back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Η KPMG δωρίζει νέα σχολικά είδη για τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ 

H Πρωτοβουλία “Back to School” πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχή χρονιά με μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων της KPMG

Συνεχίζοντας την παράδοση ετών με τη δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Βack to school”, οι άνθρωποι της KPMG στην Ελλάδα συγκέντρωσαν για 7η συνεχή χρονιά σχολικά είδη, εκπαιδευτικά παιχνίδια και υλικά χειροτεχνίας για τα Γενναία Παιδιά της ELEPAP, εφόδια απαραίτητα για μία νέα δημιουργική σχολική χρονιά. Οι άνθρωποι της KPMG σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της ΕΛΕΠΑΠ όπου εκτός από την περιήγηση στους χώρους της ενημερώθηκαν για την ιστορία και το πολύτιμο έργο της ΕΛΕΠΑΠ, περνώντας παράλληλα ποιοτικό χρόνο με μερικά από τα παιδιά και τους δασκάλους τους.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα η παράδοση των ειδών στην ΕΛΕΠΑΠ Αθήνας έγινε από τον Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της εταιρείας, Αλκιβιάδη Σιαράβα με συνοδεία συνεργατών και στελέχη της εταιρείας, ενώ τη Θεσσαλονίκη επισκέφτηκαν οι Δημήτρης Ηλιάδης, Partner & Επικεφαλής του Γραφείου Θεσσαλονίκης και Δημήτρης Τανός, Partner.

Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας κατά την επίσκεψη του στις εγκαταστάσεις της ΕΛΕΠΑΠ ανέφερε «Πιστοί στη δέσμευσή μας για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων αλλά και τη δια βίου μάθηση, οι άνθρωποι βρεθήκανε για ακόμη μια φορά μας δίπλα στα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ. Στηρίζουμε την ΕΛΕΠΑΠ με διάφορους τρόπους μέσα στη χρονιά και για παραπάνω από δύο δεκαετίες, όμως αυτή η πράξη είναι η πιο αγαπημένη αφού μας δίνει την ευκαιρία να επισκεφθούμε τις εγκαταστάσεις του Οργανισμού και μας φέρνει κοντά στους μικρούς μας φίλους. Χαίρομαι επίσης για τον θετικό αντίκτυπο της μακροχρόνιας αφοσίωσης και προσφοράς από τους ανθρώπους μας στην καθημερινότητα των παιδιών και παρακολουθήσουμε την εξέλιξή τους χρόνο με χρόνο σε αυτή την ξεχωριστή διαδρομή ζωής.»

- Advertisement -

Η συνεισφορά της KPMG προς την ΕΛΕΠΑΠ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τέταρτου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης (SDGs) των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης και σε συνέπεια των ενεργειών που πραγματοποιεί η εταιρεία διεθνώς για την καταπολέμηση του παιδικού αναλφαβητισμού όπως πραγματοποιούνται από το KPMG’s Family for Literacy (KFFL).

Η Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ, Παιδονευρολόγος Δρ. Ελένη Ν. Σκουτέλη, μίλησε για τη δράση της KPMG, Back to School «Η KPMG, ανήκει στους πιστούς υποστηρικτές της ΕΛΕΠΑΠ και αισθανόμαστε πολύ περήφανοι για την πολυετή αυτή, αρμονική συνεργασία. Οι άνθρωποι της KPMG, με πολλή ευαισθησία προσφέρουν με συνέπεια και ευαισθησία, στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς, πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για τα Γενναία μας Παιδιά, τους μικρούς μαθητές του Προγράμματος Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης. Μια σχέση αλληλεγγύης και αγάπης που μας ενώνει και δίνει ώθηση στα παιδιά μας, να συνεχίζουν τη μεγάλη τους προσπάθεια για ακόμα περισσότερα «Βήματα Ζωής». Η εμπιστοσύνη σας , μας τιμά ειλικρινά. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας.»

Η Πρόεδρος Λίλα Μπακατσέλου της Τοπικής Διοικούσας Επιτροπής της ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης δήλωσε σχετικά «Για ακόμη μία χρονιά, ευχαριστούμε την KPMG για την ευγενική προσφορά σχολικών ειδών προς τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης.  Συγχαίρουμε την KPMG για την ευαισθησία αλλά και την προσήλωση που δείχνει σε θέματα εκπαίδευσης. Με την χορηγία της φέτος αποδεικνύει και πάλι την κοινωνική της αλληλεγγύη. Η συμβολή της και η έμπρακτη υποστήριξη της στο έργο της ΕΛΕΠΑΠ είναι σημαντική και στηρίζει τα παιδιά μας στο ταξίδι τους να πραγματοποιήσουν τα δικά τους Βήματα Ζωής».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το AI & Digital Transformation Conference της KPMG υποδέχεται 35+ κορυφαίους ομιλητές και 250+ CFOs

Nέες τάσεις και στρατηγικές σχετικά με την αξιοποίηση της δύναμης της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στους οργανισμούς Ραντεβού στις 15 Οκτωβρίου με τις νέες τεχνολογίες, τον...

Advisory Graduate Recruitment Program 2023 της KPMG!

Στις 19 Ιουλίου 2023 ξεκίνησε επίσημα η διαδικασία στελέχωσης στις Συμβουλευτικές υπηρεσίες Consultingκαι Deal Advisory της KPMG

Τι προβλέπει η συνεργασία Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την KPMG

Άμεσες και μεσοπρόθεσμες υλοποιήσιμες πρωτοβουλίες και δράσεις σε 6 βασικούς πυλώνες εκπαίδευσης, έρευνας και διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και της απασχόλησης των φοιτητών και αποφοίτων σε σύγχρονα αντικείμενα.

H KPMG Χρυσός χορηγός στο Posidonia Running Event

Η KPMG έδωσε και φέτος το παρών στη μεγαλύτερη έκθεση της Ναυτιλίας, τα Ποσειδώνια, και συγκεκριμένα ως χρυσός χορηγός του Running Event, που διοργανώθηκε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.