Στο 14ο Insurance Conference 2021 παρέθεσε ομιλία-παρουσίαση ο κ. Julio Castellón, SVP Regional Head Partnerships – LATAM, Cover Genius, με τίτλο: “The future of distribution: embedded insurance”.
Σύμφωνα με τον κ. Castellón, η ανάπτυξη του Internet και η ευρεία προσβασιμότητα των πολιτών στο Διαδίκτυο δημιούργησε μεγάλες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών προϊόντων.
Ειδικά τις δύο τελευταίες δεκαετίες, σημειώθηκε μια τεράστια ανάπτυξη στον κλάδο του e-commerce, ο οποίος εν καιρώ “συμπαρέσυρε” και τον κλάδο της ασφάλισης.
“Οι καταναλωτές αναζητούν μέσα από μεγάλες πλατφόρμες που εμπιστεύονται, ασφάλεια και ευκολία. Καθώς περιηγούνται σε μεγάλες ιστοσελίδες, έχουν την ανάγκη να βρουν “προστατευμένα” προϊόντα και αντίστοιχα έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν και να αξιολογήσουν πλήθος ασφαλιστικών προϊόντων μέσω Ίντερνετ.
Αντίστοιχα, πρόσθεσε, οι μεγάλες e-commerce εταιρείες επιδιώκουν να παρέχουν στους πελάτες τους τη μεγαλύτερη, ήτοι, ασφάλεια κατά την περιήγησή τους.
Μεταξύ άλλων παρέθεσε τις αλλαγές που έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν στον κλάδο της ασφάλισης και τα κανάλια διανομής. Παραδοσιακά, οι ασφαλιστές επέλεγαν να πωλούν απευθείας συμβόλαια στους πελάτες. Πλέον, τα κανάλια διανομής διαρκώς πληθαίνουν και σε αυτό καταλυτικό ρόλο διαδραματίζει το Διαδίκτυο.
“Σε πολλές περιοχές δραστηριοποίησής μας και ειδικά στην Λατινική Αμερική, αφουγκραζόμαστε την ανάγκη των καταναλωτών να επικοινωνούν με τις εταιρείες με τη χρήση της τεχνολογίας, και να αλληλεπιδρούν μαζί τους με ασφάλεια… Αυτός είναι και ο λόγος που εταιρείες- κολοσσοί όπως η Amazon, η Skyscanner και πολλοί άλλοι retailers περιλαμβάνουν στην διαδικασία πώλησης των προϊόντων τους πολιτικές ασφάλισης”.
Δείτε όλη την παρουσίαση:
[Julio] Insurtech Forum- Cover Genius 2021 Presentation – Greece