back to top
33 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Interamerican Research Center: Καινοτόμο εργαλείο με έμφαση στην επιστημονική έρευνα

H δημιουργία του Interamerican  Research Center το 2016 αποτελεί μία ακόμη καινοτομία της εταιρείας προς την κατεύθυνση της επιστημονικής  έρευνας. Οργανώθηκε από τον καθηγητή Χρηματοοικονομικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς , Νίκο Φίλιππα ο οποίος είναι και επιστημονικός υπεύθυνος του κέντρου και περιλαμβάνει νέους επιστήμονες με μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικά οι οποίοι επιμελούνται τις εκδόσεις.

Στόχος του Interamerican Research Center είναι να προωθήσει την επιστημονική αναφορά και σκέψη πάνω σε ζητήματα που απασχολούν την κοινότητα της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και ευρύτερη την κοινωνία.  Εκτός από τις μελλοντολογικές προσεγγίσεις πάνω σε θέματα τεχνολογίας που θα επηρεάσουν  την ασφάλιση, στις τριμηνιαίες εκδόσεις του γίνονται αναφορές στις τάσεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, τις επιρροές και τις προσεγγίσεις θεμάτων που αφορούν την καθημερινότητα και σχετίζονται με κάποιον τρόπο με την ασφάλιση και προτείνει λύσεις μέσα από τις  διεθνείς τάσεις αναλύοντας τα προβλήματα.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ  της Interamerican Μάρκος Φραγκουλόπουλος που συντονίζει το έργο , «στόχος είναι η εμβάθυνση της έρευνας σε τομείς οι οποίοι αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες για την Interamerican όπως ο χώρος της ψηφιακής τεχνολογίας, η απευθείας ασφάλιση στην Υγεία, ειδικές αγορές (πρωτογενής τομέας, τουρισμός).»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας της ΕΕΑΕ για τον κλάδο

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΑΕ αναζητά και στοχεύει στην διάδραση, την αλληλεπίδραση και την ενεργό συμμετοχή με τα Μέλη της Ένωσης

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Eπικίνδυνη και παραβατική η οδήγηση στην Ελλάδα

Οι Έλληνες οδηγούν και περπατούν με το κινητό, το 67% παραβιάζει κόκκινο σηματοδότη.

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο