Δύο καινοτόμα σεμινάρια για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σπουδαστές και όχι μόνο διοργανώνει σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα το Insurancewebinars.gr, την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016.
Το σεμινάριο της Αθήνας, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», θα διεξαχθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική αίθουσα της Interlife Ασφαλιστικής (Καλλιρόης 65, Αθήνα), με εισηγητές τον σύμβουλο εκπαίδευσης Απόστολο Μαρτζάκλη και τον οικονομολόγο Νίκο Κλήμη. Αναλυτικότερα:
«Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα»
Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου
Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δώσουμε λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.
Βασικό περιεχόμενο
- Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
- Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
- Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
- Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
- Με ποιoν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
- Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου.
- Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου.
- Η ασφαλιστική μας αγορά. Πόσο καλά την ξέρουμε;
- Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
- Προοπτικές του επαγγέλματος.
- Οι ορατοί και αόρατοι κίνδυνοι για την ανεξάρτητη διαμεσολάβηση.
- Συνεργασίες και συνέργειες. Είναι λύση και, αν ναι, με ποια μορφή;
- Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;
Κόστος σεμιναρίου
40 €
Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00
***
Στη Θεσσαλονίκη, το Insurancewebinars.gr διοργανώνει την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική του αίθουσα (Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη) σεμινάριο με τίτλο «Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις». Εισηγήτρια θα είναι η οικονομολόγος Ρούλα Κωτούδη, η οποία διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης στελεχών οργανισμών, δημοσίων υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Από 25ετίας και πλέον, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων management, time & stress management, επικοινωνίας, team building, συναισθηματικής νοημοσύνης, πωλήσεων, προσωπικής ανάπτυξης, κλπ., σε ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς, βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα, νοσοκομεία και λοιπούς χώρους υγείας, ξενοδοχεία και ασφαλιστικές εταιρείες. Αναλυτικότερα για το σεμινάριο:
«Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»
Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης. Επίσης, να αντιληφθούν πως η θετική σκέψη συμβάλλει στη δημιουργικότητα και στην εξεύρεση προτάσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς και διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιρειών που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.
Βασικό περιεχόμενο
- Η δύναμη της θετικής σκέψης και της ενεργής ακρόασης στην επικοινωνία της πώλησης.
- Ο χειρισμός των μη λεκτικών μηνυμάτων αποτελούν τα όπλα στην περαιτέρω ανίχνευση αναγκών του πελάτη.
- Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων και η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης κατά την πώληση.
- Η δημιουργία συναισθημάτων και η ώθηση του πελάτη στο να επιλέξει ο ίδιος
- να αγοράσει το ασφαλιστικό προΐόν.
- Οι αντιρρήσεις του πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα.
Κόστος σεμιναρίου
35€
Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής
Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00
***
Τα δύο σεμινάρια θα διεξαχθούν με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων το καθένα. Για κράτηση θέσης, επικοινωνήστε με την Insurancewebinars.gr στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής, για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.
Insurancewebinars.gr
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 2312 201003
E-mail: administrator@insuranceforum.gr
Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη