back to top
16.7 C
Athens
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Interamerican Research Center: Καινοτόμο εργαλείο με έμφαση στην επιστημονική έρευνα

H δημιουργία του Interamerican  Research Center το 2016 αποτελεί μία ακόμη καινοτομία της εταιρείας προς την κατεύθυνση της επιστημονικής  έρευνας. Οργανώθηκε από τον καθηγητή Χρηματοοικονομικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς , Νίκο Φίλιππα ο οποίος είναι και επιστημονικός υπεύθυνος του κέντρου και περιλαμβάνει νέους επιστήμονες με μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικά οι οποίοι επιμελούνται τις εκδόσεις.

Στόχος του Interamerican Research Center είναι να προωθήσει την επιστημονική αναφορά και σκέψη πάνω σε ζητήματα που απασχολούν την κοινότητα της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και ευρύτερη την κοινωνία.  Εκτός από τις μελλοντολογικές προσεγγίσεις πάνω σε θέματα τεχνολογίας που θα επηρεάσουν  την ασφάλιση, στις τριμηνιαίες εκδόσεις του γίνονται αναφορές στις τάσεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, τις επιρροές και τις προσεγγίσεις θεμάτων που αφορούν την καθημερινότητα και σχετίζονται με κάποιον τρόπο με την ασφάλιση και προτείνει λύσεις μέσα από τις  διεθνείς τάσεις αναλύοντας τα προβλήματα.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ  της Interamerican Μάρκος Φραγκουλόπουλος που συντονίζει το έργο , «στόχος είναι η εμβάθυνση της έρευνας σε τομείς οι οποίοι αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες για την Interamerican όπως ο χώρος της ψηφιακής τεχνολογίας, η απευθείας ασφάλιση στην Υγεία, ειδικές αγορές (πρωτογενής τομέας, τουρισμός).»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι ασφαλίσεις σκαφών αναψυχής το 2024

Εκδόθηκαν 12.616 πολυασφαλιστήρια συμβόλαια, με συνολική ασφαλισμένη αξία 2,02 δισ. ευρώ – Λιγότερες ζημιές και αποζημιώσεις

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Πώς ασφαλίζονται οι οδηγοί στην Ελλάδα το 2025;

Τι αποκαλύπτει η έρευνα πραγματικών συμβολαίων της πλατφόρμας Pricefox

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μισθολογική διαφάνεια: Οι εργαζόμενοι αγνοούν τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία – Ταμπού οι συζητήσεις για τους μισθούς

Έρευνα του kariera.gr δείχνει πως η έλλειψη ενημέρωσης και η μυστικότητα περί τα μισθολογικά κυριαρχούν στην αγορά εργασίας

Η Δ. Τσαγγάρη Πρόεδρος της νέας Ανεξάρτητης Αρχής Προστασίας του Καταναλωτή, μετά από πρόταση Τ. Θεοδωρικάκου

«Εάν αυτή η Αρχή δημιουργηθεί και λειτουργήσει στα πλαίσια των θεσμών που έχουν οριστεί, θα είναι πολύ αποτελεσματική» δήλωσε η ίδια

Greek Accounting and Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE: Οι νικητές της φετινής διοργάνωσης

Οι Καλαμπάκας Group και VIP ξεχώρισαν στην κατηγορία «Top Insurance Services Company», ενώ στο Risk Consulting διακρίθηκε η Truck & Cargo Insurance / IRM

Όμιλος Φωτιάδη: Οι δηλώσεις για το ασφαλιστικό mega deal με την Alpha Bank

O κυπριακός όμιλος προβλέπεται να διατηρήσει σημαντική συμμετοχή στο ενοποιημένο σχήμα Universal Life-Altius, με τη διοίκηση να ασκείται από κοινού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ξεκινά η απευθείας διαβίβαση συμβολαίων αστικής ευθύνης και βεβαιώσεων επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών στα μητρώα των Επιμελητηρίων

Το ΕΕΑ χαιρετίζει την έναρξη της νέας διαδικασίας, η οποία ήταν αποτέλεσμα επίμονης προσπάθειας και πολλών συντελεστών

Ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων ΠΑΡΟΝ: Επαγγελματισμός με όραμα αλλά και ανθρώπινο πρόσωπο

Παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, συνεργατών και φίλων του ασφαλιστικού γραφείου

Αυξημένη κατά 5,1% η ασφαλιστική παραγωγή το 10μηνο

Στις ασφαλίσεις ζωής η παραγωγή ανήλθε περίπου στα 2,3 δισ. ευρώ (+1,6%) και στις ασφαλίσεις κατά ζημιών στα 2,6 δισ. ευρώ (+8,4%)

ERGO Wellness Month 2025: Ένας μήνας αφιερωμένος στην ευεξία των εργαζομένων

Η εταιρεία επενδύει στη σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων της θέλοντας να είναι εργοδότης πρώτης επιλογής και να εξελίσσεται μαζί τους

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από το «Χαμόγελο του Παιδιού» και τα «Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας φιλοξένησαν ανοιχτό bazaar με τη συμμετοχή δύο φορέων που εργάζονται αδιάκοπα για την ευημερία των παιδιών