back to top
17.4 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους

Mέσω της δυναμικής παρουσίας της στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας

Η ERGO Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης για τη νέα γενιά, συμμετείχε ενεργά στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, προσελκύοντας πλήθος νέων επαγγελματιών και φοιτητών.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η ERGO Ασφαλιστική είχε δυναμική παρουσία με τις ομιλίες των στελεχών της σε δύο θεματικά πάνελ και το δικό της περίπτερο. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας, να συνομιλήσουν με στελέχη και μέλη της ομάδας Ανθρώπινου Δυναμικού, να λάβουν χρήσιμες συμβουλές για την επαγγελματική τους πορεία και να ενημερωθούν για τις πρωτοβουλίες και τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας που προσφέρει η ERGO.

Τζώζη Βενετσανάκου, Product Development Lead Life & Health, ERGO Ασφαλιστική

Ο CEO της ERGO Ασφαλιστικής, Ερρίκος Μοάτσος, στο πάνελ με τίτλο “Συζήτηση με Διευθύνοντες Συμβούλους: Αν ήσαστε στην αρχή της καριέρας σας σήμερα, τι θα κάνετε για να πετύχετε επαγγελματικά;”, αναφέρθηκε στις σύγχρονες δεξιότητες που απαιτεί η σημερινή αγορά εργασίας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για συνεχή προσαρμογή σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η αλλαγή δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως απειλή, αλλά ως ευκαιρία μετάβασης και εξέλιξης. Η συνέπεια, η προσαρμοστικότητα, η αυθεντικότητα και η ετοιμότητα να κάνεις λάθη και να τα μετατρέπεις σε δύναμη είναι καθοριστικά στοιχεία για τη σταδιοδρομία κάθε νέου. Το σημαντικό είναι να μαθαίνεις συνεχώς, να αγαπάς αυτό  που κάνεις και να μη φοβάσαι να αλλάξεις όταν νιώσεις ότι έχεις σταματήσει να εξελίσσεσαι.» Ο κ. Μοάτσος ενθάρρυνε τους συμμετέχοντες να υιοθετήσουν μια νοοτροπία διαρκούς μάθησης και δεκτικότητας στην αλλαγή. «Ο κόσμος της εργασίας αλλάζει διαρκώς και οι ευκαιρίες ανήκουν σε εκείνους που είναι πρόθυμοι να εξελίσσονται μαζί του», τόνισε.

- Advertisement -
Στελέχη της ERGO Ασφαλιστικής στο περίπτερο της εταιρείας

Η Τζώζη Βενετσανάκου, Product Development Lead Life & Health, μιλώντας στο πάνελ “Πώς να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο προϊόν: συμβουλές από τέσσερις Brand Managers”, ανέλυσε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ στρατηγικής, ανάλυσης δεδομένων και δημιουργικότητας στο brand management, αναδεικνύοντας την ανάγκη για την κατανόηση των πελατών και τη δημιουργία προϊόντων που συνδέονται με την καθημερινότητά τους. Όπως ανέφερε: «Το ασφαλιστικό προϊόν δεν είναι κάτι χειροπιαστό που βλέπουμε, αγγίζουμε ή δοκιμάζουμε. Είναι μια υπόσχεση στήριξης στις δύσκολες στιγμές, ένα δίχτυ ασφαλείας που προσφέρει ηρεμία και σιγουριά». Παράλληλα, τόνισε πως «η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί σε ένα αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο, εξισορροπώντας την προστασία του καταναλωτή με τη διαφάνεια στην αγορά. Αυτό δεν το βλέπουμε ως εμπόδιο, αλλά ως ευκαιρία για τη δημιουργία αξιόπιστων ασφαλιστικών προϊόντων, δίνοντας έμφαση στη δοκιμή προϊόντων και στη συνεχή προσαρμογή τους για να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας.»

Η Διευθύντρια Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού της ERGO Ασφαλιστικής, Ελισάβετ Κοκκίνου, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας αποτελεί μια σταθερή δέσμευση της εταιρείας μας να στηρίζουμε τους νέους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα και να αναδεικνύουμε τις προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης του ασφαλιστικού κλάδου. Με κεντρικό μήνυμα “ERGO. Grow Together”, ενισχύουμε τη θέση της ERGO Ασφαλιστικής ως εργοδότη επιλογής για τις νέες γενιές – έναν εργοδότη που επενδύει σταθερά στην προσέλκυση, την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των νέων ταλέντων, δίνοντάς τους τα εφόδια να χτίσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση, προσαρμοστικότητα και πάθος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεγάλη συμμετοχή στο Πολιτιστικό Φθινόπωρο του Συλλόγου Εργαζομένων της ERGO

Νέες δράσεις προαναγγέλλει ο Σύλλογος για τον χειμώνα, γιατί «ο πολιτισμός μας ενώνει και μας δυναμώνει»

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Μετακινήσεις στην Brokers Union – Αναλαμβάνει CEO ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος

Kύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι η επιλογή υποδηλώνει στόχο ενίσχυσης του στρατηγικού σχεδιασμού και διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου συνεργατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί