back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Κ. Γκορτζής: Στην Groupama αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού»

Τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται εν μέσω μιας περιόδου αστάθειας ανέλυσε στο IW ο κ. Κωνσταντίνος Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Groupama Ασφαλιστική.

iw? Οι διαδοχικές κρίσεις, όπως η οικονομική, η υγειονομική και η ενεργειακή, έχουν προκαλέσει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και οι πρώτες επιπτώσεις στην κοινωνία είναι ορατές. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να επικοινωνηθούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να πειστεί ο πελάτης, δεδομένου του ότι τα νοικοκυριά είναι πιεσμένα οικονομικά;

- Advertisement -

απ. Πράγματι, διανύουμε μια εποχή εναλλασσόμενων κρίσεων, οι οποίες δοκιμάζουν τις αντοχές των νοικοκυριών, αλλά και τα αντανακλαστικά των επιχειρήσεων. Σε μια τέτοια συγκυρία, το διαθέσιμο εισόδημα υποχωρεί και οι καταναλωτές, πλέον, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά (προϊόντος ή υπηρεσίας), ζυγίζουν ενδελεχώς τη σχέση κόστους-παροχής, την εμπειρία εξυπηρέτησης, αλλά και τη συνολική αξιοπιστία κάθε εταιρείας. 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της και να έχει εξορθολογίσει τα κόστη της προκειμένου να είναι τελικά σε θέση να προσφέρει τη βέλτιστη εκδοχή της υπηρεσίας της σε ανταγωνιστικό κόστος στο κοινό της. 

- Advertisement -

Στην Groupama Ασφαλιστική αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού». Επενδύσαμε στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στηρίξαμε τα υφιστάμενα ή δημιουργήσαμε νέα κανάλια πώλησης ενώ παράλληλα εξελίξαμε τον πολυπροϊοντικό μας χαρακτήρα. 

Παράλληλα, διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά το διαθέσιμο budget για ενέργειες μάρκετινγκ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι τα προϊόντα μας επικοινωνούνται αποτελεσματικά στο κοινό μας. «Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο» είχε πει ο Χένρι Φορντ και η εμπειρία μας συνηγορεί σε αυτό, έστω κι αν η προώθηση των προϊόντων μας μπορεί να συναντά, κατά καιρούς, αντικειμενικά προσκόμματα λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας.

 Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός πολυεθνικού ομίλου, σας διαβεβαιώ ότι η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να καλλιεργεί ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της μέσα από τη συνεπή επικοινωνία της, αλλά πολύ περισσότερο προσφέροντάς τους την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή ήταν εξάλλου η στρατηγική μας διαχρονικά και η επιτυχία της επιβεβαιώνεται από τη θετική κερδοφορία και την αύξηση της παραγωγής των συμβολαίων μας, σύμφωνα και με τα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά μας αποτελέσματα. 

iw? Πώς βοηθά η τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ;

απ. Η εξέλιξη της τεχνολογίας προσφέρει σε κάθε εταιρεία νέες δυνατότητες, προκειμένου να βρίσκεται σε συνεχή, άμεση και αποδοτικότερη επαφή με τους πελάτες της. Μια σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ οφείλει να βασίζεται, πλέον, μεμονωμένα ή συνδυαστικά, σε σύγχρονα διαθέσιμα εργαλεία, δημιουργώντας έτσι νέους, εξατομικευμένους διαύλους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, προσδίδοντας τελικά την επιθυμητή υπεραξία και εμπειρία στις πωλήσεις. 

Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο

Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ ότι η πραγματική επανάσταση αφορά κυρίως την αξιοποίηση των δεδομένων, το επίπεδο «στόχευσης» του σχετικού κοινού, καθώς και τη δυνατότητα άμεσης μετρησιμότητας των αποτελεσμάτων κάθε επιμέρους ενέργειας. Ωστόσο σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η τεχνολογία δεν αποτελεί πανάκεια: η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής μάρκετινγκ και του αποδοτικότερου μείγματος ενεργειών συνεχίζει να διαδραματίζει αδιαμφισβήτητα τον καθοριστικότερο ρόλο για τη μακροχρόνια επιτυχία μιας επιχείρησης σε αυτό το επίπεδο. 

Στην Groupama Ασφαλιστική επενδύουμε στον αποτελεσματικό συνδυασμό παραδοσιακών και νέων μέσων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, υλοποιώντας ολοκληρωμένες εκστρατείες, που συμπεριλαμβάνουν από την κλασική διαφήμιση μέχρι το direct response marketing. Στόχος μας, κάθε φορά, είναι η αμεσότητα, η μεγαλύτερη δυνατή διάδραση με τον πελάτη και φυσικά η ανάδειξη της πλούσιας εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας μας.

iw? Ποιον ρόλο διαδραματίζει στη χάραξη στρατηγικής η ανακίνηση κοινωνικών ζητημάτων (περιβαλλοντικά ζητήματα, η βία σε όλες τις εκφάνσεις της, ο ρατσισμός κ.ο.κ.); Θεωρείτε ότι ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα μια εταιρεία που προσφέρει κοινωνικά;

απ. Η σχέση των εταιρειών με την κοινωνία είναι διαχρονικά διαλεκτική. Οι εταιρείες δημιουργούνται, μεγαλώνουν, ωριμάζουν και μετασχηματίζονται σε ένα περιβάλλον δυναμικό, το οποίο, αντίστοιχα, συχνά, μεταλλάσσεται. Επομένως, μια επιχειρηματική στρατηγική η οποία δεν θα λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές είναι εκ προοιμίου καταδικασμένη να αποτύχει. 

Είναι δεδομένο ότι οι πελάτες αλλά και οι αγορές επιθυμούν, πέρα από αριθμούς, να βλέπουν το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο μιας εταιρείας, η οποία δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται, προστατεύει και βελτιώνει την ευημερία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μπορούν έτσι ευκολότερα να ταυτιστούν και να νιώσουν ότι και οι ίδιοι στηρίζουν έναν υψηλότερο σκοπό επιλέγοντας τη συγκεκριμένη εταιρεία. 

Δεν είναι τυχαίο ότι παγκόσμια brands μιλούν, πλέον, ανοιχτά για τολμηρά ζητήματα, τα οποία μέχρι πρότινος θεωρούνταν ταμπού, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να ευαισθητοποιήσουν, αλλά και να εμπνεύσουν το κοινό τους. 

Στην Groupama Ασφαλιστική συνεισφέρουμε ουσιαστικά στην αναγκαία θετική αλλαγή μέσα από τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιούμε διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτών, αφενός επιδιώκουμε να καλλιεργήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις στήριξης με οργανισμούς όπως τα Παιδικά Χωριά SOS, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» και άλλους, ενώ αφετέρου συνδράμουμε κατά περίπτωση σε πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο, όπως η αναδάσωση της Βαρυμπόμπης (Varibobi Reset). 

Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών μας, στηρίζουμε ιδιαίτερα νέους αθλητές, οι οποίοι με το ταλέντο και τη δουλειά τους αναδεικνύουν τη χώρα μας. 

Όλες οι δράσεις μας σε αυτό το επίπεδο βρίσκονται σε απόλυτη συνάρτηση με τις αξίες του ομίλου μας αλλά και με τη διάθεσή μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, η οποία με τη σειρά της πιστεύει σε εμάς.

διαβάστε επίσης: Η νέα εποχή του μάρκετινγκ στις ασφαλιστικές εταιρείες

Σχετικές δημοσιεύσεις

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Οσα ειπώθηκαν για πρώτη φορά για τις ασφάλειες υγείας και άκουσε ο Ανασφάλιστος

Εντυπωσιάστηκε ο Ανασφάλιστος όταν άκουσε να λέγεται ότι οι ασφαλιστικές υγείας θα τα μαζέψουν από την Ελλάδα και θα φύγουν,...

Ξετυλίγεται το ασφαλιστικό κουβάρι των τραπεζών

Το ασφαλιστικό κουβάρι των τραπεζών ξετυλίγεται και απλώνεται ολοένα και περισσότερο. Μέχρι που θα φτάσει για την ώρα λίγοι γνωρίζουν

Κ. Πάντος, Groupama: Tο πλαίσιο λειτουργίας της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας έχει ιδιαιτερότητες που επιδεινώνουν το αποτέλεσμα

Έξι στρεβλώσεις στο πλαίσιο λειτουργίας της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Ελλάδα αναφέρει ο κ. Κωνσταντίνος Πάντος, Director Life Insurance της Groupama

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Η σημερινή ενημέρωση από την Insurance Europe για τα RIS

Τρεις προτάσεις υποβάλλει σήμερα Insurance Europe για τις επενδύσεις λιανικής (RIS)

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.