back to top
25.2 C
Athens
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

Η PRIORITY επαναπροσδιορίζει το GDPR

Δύο workshops υπό το πρίσμα των τεχνολογικών εξελίξεων:  GDPR & Διαφήμιση στα Social Media και GDPR & Artificial Intelligence

H PRIORITY ΑΕ, η πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης,  πληροφορικής και εκπαίδευσης με ηγετικό ρόλο στα έργα συμμόρφωσης με τον GDPR στην Ελλάδα, αντιλαμβανόμενη την ψηφιακή επανάσταση που συντελείται, αναλύει στα δύο επερχόμενα workshop της με θέμα GDPR & Διαφήμιση στα Social Media την Πέμπτη 7 Ιουλίου και GDPR & Artificial Intelligence την Δευτέρα 11 Ιουλίου, πώς ο ψηφιακός κόσμος επαναπροσδιορίζει την επικοινωνία, την επιχειρηματικότητα και τη διαφήμιση.

- Advertisement -
  • Απειλούν η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning την ιδιωτικότητα; Τι ισχύει με το profiling;
  • Είναι νόμιμη η επεξεργασία των μεταδεδομένων;

Το 1ο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα Social Media: οι βέλτιστες πρακτικές, στις 7/7 (10.00-11.30 π.μ.) εξετάζει τα ζητήματα που εμπίπτουν στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και τον τρόπο προσέγγισης των φυσικών προσώπων στα social media από διαφημιζόμενους φορείς υπό τις απαιτήσεις των αρχών προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτές περιγράφονται στο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 679/2016/ΕΕ (GDPR). 

Σε αυτόν  το νέο κόσμο που αναδύεται ως μια μίξη Virtual Reality, Augmented Reality και πραγματικής ζωής, δημιουργούνται εντελώς νέα δεδομένα. Η διαφήμιση μέσω των social media αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά είδη διαφήμισης, που στοχεύει σε άμεση πρόσβαση σε κοινό-στόχο και οδηγεί σε γρήγορα αποτελέσματα επηρεασμού του κοινού. 

- Advertisement -

Στο workshop της PRIORITY θα περιγράφουν οι βασικές απαιτήσεις της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα με βάση τον τρόπο προσέγγισης του κοινού στόχου στα Social Media. Παράλληλα, το Workshop στοχεύει στην κατανόηση των εν λόγω απαιτήσεων από τους διαφημιζόμενους και την ορθή συμμόρφωση τους με τον Κανονισμό. 

Το 2ο Workshop GDPR & Artificial Intelligence: a brave new world! στις 11/7 (10.00-11.30 π.μ.) θίγει τις καίριες θεματικές και ζητήματα προστασίας δεδομένων που εγείρονται λόγω της αυξανόμενης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης υπό το ρυθμιστικό πλαίσιο και τις απαιτήσεις  του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 679/2016/ΕΕ (GDPR) 

Συγκεκριμένα, στο εξειδικευμένο αυτό workshop, περιλαμβάνονται η περιγραφή των νέων τεχνολογιών που προκύπτουν από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και οι προβληματικές γύρω από την εφαρμογή τους σε σχέση με τα άρθρα του Κανονισμού που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την εφαρμογή συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης.

Για να δηλώσετε έγκαιρα ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή και στα 2 Workshops, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πιο κάτω ηλεκτρονικές φόρμες: 

Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα social media

Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Artificial Intelligence

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mπαράζ προστίμων για παραβάσεις του GDPR

Πρόστιμα της τάξης των €100 εκατ. σε επιχειρήσεις και οργανισμούς για παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων Ευρωπαίων πολιτών και καταστρατήγηση

Παρέμβαση Ευρωπαίων ασφαλιστών για τα πρόστιμα του GDPR

Η Insurance Europe συμμετείχε σε διαβούλευση που διεξήγαγε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) σχετικά με το σχέδιο κατευθυντήριων γραμμών

Καμπάνα 9,2 εκατ. ευρώ σε COSMOTE – ΟΤΕ για περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 6 εκατ. ευρώ στην Cosmote και 3.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, λόγω της διαρροής προσωπικών δεδομένων καταναλωτών.

Πόσο αυξήθηκε ο αριθμός των προστίμων για τον GDPR

Πέρυσι, ο αριθμός των προστίμων ήταν 332, αυξημένος σε 709 το 2021. Κατά την ίδια περίοδο, ο αριθμός των προστίμων που επιβλήθηκαν μόνο από τις ρυθμιστικές αρχές της Ε.Ε. για τις παραβιάσεις αυξήθηκε κατά 125%.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το digital insurance στο νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί;»

Στο podcast με καλεσμένο τον Ευθ. Παπαδόπουλο της Pricefox η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τον συνδυασμό φυσικού και ψηφιακού καναλιού

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Insurance Europe: Ναι στην αναθεώρηση του προτύπου γνωστοποίησης εκπομπών

Η πρόωρη υποχρεωτική γνωστοποίηση εκπομπών που συνδέονται με την ασφάλιση ενέχει κίνδυνο ακατάλληλων δεδομένων, σύμφωνα με την ομοσπονδία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλήμης Δημαρχιάδης: Δέκα χρόνια στο τιμόνι ενός οράματος που έγινε πρότυπο συνεργατικής επιχειρηματικότητας

Όταν ιδρύθηκε το Συνεργατικό Σχήμα «ΠΑΝΟΡΜΟΣ», κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την έκταση και το βάθος της διαδρομής που θα ακολουθούσε

ΕΑΕΕ-ΑΑΔΕ ενημερώνουν για την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

Το έγγραφο της ΑΑΔΕ αφορά την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής από αλληλεγγύως ευθυνόμενα πρόσωπα

Πιστοποιήσεις διαμεσολαβητών: Αναρτήθηκαν οι πίνακες επιτυχόντων της Θεσσαλονίκης

Οι πίνακες αφορούν τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων για διανομή (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων που διενεργήθηκαν 5-6 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη

Οι Έλληνες millennials μεταξύ online σύνδεσης και εξαπάτησης

Έρευνα και συμβουλές της Kaspersky για τη συμπεριφορά των Ελλήνων millennials στο διαδίκτυο - Δόλωμα η αγάπη και το χρήμα

Η Coface εξαγόρασε την Cedar RoseGroup

Η Coface ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Cedar Rose.