back to top
20.1 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Η PRIORITY επαναπροσδιορίζει το GDPR

Δύο workshops υπό το πρίσμα των τεχνολογικών εξελίξεων:  GDPR & Διαφήμιση στα Social Media και GDPR & Artificial Intelligence

H PRIORITY ΑΕ, η πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης,  πληροφορικής και εκπαίδευσης με ηγετικό ρόλο στα έργα συμμόρφωσης με τον GDPR στην Ελλάδα, αντιλαμβανόμενη την ψηφιακή επανάσταση που συντελείται, αναλύει στα δύο επερχόμενα workshop της με θέμα GDPR & Διαφήμιση στα Social Media την Πέμπτη 7 Ιουλίου και GDPR & Artificial Intelligence την Δευτέρα 11 Ιουλίου, πώς ο ψηφιακός κόσμος επαναπροσδιορίζει την επικοινωνία, την επιχειρηματικότητα και τη διαφήμιση.

- Advertisement -
  • Απειλούν η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning την ιδιωτικότητα; Τι ισχύει με το profiling;
  • Είναι νόμιμη η επεξεργασία των μεταδεδομένων;

Το 1ο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα Social Media: οι βέλτιστες πρακτικές, στις 7/7 (10.00-11.30 π.μ.) εξετάζει τα ζητήματα που εμπίπτουν στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και τον τρόπο προσέγγισης των φυσικών προσώπων στα social media από διαφημιζόμενους φορείς υπό τις απαιτήσεις των αρχών προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτές περιγράφονται στο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 679/2016/ΕΕ (GDPR). 

Σε αυτόν  το νέο κόσμο που αναδύεται ως μια μίξη Virtual Reality, Augmented Reality και πραγματικής ζωής, δημιουργούνται εντελώς νέα δεδομένα. Η διαφήμιση μέσω των social media αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά είδη διαφήμισης, που στοχεύει σε άμεση πρόσβαση σε κοινό-στόχο και οδηγεί σε γρήγορα αποτελέσματα επηρεασμού του κοινού. 

- Advertisement -

Στο workshop της PRIORITY θα περιγράφουν οι βασικές απαιτήσεις της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα με βάση τον τρόπο προσέγγισης του κοινού στόχου στα Social Media. Παράλληλα, το Workshop στοχεύει στην κατανόηση των εν λόγω απαιτήσεων από τους διαφημιζόμενους και την ορθή συμμόρφωση τους με τον Κανονισμό. 

Το 2ο Workshop GDPR & Artificial Intelligence: a brave new world! στις 11/7 (10.00-11.30 π.μ.) θίγει τις καίριες θεματικές και ζητήματα προστασίας δεδομένων που εγείρονται λόγω της αυξανόμενης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης υπό το ρυθμιστικό πλαίσιο και τις απαιτήσεις  του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 679/2016/ΕΕ (GDPR) 

Συγκεκριμένα, στο εξειδικευμένο αυτό workshop, περιλαμβάνονται η περιγραφή των νέων τεχνολογιών που προκύπτουν από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και οι προβληματικές γύρω από την εφαρμογή τους σε σχέση με τα άρθρα του Κανονισμού που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την εφαρμογή συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης.

Για να δηλώσετε έγκαιρα ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή και στα 2 Workshops, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πιο κάτω ηλεκτρονικές φόρμες: 

Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα social media

Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Artificial Intelligence

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mπαράζ προστίμων για παραβάσεις του GDPR

Πρόστιμα της τάξης των €100 εκατ. σε επιχειρήσεις και οργανισμούς για παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων Ευρωπαίων πολιτών και καταστρατήγηση

Παρέμβαση Ευρωπαίων ασφαλιστών για τα πρόστιμα του GDPR

Η Insurance Europe συμμετείχε σε διαβούλευση που διεξήγαγε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) σχετικά με το σχέδιο κατευθυντήριων γραμμών

Καμπάνα 9,2 εκατ. ευρώ σε COSMOTE – ΟΤΕ για περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 6 εκατ. ευρώ στην Cosmote και 3.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, λόγω της διαρροής προσωπικών δεδομένων καταναλωτών.

Πόσο αυξήθηκε ο αριθμός των προστίμων για τον GDPR

Πέρυσι, ο αριθμός των προστίμων ήταν 332, αυξημένος σε 709 το 2021. Κατά την ίδια περίοδο, ο αριθμός των προστίμων που επιβλήθηκαν μόνο από τις ρυθμιστικές αρχές της Ε.Ε. για τις παραβιάσεις αυξήθηκε κατά 125%.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Άποψη για τις εκλογές του ΕΕΑ

Tο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών όλων των επαγγελματιών της ευρύτερης περιφέρειας των Αθηνών

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Ευχαριστήριες επιστολές από ικανοποιημένους πελάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Στο πλαίσιο της δέσμευσής του για την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ έχει καθιερώσει το «Νοιαζόμαστε για εσάς» ως βασική του αξία.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.