back to top
20.3 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Βράβευση 18 μαθητών και φοιτητών από τον Σύλλογο Εργαζομένων ERGO

Ο Σύλλογος διεκδικεί οικονομική στήριξη των οικογενειών και παρέχει κίνητρα στα παιδιά των εργαζομένων για κατάκτηση της γνώσης

Ομαδικά ασφαλιστήρια: Επένδυση στην ασφάλεια και στην ευημερία της επιχείρησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ΖΩΗΣ, με ολοκληρωμένη φιλοσοφία γύρω από την «ασφάλεια της ομάδας», την καθιστά προσβάσιμη ακόμη και στις μικρότερες επιχειρήσεις

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Επαναπιστοποίησης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη μακρόχρονη δέσμευσή του στην επαγγελματική ανάπτυξη και στη διάχυση γνώσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Νέο επίδομα ασθενείας στους ελεύθερους επαγγελματίες

Πότε αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή του και πώς θα υπολογίζεται

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray