back to top
19.9 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική

Σε θετικό κλίμα και με διάθεση ουσιαστικού διαλόγου πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Εθνική Ασφαλιστική: Παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών με προτεραιότητα τη μέριμνα και φροντίδα για όλους τους ασφαλισμένους μας

Σε ανακοίνωση της Εθνικής Ασφαλιστικής με τίτλο “παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών με προτεραιότητα τη μέριμνα και φροντίδα

H Eθν. Ασφαλιστική αποσύρει την εγκύκλιο για τα ασφαλιστήρια legacy – Tι λέει ο ΣΠΑΤΕ

Προς την απόσυρση της εγκυκλίου με την οποία άλλαζε την διαδικασία αποζημίωσης ομάδας ασφαλιστηρίων ισόβιας διάρκειας

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στις εγκαταστάσεις της, την Πέμπτη 8 Μαΐου, 23 φοιτητές του εξειδικευμένου μεταπτυχιακού προγράμματος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.