back to top
26.4 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εθνική Ασφαλιστική: «Disconnect to Connect» με όσα σε πραγματικά σε γεμίζουν

«Μείνε λίγο offline και δώσε χρόνο στη φύση, στους ανθρώπους σου, σε εσένα» μας προτείνει η Εθνική Ασφαλιστική και εξηγεί πώς να το πετύχουμε

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων

Οι 4 προτεραιότητες του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο νέος μέτοχος, κατά τον Σύλλογο, γνωρίζει ότι το σημαντικότερο στοιχείο του ενεργητικού είναι το ανθρώπινο δυναμικό και το εταιρικό δίκτυο

Η Εθνική Ασφαλιστική για την επιστροφή στο σχολείο: Μικρά ξεκινήματα, μεγάλα διδάγματα

Η εταιρεία αναδεικνύει εκείνα τα μαθήματα που ξεπερνούν τη σχολική ύλη και γίνονται πολύτιμα εφόδια για μια ζωή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρούσα για 6η χρονιά στα γήπεδα της Super League

Για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ο αθλητισμός αντιπροσωπεύει την υγεία, την προσπάθεια και το ομαδικό πνεύμα – αξίες που ανήκουν στην εταιρική της φιλοσοφία

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Νέα εποχή για την Export Credit Greece

Εντός ολίγων ημερών η ECG αναμένεται να υποβάλει αίτηση στην ΤτΕ για να δημιουργήσει θυγατρική ασφαλιστική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εθνική Ασφαλιστική: «Disconnect to Connect» με όσα σε πραγματικά σε γεμίζουν

«Μείνε λίγο offline και δώσε χρόνο στη φύση, στους ανθρώπους σου, σε εσένα» μας προτείνει η Εθνική Ασφαλιστική και εξηγεί πώς να το πετύχουμε

Vivian Lab: Με νέα χρηματοδότηση, δημιουργεί τον πρώτο AI Coach για την εμμηνόπαυση και τη μακροζωία

Το Vivian Lab συγκέντρωσε €850.000 σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Eleven VC και τη συμμετοχή καταξιωμένων επενδυτών

THE NEW ERA OF LEADERSHIP: Το 12ο Ετήσιο Συνέδριο της GAMA Hellas – Cyprus έρχεται ανανεωμένο

Σε συνεργασία με την ΕΣΑΠΕ, η εκδήλωση υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που οι επαγγελματίες του κλάδου σκέφτονται, ηγούνται και εμπνέουν τις ομάδες τους

Ασφάλεια αυτοκινήτου: 6 καλύψεις που μπορούν να σε γλιτώσουν από χιλιάδες ευρώ

Η Pricefox αναλύει πόσο θα κόστιζαν χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου διάφορες συχνές επισκευές

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων