back to top
17.4 C
Athens
Τρίτη 13 Μαΐου 2025

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

της Κατερίνας Σέιχ αλ Μπασατένα, Head of Firmwide Strategy & OKR coach, Ηellas Direct

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν λίγο καιρό στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία. 

- Advertisement -

Τις συνέπειες του γερασμένου στόλου τις βλέπουμε και τις βιώνουμε όλοι καθημερινά. Εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως όσο μεγαλύτερο σε ηλικία είναι ένα όχημα τόσο πιθανότερο είναι να χρειαστεί Οδική Βοήθεια και ειδικά για λόγους που σχετίζονται με τα χρόνια κυκλοφορίας του, όπως είναι οι μηχανικές βλάβες. 

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, που δείχνουν σαφή σχέση ανάμεσα στην ηλικία των οχημάτων και τις αιτίες κλήσης Οδικής Βοήθειας.

- Advertisement -

Πρωτιά για τη μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2022, σχεδόν 6 στις 10 κλήσεις για Οδική Βοήθεια είχαν ως αιτία τη μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, ποσοστό 58,2% των κλήσεων αφορούσε βλάβες, με την μπαταρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 25,5%. Τρίτη συχνότερη αιτία είναι το λάστιχο, με σχεδόν μία στις 10 κλήσεις –ποσοστό 9,5%. Καταγράφονται και πολύ μικρά ποσοστά οχημάτων που ξέμειναν από καύσιμα αλλά και οχημάτων που κάπου ακινητοποιήθηκαν και χρειάστηκαν Οδική Βοήθεια. 

Τι λέει η ηλικία του οχήματός σου για την πιθανότητα να χρειαστείς Οδική Βοήθεια

Μηχανική βλάβη, μπαταρία και λάστιχο είναι οι τρεις συχνότεροι λόγοι κλήσης της Οδικής Βοήθειας, αλλά με ποσοστά που αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Hellas Direct, στα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για το 38% των κλήσεων Οδικής Βοήθειας και ακολουθούν από κοντά η μπαταρία με 33% και το λάστιχο με 30%. 

Στην αμέσως επόμενη «ηλικιακή ομάδα» οχημάτων, ηλικίας 6-15 ετών, οι συσχετισμοί ήδη αρχίζουν να αλλάζουν: η μηχανική βλάβη αντιπροσωπεύει το 54% των κλήσεων, 27% αφορά μπαταρία και 11% λάστιχο. 

Στα οχήματα ηλικίας 16-25 ετών, πάνω από 6 στις 10 κλήσεις έχουν ως αιτία τη μηχανική βλάβη (ποσοστό 61%), 1 στις 4 αφορά μπαταρία (24%) και μόλις 8% αφορά λάστιχο. 

Για τα οχήματα ηλικίας 26-30 ετών και 30 ετών και άνω, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για σχεδόν 7 στις 10 κλήσεις, με ποσοστό 68%!

Η αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας και η μεγάλη εικόνα

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της κάλυψης Οδικής Βοήθειας, ειδικά όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. Η εκτόξευση του ποσοστού κλήσης Οδικής Βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης από το 38% για οχήματα έως 5 ετών στο 68% για οχήματα 26 ετών και πάνω μιλά από μόνη της. 

Η εικόνα όμως αποτυπώνει και τη συνολικότερη ανάγκη για καλύτερη συντήρηση αλλά και ανανέωση του ελληνικού στόλου οχημάτων. Ασφαλή οχήματα στους δρόμους σημαίνουν ασφαλείς μετακινήσεις, που είναι και το ζητούμενο για όλους. 

Από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Στην Ελλάδα o γηραιότερος στόλος οχημάτων της Ευρώπης

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναφορά της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct στην πολύ μεγάλη μέση ηλικία των οχημάτων στην Ελλάδα

Tι είναι το Safe ride home;

Την αποφασιστικότητά της να δρα όπου και όπως χρειάζεται με στόχο την ασφάλεια όλων επιβεβαιώνει η Hellas Direct

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ν. Γαβριήλης: Καθοριστικός ο ρόλος του μεσίτη στην ασφάλιση ΜμΕ

Ερωτώμενος, ο κος Γαβριήλης για το πώς οι επιχειρήσεις με υψηλό κίνδυνο θα μπορέσουν να ασφαλιστούν, απαντά ότι θα ......

Γ. Στουρνάρας στο 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Άσφαλισης: Να αναπτυχθεί ο θεσμός των ΤΕΑ

Ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας, τοποθετήθηκε στο κορυφαίο συνέδριο...

Ν. Κεραμέως στο Ocin25: Η επαγγελματική ασφάλιση είναι κρίσιμη και απαραίτητη

Χαιρετισμό απηύθυνε η Νίκη Κεραμέως, Εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Κ. Αλφιέρης:  Οι δύο κύριοι στόχοι του ΣΕΜΑ, τι συζητείται με MGA και Coverholders

Δύο κύριους στόχους θέτει για τον ΣΕΜΑ ο νεοεκλεγείς πρόεδρος του Συνδέσμου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Athens Insurance Brokers Κωστής Ι. Αλφιέρης, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε σήμερα στο IW.gr

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Υπέρ κάθε μέτρου που στοχεύει στον περιορισμό της φοροδιαφυγής (video)

“Είμαστε υπέρ κάθε μέτρου που στοχεύει στον περιορισμό της φοροδιαφυγής”, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αφορμή τη θέσπιση της υποχρεωτικής ασφάλισης οχήματος έναντι φυσικών καταστροφών

5 άξονες πρωτοβουλιών για την οδική ασφάλεια

Εντός του Μαΐου θα κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, ανήγγειλε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

O N. Mακρόπουλος “παρών” και στην επόμενη ημέρα της Ευρώπη Holdings

Στον κ. Νίκο Μακρόπουλο, ιστορικό στέλεχος της αγοράς και ιδρυτή Ευρώπη Ασφαλιστικής, πέρασαν 29.143.050