back to top
19.3 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

της Κατερίνας Σέιχ αλ Μπασατένα, Head of Firmwide Strategy & OKR coach, Ηellas Direct

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν λίγο καιρό στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία. 

- Advertisement -

Τις συνέπειες του γερασμένου στόλου τις βλέπουμε και τις βιώνουμε όλοι καθημερινά. Εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως όσο μεγαλύτερο σε ηλικία είναι ένα όχημα τόσο πιθανότερο είναι να χρειαστεί Οδική Βοήθεια και ειδικά για λόγους που σχετίζονται με τα χρόνια κυκλοφορίας του, όπως είναι οι μηχανικές βλάβες. 

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, που δείχνουν σαφή σχέση ανάμεσα στην ηλικία των οχημάτων και τις αιτίες κλήσης Οδικής Βοήθειας.

- Advertisement -

Πρωτιά για τη μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2022, σχεδόν 6 στις 10 κλήσεις για Οδική Βοήθεια είχαν ως αιτία τη μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, ποσοστό 58,2% των κλήσεων αφορούσε βλάβες, με την μπαταρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 25,5%. Τρίτη συχνότερη αιτία είναι το λάστιχο, με σχεδόν μία στις 10 κλήσεις –ποσοστό 9,5%. Καταγράφονται και πολύ μικρά ποσοστά οχημάτων που ξέμειναν από καύσιμα αλλά και οχημάτων που κάπου ακινητοποιήθηκαν και χρειάστηκαν Οδική Βοήθεια. 

Τι λέει η ηλικία του οχήματός σου για την πιθανότητα να χρειαστείς Οδική Βοήθεια

Μηχανική βλάβη, μπαταρία και λάστιχο είναι οι τρεις συχνότεροι λόγοι κλήσης της Οδικής Βοήθειας, αλλά με ποσοστά που αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Hellas Direct, στα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για το 38% των κλήσεων Οδικής Βοήθειας και ακολουθούν από κοντά η μπαταρία με 33% και το λάστιχο με 30%. 

Στην αμέσως επόμενη «ηλικιακή ομάδα» οχημάτων, ηλικίας 6-15 ετών, οι συσχετισμοί ήδη αρχίζουν να αλλάζουν: η μηχανική βλάβη αντιπροσωπεύει το 54% των κλήσεων, 27% αφορά μπαταρία και 11% λάστιχο. 

Στα οχήματα ηλικίας 16-25 ετών, πάνω από 6 στις 10 κλήσεις έχουν ως αιτία τη μηχανική βλάβη (ποσοστό 61%), 1 στις 4 αφορά μπαταρία (24%) και μόλις 8% αφορά λάστιχο. 

Για τα οχήματα ηλικίας 26-30 ετών και 30 ετών και άνω, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για σχεδόν 7 στις 10 κλήσεις, με ποσοστό 68%!

Η αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας και η μεγάλη εικόνα

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της κάλυψης Οδικής Βοήθειας, ειδικά όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. Η εκτόξευση του ποσοστού κλήσης Οδικής Βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης από το 38% για οχήματα έως 5 ετών στο 68% για οχήματα 26 ετών και πάνω μιλά από μόνη της. 

Η εικόνα όμως αποτυπώνει και τη συνολικότερη ανάγκη για καλύτερη συντήρηση αλλά και ανανέωση του ελληνικού στόλου οχημάτων. Ασφαλή οχήματα στους δρόμους σημαίνουν ασφαλείς μετακινήσεις, που είναι και το ζητούμενο για όλους. 

Από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Μια μέρα γεμάτη ενέργεια και συνεργασία με την Hellas Direct στη Θεσσαλονίκη

Η εκδήλωση στο Grand Hotel Palace δεν επικεντρώθηκε σε παρουσιάσεις, αλλά σε αυθεντικές συνομιλίες και κοινή προσπάθεια επίτευξης αποτελεσμάτων

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Επίσημος Χορηγός της ΚΑΕ Περιστέρι η Extra Assistance

Κοινό όραμα, η προαγωγή του αθλητισμού και η ανάδειξη των αξιών της ομαδικότητας και της αλληλοϋποστήριξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

10th Business Forum Greece-Sweden | Crosscurrents: Policy, Power, Innovation

Tο 10ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας-Σουηδίας επισφράγισε για άλλη μια χρονιά τη μακρόχρονη σύμπραξη των δύο χωρών, αναδεικνύοντας νέες ευκαιρίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)