back to top
34.4 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να εμπνεύσει τους μορφωμένους νέους ανθρώπους

Η ασφαλιστική αγορά πάσχει και ουδείς συμπάσχει. Καθόλου πρωτότυπο.  Το πρωτότυπο είναι ότι πάσχει από έλλειψη έμπνευσης,  ρυθμών πραγματικής  ανάπτυξης και στρατηγικής τις τελευταίες δεκαετίες.  Η μείωση της παραγωγής κατά 30%  των τελευταίων ετών της κρίσης δεν θα ενοχλούσε  (ούτως ή άλλως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους)  εάν η ελληνική ιδιωτική ασφάλιση  ως κλάδος  στερείται πραγματικής δυναμικής και ανθρώπινου δυναμικού.  Με εξαίρεση λίγες  πολυεθνικές κυρίως   εταιρείες που έχουν επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογία, οι  υπόλοιπες εταιρείες προσπαθούν να αναπαράγουν πρότυπα παλαιότερων  δεκαετιών. « Πόσους συγγενείς και γνωστούς έχεις;  Ασφάλισέ τους όλους.  Γίνε υπάκουος και μην αντιμιλάς στον συντονιστή σου, στον διευθυντή σου, στην εταιρεία  ακόμη και εάν δείχνει εύνοιες ή σε αδικεί. Μην νοιάζεσαι για τι προιόντα πουλάς.  Πουλα, πουλα , πούλα και μην νοιάζεσαι για την ε πόμενη ημέρα.  Στο τέλος της χρονιάς θα έχεις βγάλει και λεφτά και θα έχεις κερδίσει και  το μεγάλο ωραίο ταξίδι της εταιρείας , αμοιβή στους καλούς πωλητές» , αυτοί ήταν οι κανόνες και τα κριτήρια  της δεκαετίας του 70, του 80 και του 90. Ακόμη και μετά το γύρισμα του αιώνα, λίγες εταιρείες είχαν προσαρμοστεί στις διεθνείς εξελίξεις.  Από τους χιλιάδες μεταπτυχιακούς που γύριζαν με τα Msc και MA κάθε χρόνο στην Ελλάδα, πόσοι απ’ αυτούς ήθελαν να κάνουν καριέρα στην ασφαλιστική αγορά ;  Για πόσους οι πόρτες ήταν ανοικτές ;  Πόσοι τελικά έμειναν στο επάγγελμα;  Να πούμε 100, 200, 300;  Οι περισσότεροι αναζήτησαν την επαγγελματική επιτυχία προς  άλλους κλάδους όπως την τραπεζική, τα χρηματοοικονομικά, την πληροφορική και τεχνολογία ,   την ακαδημαική εκπαίδευση.   Αυτό  δείχνει πολλά.  Ο κλάδος πρέπει να αποκτήσει μεγαλύτερη αξιοπιστία απέναντι και στους νέους ανθρώπους  για να καταφέρει να εδραιωθεί

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Νικόλαος Βαγιάννης: Ο ρόλος των μεσίτη ασφαλίσεων καθίσταται πιο κρίσιμος από ποτέ

Η ασφαλιστική αγορά διέρχεται περίοδο έντονων μετασχηματισμών. Οι νέες προσδοκίες των ασφαλισμένων οδηγούν τις εξελίξεις.

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματικών πρώτης γραμμής

Από το βήμα απηύθυνε χαιρετισμό η κα. Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο