή ασφάλεια, η βιομηχανία στρέφεται ολοένα και περισσότερο προς λύσεις νέας γενιάς, όπως τα Passkeys