back to top
24.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

της Κατερίνας Σέιχ αλ Μπασατένα, Head of Firmwide Strategy & OKR coach, Ηellas Direct

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πριν λίγο καιρό στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), την ώρα που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος διαμορφώνεται στα 12 χρόνια για τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Ελλάδα έχει φτάσει τη 17ετία. 

- Advertisement -

Τις συνέπειες του γερασμένου στόλου τις βλέπουμε και τις βιώνουμε όλοι καθημερινά. Εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει πως όσο μεγαλύτερο σε ηλικία είναι ένα όχημα τόσο πιθανότερο είναι να χρειαστεί Οδική Βοήθεια και ειδικά για λόγους που σχετίζονται με τα χρόνια κυκλοφορίας του, όπως είναι οι μηχανικές βλάβες. 

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, που δείχνουν σαφή σχέση ανάμεσα στην ηλικία των οχημάτων και τις αιτίες κλήσης Οδικής Βοήθειας.

- Advertisement -

Πρωτιά για τη μηχανική βλάβη

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2022, σχεδόν 6 στις 10 κλήσεις για Οδική Βοήθεια είχαν ως αιτία τη μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, ποσοστό 58,2% των κλήσεων αφορούσε βλάβες, με την μπαταρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 25,5%. Τρίτη συχνότερη αιτία είναι το λάστιχο, με σχεδόν μία στις 10 κλήσεις –ποσοστό 9,5%. Καταγράφονται και πολύ μικρά ποσοστά οχημάτων που ξέμειναν από καύσιμα αλλά και οχημάτων που κάπου ακινητοποιήθηκαν και χρειάστηκαν Οδική Βοήθεια. 

Τι λέει η ηλικία του οχήματός σου για την πιθανότητα να χρειαστείς Οδική Βοήθεια

Μηχανική βλάβη, μπαταρία και λάστιχο είναι οι τρεις συχνότεροι λόγοι κλήσης της Οδικής Βοήθειας, αλλά με ποσοστά που αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. 

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Hellas Direct, στα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για το 38% των κλήσεων Οδικής Βοήθειας και ακολουθούν από κοντά η μπαταρία με 33% και το λάστιχο με 30%. 

Στην αμέσως επόμενη «ηλικιακή ομάδα» οχημάτων, ηλικίας 6-15 ετών, οι συσχετισμοί ήδη αρχίζουν να αλλάζουν: η μηχανική βλάβη αντιπροσωπεύει το 54% των κλήσεων, 27% αφορά μπαταρία και 11% λάστιχο. 

Στα οχήματα ηλικίας 16-25 ετών, πάνω από 6 στις 10 κλήσεις έχουν ως αιτία τη μηχανική βλάβη (ποσοστό 61%), 1 στις 4 αφορά μπαταρία (24%) και μόλις 8% αφορά λάστιχο. 

Για τα οχήματα ηλικίας 26-30 ετών και 30 ετών και άνω, η μηχανική βλάβη είναι η αιτία για σχεδόν 7 στις 10 κλήσεις, με ποσοστό 68%!

Η αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας και η μεγάλη εικόνα

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της κάλυψης Οδικής Βοήθειας, ειδικά όσο μεγαλώνει η ηλικία του οχήματος. Η εκτόξευση του ποσοστού κλήσης Οδικής Βοήθειας λόγω μηχανικής βλάβης από το 38% για οχήματα έως 5 ετών στο 68% για οχήματα 26 ετών και πάνω μιλά από μόνη της. 

Η εικόνα όμως αποτυπώνει και τη συνολικότερη ανάγκη για καλύτερη συντήρηση αλλά και ανανέωση του ελληνικού στόλου οχημάτων. Ασφαλή οχήματα στους δρόμους σημαίνουν ασφαλείς μετακινήσεις, που είναι και το ζητούμενο για όλους. 

Από το περιοδικό Insurance World

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Hellas Direct: Ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με όφελος έως 40% και άμεση εξυπηρέτηση

Με κεντρικό μήνυμα «Εδώ είμαστε!», η Hellas Direct επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ποιότητα υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών της

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

17 Σεπτεμβρίου – Γιορτάζουμε την Ημέρα του Ασφαλιστή

Ημέρα αφιερωμένη σε όσους με επαγγελματισμό, ήθος και ανθρωπιά παρέχουν αυτό που όλοι αναζητούμε: ασφάλεια, σταθερότητα και εμπιστοσύνη

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»

Ποια είναι η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο;

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Τρομοκρατίας του IEP μάς κατατάσσει πάνω από χώρες που θεωρούμε πιο «επικίνδυνες» βάσει γεωγραφικής θέσης

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών