back to top
7.3 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Κ. Γκορτζής: Στην Groupama αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού»

Τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται εν μέσω μιας περιόδου αστάθειας ανέλυσε στο IW ο κ. Κωνσταντίνος Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Groupama Ασφαλιστική.

iw? Οι διαδοχικές κρίσεις, όπως η οικονομική, η υγειονομική και η ενεργειακή, έχουν προκαλέσει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και οι πρώτες επιπτώσεις στην κοινωνία είναι ορατές. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να επικοινωνηθούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να πειστεί ο πελάτης, δεδομένου του ότι τα νοικοκυριά είναι πιεσμένα οικονομικά;

- Advertisement -

απ. Πράγματι, διανύουμε μια εποχή εναλλασσόμενων κρίσεων, οι οποίες δοκιμάζουν τις αντοχές των νοικοκυριών, αλλά και τα αντανακλαστικά των επιχειρήσεων. Σε μια τέτοια συγκυρία, το διαθέσιμο εισόδημα υποχωρεί και οι καταναλωτές, πλέον, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά (προϊόντος ή υπηρεσίας), ζυγίζουν ενδελεχώς τη σχέση κόστους-παροχής, την εμπειρία εξυπηρέτησης, αλλά και τη συνολική αξιοπιστία κάθε εταιρείας. 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της και να έχει εξορθολογίσει τα κόστη της προκειμένου να είναι τελικά σε θέση να προσφέρει τη βέλτιστη εκδοχή της υπηρεσίας της σε ανταγωνιστικό κόστος στο κοινό της. 

- Advertisement -

Στην Groupama Ασφαλιστική αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού». Επενδύσαμε στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στηρίξαμε τα υφιστάμενα ή δημιουργήσαμε νέα κανάλια πώλησης ενώ παράλληλα εξελίξαμε τον πολυπροϊοντικό μας χαρακτήρα. 

Παράλληλα, διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά το διαθέσιμο budget για ενέργειες μάρκετινγκ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι τα προϊόντα μας επικοινωνούνται αποτελεσματικά στο κοινό μας. «Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο» είχε πει ο Χένρι Φορντ και η εμπειρία μας συνηγορεί σε αυτό, έστω κι αν η προώθηση των προϊόντων μας μπορεί να συναντά, κατά καιρούς, αντικειμενικά προσκόμματα λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας.

 Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός πολυεθνικού ομίλου, σας διαβεβαιώ ότι η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να καλλιεργεί ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της μέσα από τη συνεπή επικοινωνία της, αλλά πολύ περισσότερο προσφέροντάς τους την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή ήταν εξάλλου η στρατηγική μας διαχρονικά και η επιτυχία της επιβεβαιώνεται από τη θετική κερδοφορία και την αύξηση της παραγωγής των συμβολαίων μας, σύμφωνα και με τα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά μας αποτελέσματα. 

iw? Πώς βοηθά η τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ;

απ. Η εξέλιξη της τεχνολογίας προσφέρει σε κάθε εταιρεία νέες δυνατότητες, προκειμένου να βρίσκεται σε συνεχή, άμεση και αποδοτικότερη επαφή με τους πελάτες της. Μια σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ οφείλει να βασίζεται, πλέον, μεμονωμένα ή συνδυαστικά, σε σύγχρονα διαθέσιμα εργαλεία, δημιουργώντας έτσι νέους, εξατομικευμένους διαύλους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, προσδίδοντας τελικά την επιθυμητή υπεραξία και εμπειρία στις πωλήσεις. 

Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο

Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ ότι η πραγματική επανάσταση αφορά κυρίως την αξιοποίηση των δεδομένων, το επίπεδο «στόχευσης» του σχετικού κοινού, καθώς και τη δυνατότητα άμεσης μετρησιμότητας των αποτελεσμάτων κάθε επιμέρους ενέργειας. Ωστόσο σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η τεχνολογία δεν αποτελεί πανάκεια: η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής μάρκετινγκ και του αποδοτικότερου μείγματος ενεργειών συνεχίζει να διαδραματίζει αδιαμφισβήτητα τον καθοριστικότερο ρόλο για τη μακροχρόνια επιτυχία μιας επιχείρησης σε αυτό το επίπεδο. 

Στην Groupama Ασφαλιστική επενδύουμε στον αποτελεσματικό συνδυασμό παραδοσιακών και νέων μέσων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, υλοποιώντας ολοκληρωμένες εκστρατείες, που συμπεριλαμβάνουν από την κλασική διαφήμιση μέχρι το direct response marketing. Στόχος μας, κάθε φορά, είναι η αμεσότητα, η μεγαλύτερη δυνατή διάδραση με τον πελάτη και φυσικά η ανάδειξη της πλούσιας εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας μας.

iw? Ποιον ρόλο διαδραματίζει στη χάραξη στρατηγικής η ανακίνηση κοινωνικών ζητημάτων (περιβαλλοντικά ζητήματα, η βία σε όλες τις εκφάνσεις της, ο ρατσισμός κ.ο.κ.); Θεωρείτε ότι ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα μια εταιρεία που προσφέρει κοινωνικά;

απ. Η σχέση των εταιρειών με την κοινωνία είναι διαχρονικά διαλεκτική. Οι εταιρείες δημιουργούνται, μεγαλώνουν, ωριμάζουν και μετασχηματίζονται σε ένα περιβάλλον δυναμικό, το οποίο, αντίστοιχα, συχνά, μεταλλάσσεται. Επομένως, μια επιχειρηματική στρατηγική η οποία δεν θα λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές είναι εκ προοιμίου καταδικασμένη να αποτύχει. 

Είναι δεδομένο ότι οι πελάτες αλλά και οι αγορές επιθυμούν, πέρα από αριθμούς, να βλέπουν το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο μιας εταιρείας, η οποία δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται, προστατεύει και βελτιώνει την ευημερία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μπορούν έτσι ευκολότερα να ταυτιστούν και να νιώσουν ότι και οι ίδιοι στηρίζουν έναν υψηλότερο σκοπό επιλέγοντας τη συγκεκριμένη εταιρεία. 

Δεν είναι τυχαίο ότι παγκόσμια brands μιλούν, πλέον, ανοιχτά για τολμηρά ζητήματα, τα οποία μέχρι πρότινος θεωρούνταν ταμπού, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να ευαισθητοποιήσουν, αλλά και να εμπνεύσουν το κοινό τους. 

Στην Groupama Ασφαλιστική συνεισφέρουμε ουσιαστικά στην αναγκαία θετική αλλαγή μέσα από τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιούμε διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτών, αφενός επιδιώκουμε να καλλιεργήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις στήριξης με οργανισμούς όπως τα Παιδικά Χωριά SOS, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» και άλλους, ενώ αφετέρου συνδράμουμε κατά περίπτωση σε πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο, όπως η αναδάσωση της Βαρυμπόμπης (Varibobi Reset). 

Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών μας, στηρίζουμε ιδιαίτερα νέους αθλητές, οι οποίοι με το ταλέντο και τη δουλειά τους αναδεικνύουν τη χώρα μας. 

Όλες οι δράσεις μας σε αυτό το επίπεδο βρίσκονται σε απόλυτη συνάρτηση με τις αξίες του ομίλου μας αλλά και με τη διάθεσή μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, η οποία με τη σειρά της πιστεύει σε εμάς.

διαβάστε επίσης: Η νέα εποχή του μάρκετινγκ στις ασφαλιστικές εταιρείες

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκινά τη λειτουργία του το νέο Κέντρο των Παιδικών Χωριών SOS στο Ηράκλειο, με τη στήριξη της Groupama

Σε κλίμα χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκαν, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025, τα εγκαίνια του νέου κτηρίου που θα στεγάσει το Κέντρο Στήριξης

Η Be.Brokers εξαγόρασε την  Group Μέριμνα της Groupama

Στο πλαίσιο της εξαγοράς, συμφωνήθηκε η διατήρηση της αποκλειστικής συνεργασίας με το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων (Agency System) της Groupama

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Εθνική Ασφαλιστική: Προς ολοταχώς για επιστροφή στο κτίριο της Καραγεώργη Σερβίας

Χρονιά προκλήσεων για την Εθνική Ασφαλιστική, με πρώτη απ` όλες την αλλαγή έδρας όπου, σύμφωνα με ασφαλής πληροφορίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.