15.9 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

της Κατερίνας Σέιχ αλ Μπασατένα, Head of Firmwide Strategy & OKR coach, Ηellas Direct

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν λίγο καιρό στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία. 

- Advertisement -

Τις συνέπειες του γερασμένου στόλου τις βλέπουμε και τις βιώνουμε όλοι καθημερινά. Εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως όσο μεγαλύτερο σε ηλικία είναι ένα όχημα τόσο πιθανότερο είναι να χρειαστεί Οδική Βοήθεια και ειδικά για λόγους που σχετίζονται με τα χρόνια κυκλοφορίας του, όπως είναι οι μηχανικές βλάβες. 

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, που δείχνουν σαφή σχέση ανάμεσα στην ηλικία των οχημάτων και τις αιτίες κλήσης Οδικής Βοήθειας.

- Advertisement -

Πρωτιά για τη μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2022, σχεδόν 6 στις 10 κλήσεις για Οδική Βοήθεια είχαν ως αιτία τη μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, ποσοστό 58,2% των κλήσεων αφορούσε βλάβες, με την μπαταρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 25,5%. Τρίτη συχνότερη αιτία είναι το λάστιχο, με σχεδόν μία στις 10 κλήσεις –ποσοστό 9,5%. Καταγράφονται και πολύ μικρά ποσοστά οχημάτων που ξέμειναν από καύσιμα αλλά και οχημάτων που κάπου ακινητοποιήθηκαν και χρειάστηκαν Οδική Βοήθεια. 

Τι λέει η ηλικία του οχήματός σου για την πιθανότητα να χρειαστείς Οδική Βοήθεια

Μηχανική βλάβη, μπαταρία και λάστιχο είναι οι τρεις συχνότεροι λόγοι κλήσης της Οδικής Βοήθειας, αλλά με ποσοστά που αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Hellas Direct, στα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για το 38% των κλήσεων Οδικής Βοήθειας και ακολουθούν από κοντά η μπαταρία με 33% και το λάστιχο με 30%. 

Στην αμέσως επόμενη «ηλικιακή ομάδα» οχημάτων, ηλικίας 6-15 ετών, οι συσχετισμοί ήδη αρχίζουν να αλλάζουν: η μηχανική βλάβη αντιπροσωπεύει το 54% των κλήσεων, 27% αφορά μπαταρία και 11% λάστιχο. 

Στα οχήματα ηλικίας 16-25 ετών, πάνω από 6 στις 10 κλήσεις έχουν ως αιτία τη μηχανική βλάβη (ποσοστό 61%), 1 στις 4 αφορά μπαταρία (24%) και μόλις 8% αφορά λάστιχο. 

Για τα οχήματα ηλικίας 26-30 ετών και 30 ετών και άνω, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για σχεδόν 7 στις 10 κλήσεις, με ποσοστό 68%!

Η αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας και η μεγάλη εικόνα

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της κάλυψης Οδικής Βοήθειας, ειδικά όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. Η εκτόξευση του ποσοστού κλήσης Οδικής Βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης από το 38% για οχήματα έως 5 ετών στο 68% για οχήματα 26 ετών και πάνω μιλά από μόνη της. 

Η εικόνα όμως αποτυπώνει και τη συνολικότερη ανάγκη για καλύτερη συντήρηση αλλά και ανανέωση του ελληνικού στόλου οχημάτων. Ασφαλή οχήματα στους δρόμους σημαίνουν ασφαλείς μετακινήσεις, που είναι και το ζητούμενο για όλους. 

Από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων

Αναγέννηση του ΠΣΑΣ μέσα από μια βραδιά εμπειριών για τον ασφαλιστικό πράκτορα

Ένας από τους πλέον ιστορικούς συνδέσμους στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επανατοποθετείται δυναμικά - Το «IW» ήταν εκεί 

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Byron: Σύσκεψη για επιτάχυνση των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης

«Η προτεραιότητά μας είναι η ταχεία και δίκαιη αποζημίωση των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν» δήλωσε ο Υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες