back to top
24.9 C
Athens
Σάββατο 16 Αυγούστου 2025

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

της Κατερίνας Σέιχ αλ Μπασατένα, Head of Firmwide Strategy & OKR coach, Ηellas Direct

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν λίγο καιρό στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία. 

- Advertisement -

Τις συνέπειες του γερασμένου στόλου τις βλέπουμε και τις βιώνουμε όλοι καθημερινά. Εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως όσο μεγαλύτερο σε ηλικία είναι ένα όχημα τόσο πιθανότερο είναι να χρειαστεί Οδική Βοήθεια και ειδικά για λόγους που σχετίζονται με τα χρόνια κυκλοφορίας του, όπως είναι οι μηχανικές βλάβες. 

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, που δείχνουν σαφή σχέση ανάμεσα στην ηλικία των οχημάτων και τις αιτίες κλήσης Οδικής Βοήθειας.

- Advertisement -

Πρωτιά για τη μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2022, σχεδόν 6 στις 10 κλήσεις για Οδική Βοήθεια είχαν ως αιτία τη μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, ποσοστό 58,2% των κλήσεων αφορούσε βλάβες, με την μπαταρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 25,5%. Τρίτη συχνότερη αιτία είναι το λάστιχο, με σχεδόν μία στις 10 κλήσεις –ποσοστό 9,5%. Καταγράφονται και πολύ μικρά ποσοστά οχημάτων που ξέμειναν από καύσιμα αλλά και οχημάτων που κάπου ακινητοποιήθηκαν και χρειάστηκαν Οδική Βοήθεια. 

Τι λέει η ηλικία του οχήματός σου για την πιθανότητα να χρειαστείς Οδική Βοήθεια

Μηχανική βλάβη, μπαταρία και λάστιχο είναι οι τρεις συχνότεροι λόγοι κλήσης της Οδικής Βοήθειας, αλλά με ποσοστά που αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Hellas Direct, στα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για το 38% των κλήσεων Οδικής Βοήθειας και ακολουθούν από κοντά η μπαταρία με 33% και το λάστιχο με 30%. 

Στην αμέσως επόμενη «ηλικιακή ομάδα» οχημάτων, ηλικίας 6-15 ετών, οι συσχετισμοί ήδη αρχίζουν να αλλάζουν: η μηχανική βλάβη αντιπροσωπεύει το 54% των κλήσεων, 27% αφορά μπαταρία και 11% λάστιχο. 

Στα οχήματα ηλικίας 16-25 ετών, πάνω από 6 στις 10 κλήσεις έχουν ως αιτία τη μηχανική βλάβη (ποσοστό 61%), 1 στις 4 αφορά μπαταρία (24%) και μόλις 8% αφορά λάστιχο. 

Για τα οχήματα ηλικίας 26-30 ετών και 30 ετών και άνω, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για σχεδόν 7 στις 10 κλήσεις, με ποσοστό 68%!

Η αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας και η μεγάλη εικόνα

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της κάλυψης Οδικής Βοήθειας, ειδικά όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. Η εκτόξευση του ποσοστού κλήσης Οδικής Βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης από το 38% για οχήματα έως 5 ετών στο 68% για οχήματα 26 ετών και πάνω μιλά από μόνη της. 

Η εικόνα όμως αποτυπώνει και τη συνολικότερη ανάγκη για καλύτερη συντήρηση αλλά και ανανέωση του ελληνικού στόλου οχημάτων. Ασφαλή οχήματα στους δρόμους σημαίνουν ασφαλείς μετακινήσεις, που είναι και το ζητούμενο για όλους. 

Από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Στην Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών Αγορά του Χρ. Κύπρου, με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct (HD Insurance PLC) ανακοινώνει την επιτυχή έκδοση και εισαγωγή προς διαπραγμάτευση ομολόγου Tier 2 ύψους

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Στην Ελλάδα o γηραιότερος στόλος οχημάτων της Ευρώπης

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναφορά της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct στην πολύ μεγάλη μέση ηλικία των οχημάτων στην Ελλάδα

Tι είναι το Safe ride home;

Την αποφασιστικότητά της να δρα όπου και όπως χρειάζεται με στόχο την ασφάλεια όλων επιβεβαιώνει η Hellas Direct

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

ΑΠΑ: Επείγουσα προειδοποίηση για τη χρήση drones σε περιοχές πυρκαγιών

Κίνδυνος για τις επιχειρήσεις πυρόσβεσης και την ανθρώπινη ζωή

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας