back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Κωτσόβολος: Προσοχή για ηλεκτρονική απάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως κυκλοφορεί δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ψευδείς αναφορές για παραχώρηση μιας LED τηλεόρασης σε συμβολική τιμή.

Η εν λόγω δημοσίευση παροτρύνει τους καταναλωτές να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία και κατόπιν τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας, προκειμένου να παραλάβουν το υποτιθέμενο δώρο.

- Advertisement -

Η εταιρεία Κωτσόβολος ουδεμία σχέση έχει με αυτό και σας ενημερώνει ότι πρόκειται για διαδικτυακή απάτη. Αγνοήστε τη δημοσίευση αυτή και μην δώσετε σε καμία περίπτωση τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας. Οι μόνες έγκυρες online πηγές πληροφόρησης για τις προσφορές και τις ενέργειες της Κωτσόβολος, είναι οι επίσημοι λογαριασμοί της στα social media και οι αναρτήσεις που προέρχονται από αυτούς, καθώς και ο ιστότοπος της εταιρείας www.kotsovolos.gr.

Παρακαλείσθε, αν αντιληφθείτε ότι έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών: https://portal.astynomia.gr/, e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr, τηλέφωνο: 11188).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ηλεκτρονική Απάτη: Ποιά τα επόμενα βήματα των τραπεζών

Με τα πρώτα αποτελέσματα στην μάχη κατά της ηλεκτρονικής απάτης να είναι θετικά, συνεχίζεται η υλοποίηση των δράσεων που αποφασίστηκαν πρόσφατα μεταξύ τραπεζών, Πολιτείας, Τράπεζας της Ελλάδος και της Ελληνικής Αστυνομίας για την πάταξη του φαινομένου που γνωρίζει μεγάλη έξαρση διεθνώς και στην Ελλάδα.

Συμμαχία Generali-Κωτσόβολος για έναν κόσμο καλύτερο για όλους

Η Κωτσόβολος ενώνει τις δυνάμεις της με την Generali και μαζί παρουσιάζουν τα έντυπα των προγραμμάτων ασφάλισης Προστασίας Αγορών & Πληρωμών και Total Support Insurance σε κώδικα Braille.

Επενδυτικοί Κίνδυνοι: Η Επ. Κεφαλαιαγοράς προειδοποιεί για ηλεκτρονικές απάτες

Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την προστασία των επενδυτών, εφιστά στους επενδυτές την προσοχή σε περιπτώσεις ηλεκτρονικής επενδυτικής απάτης. 

Στην Ελλάδα το Ευρωπαϊκό Βραβείο Αριστείας στα Logistics

Ο Μιχάλης Ζιγλής της Dixons South East Europe – Κωτσόβολος αναδείχθηκε Professional of the Year 2016

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το 3rd Athens Property Conference ’25 έρχεται 2/12 στο Ίδρυμα Θεοχαράκη

20 έγκριτοι ομιλητές αναλύουν τα δεδομένα και τις τάσεις στα ακίνητα - Στην ατζέντα του συνεδρίου και τα ασφαλιστήρια

Παράταση προθεσμιών στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για ανέργους και εργαζομένους

Ως καταληκτική ημερομηνία ενεργοποίησης της επιταγής κατάρτισης ωφελούμενων και υπογραφής της Διμερούς Σύμβασης ορίζεται η 5η Ιανουαρίου 2026

Πληρωμή με IRIS από 1/12 στις λιανικές συναλλαγές – Νέες τεχνικές προδιαγραφές διασύνδεσης

Συμπλήρωση του κανονιστικού πλαισίου για τη διασύνδεση των επιχειρήσεων με τη φορολογική αρχή και την αποδοχή άμεσων πληρωμών στο σημείο πώλησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών