Σταθερά δίπλα στο δίκτυο συνεργατών της βρίσκεται η Eurolife FFH, ανακοινώνοντας δύο νέες εκπαιδευτικές ημερίδες με στόχο την περαιτέρω κατάρτιση και την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Οι ημερίδες θα διοργανωθούν μέσα στον Ιανουάριο, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς,με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε εικονική αίθουσα (virtualclass).
Με βασικό άξονα την ανθρώπινη αγοραστική συμπεριφορά και τις πωλήσεις, η πρώτη ημερίδα (19 Ιανουαρίου) έχει τίτλο «Πραγματικές και Ψυχολογικές Αποστάσεις με Πελάτες και Υποψήφιους Πελάτες στην μετά Covid-19 εποχή», με εισηγητή τον Μάρκο Τσόγκα, Αναπληρωτή Καθηγητή Διεθνούς Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Στόχος της είναι να παρουσιάσει τις αλλαγές που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα και να αναλύσει τις μακροχρόνιες συνέπειές τους στην ανθρώπινη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης. Ταυτόχρονα, θα συζητηθούν σύγχρονες τάσεις, όπως οι πωλήσεις εξ αποστάσεως και οι νέες σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.
Αντικείμενο της δεύτερης ημερίδας (28 Ιανουαρίου) είναι η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, με έμφαση στις προκλήσεις που θέτει η εξ αποστάσεως εργασία για τη λειτουργία και την αποδοτικότητα των οργανισμών. Με θέμα «Ψηφιακός μετασχηματισμός του ανθρώπινου δυναμικού. Οι προκλήσεις από την εφαρμογή ευέλικτων μορφών συνεργασίας», η ημερίδα θα εισαγάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια και τις πρακτικές της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εισηγήτρια την Ελεάννα Γαλανάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Διευθύντρια τουΕργαστηρίου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Και οι δύο εκπαιδευτικές ημερίδες είναι προσαρμοσμένες στα δεδομένα και τις ανάγκες της εποχής, ενώ θα παρέχουν πολύτιμες γνώσεις στους συνεργάτες της EurolifeFFH. Για την εταιρεία, η συνεχής υποστήριξη του δικτύου συνεργατών της αποτελεί διαχρονική δέσμευση. Έχοντας ήδη υλοποιήσει τους τελευταίους μήνες μία σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, η εταιρεία ενισχύει τις εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες της με νέες θεματολογίες που διαρκώς εμπλουτίζονται.Με αυτόν τον τρόπο βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της, προσφέροντάς τους ευκαιρίες που εξελίσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Γιατί αξία έχει να στέκεσαι δίπλα στους ανθρώπους σου και να τους ενδυναμώνεις για να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά,τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες τους.