back to top
28.8 C
Athens
Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

Interbrand: Η AXA κορυφαίο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η γαλλική AXA επικράτησε της γερμανικής Allianz στην άτυπη γαλλο-γερμανική “μονομαχία” για τον τίτλο της ασφαλιστικής με το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο: Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand που υπολογίζει κάθε χρόνο την αξία των εμπορικών σημάτων των πολυεθνικών (για την ιστορία, Apple, Google και Coca-Cola βρίσκονται στην πρώτη τριάδα), η AXA κατέλαβε για το 2015 την 48η θέση, έχοντας ανέβει πέντε θέσεις σε σχέση με την κατάταξη του 2014. Η αξία του σήματός της αυξήθηκε κατά 14% σε ετήσια βάση και εκτιμάται στα 9,25 δισ. δολ. Η Allianz καταλαμβάνει την 54η θέση, με αξία σήματος 8,9 δισ. δολ., αυξημένη κατά 10% σε ετήσια βάση. Οι δυο όμιλοι είναι οι μοναδικοί εκπρόσωποι του ασφαλιστικού κλάδου στην λίστα με τις 100 εταιρείες με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο.

- Advertisement -

“Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που η AXA στα 30α της γενέθλια εισήλθε στο κλαμπ των 50 εταιρειών με το καλύτερο εμπορικό σήμα διεθνώς”, δήλωσε η Βερονίκ Βάιλ, γενική επιχειρησιακή διευθύντρια του ομίλου. Όπως υπογραμμίζει η Interbrand, “Η επένδυση της AXA στο εμπορικό της σήμα βρίσκεται στην καρδιά της δραστηριότητάς της και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην συνεχή ανάπτυξή του. Το 2015 το σήμα της ΑΧΑ όχι μόνο επιβεβαίωσε την πρωτοκαθεδρία του στον ασφαλιστικό κλάδο (επί έβδομη συνεχόμενη χρονιά…), αλλά και την εξέχουσα θέση του στον κλάδο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

“Την τελευταία διετία, η AXA ανέβηκε 11 θέσεις στην κατάταξη της Interbrand και αύξησε την αξία του εμπορικού της σήματος κατά 30%. Το brand της αποτελεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, έναν παράγοντα εμπιστοσύνης για τα 103 εκατομμύρια των πελατών μας και τους 130.000 διανομείς μας” πρόσθεσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του γαλλικού ομίλου Φρεντερίκ Ταρντί.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στις προσωπικες ασφαλίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο