back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Η Allianz Partners – Mazda Motor Europe επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην Οδική Βοήθεια.

H Allianz Partners, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλισης και βοήθειας, και η Mazda Motor Europe υπέγραψαν νέα σύμβαση συνεργασίας για την Ευρωπαϊκή Οδική Βοήθεια, εδραιώνοντας και εναρμονίζοντας τη μακροχρόνια σχέση στις υπάρχουσες αγορές και επεκτείνοντας τη συνεργασία σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας, η οποία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2024, και των Κάτω Χωρών και της Πορτογαλίας, οι οποίες θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2025.

Αυτή η νέα συμφωνία αποτελεί συνέχεια των 20 χρόνων συνεργασίας σε μεμονωμένες χώρες, με την Αυστρία, τη Βαλτική, την Τσεχική Δημοκρατία, την Ελλάδα, τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Σλοβακία και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη να συμμετέχουν στο νέα Πανευρωπαϊκό συμβόλαιο Συνεργασίας*.

- Advertisement -

Το πρόγραμμα Premium Roadside Assistance διατίθεται από τη Mazda στους πελάτες της στις αγορές συνεργασίας* κατά τον πρώτο χρόνο μετά την αγορά του οχήματος και μετά από κάθε ετήσιο σέρβις ελέγχου σε Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Επισκευαστών της Mazda. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, η Allianz Partners θα παρέχει στους πελάτες της Mazda τις ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του προγράμματος Premium Roadside Assistance, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους γρήγορα και εύκολα. Οι πελάτες της Mazda θα δικαιούνται υπηρεσίες οδικής επισκευής και ρυμούλκησης στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Επισκευαστών της Mazda.

Εάν το αυτοκίνητο του πελάτη πρέπει να επισκευαστεί, θα του παρέχεται όχημα αντικατάστασης ή εναλλακτική μεταφορά.

- Advertisement -

Τους επόμενους μήνες, η Allianz Partners και η Mazda θα συνεργαστούν για την ενσωμάτωση ψηφιακών υπηρεσιών οδικής βοήθειας μέσα από την εφαρμογή MyMazda.

Μέσω της εφαρμογής αυτής, οι πελάτες θα μπορούν να αναφέρουν ένα περιστατικό, να καλούν βοήθεια και να παρακολουθούν την υπόθεσή τους ψηφιακά με ευκολία και άνεση.

Ο Jean-Marc Pailhol, Chief Officer στον Τομέα Global Strategic Partnerships και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz Partners, σχολίασε:

«Ως ένα αναγνωρισμένο και αξιόπιστο brand στον Τομέα Ασφάλισης και Βοήθειας, ως ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά, η Allianz Partners είναι πολύ υπερήφανη που ενισχύει και επεκτείνει τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Mazda στην Ευρώπη, η οποία βασίζεται στην εμπιστοσύνη και στην εξαιρετική μας συνεργασία.

Με την ενοποίηση των τοπικών συμβολαίων στο πλαίσιο μιας ευρωπαϊκής συμφωνίας, πετύχαμε ένα μεγάλο ορόσημο που θα επιτρέψει την εναρμόνιση των premium υπηρεσιών σε όλες τις αγορές όπου, οι πελάτες της Mazda μπορούν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα Premium Roadside Assistance. Η Allianz Partners θα συνεχίσει να είναι δίπλα στη Mazda, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και εξασφαλίζοντας μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες».

Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Wojciech Halarewicz, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Mazda Motor Europe, δήλωσε: «Στη Mazda εστιάζουμε πάντα στην παροχή κορυφαίας εμπειρίας στον πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της χρήσης του οχήματος. Οι βλάβες ή τα ατυχήματα, αν και σπάνια, απασχολούν τους πελάτες μας και αποστολή μας είναι να μειώσουμε το άγχος τους και να τους παρέχουμε ανώτερη υποστήριξη και βοήθεια στον Τομέα της κινητικότητας. Μέσω της συνεργασίας μας με την Allianz Partners θα διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα έχουν μια εναρμονισμένη και απρόσκοπτη εμπειρία Οδικής Βοήθειας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Η Οδική Ασφάλεια ξεκινά από την Παιδεία – «In Motion for Safety» στο ΕΜΠ

Κάθε ζωή που σώζεται στον δρόμο είναι ένα βήμα προς μια πιο ώριμη και ευαισθητοποιημένη κοινωνία

ΕΑΕΕ: Νέα δωρεά αλκοολομέτρων στο πλαίσιο συνεργασίας με τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής

Ε. Παπασπυροπούλου: «Επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να συμβάλλουμε ουσιαστικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας»

Η Euroins πρόσφερε μοναδική εμπειρία συνοδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου

Η εκδήλωση διεξήχθη στο πλαίσιο της συνεργασίας της Euroins με τον Θέμη Χαλκιά, η οποία έχει ως βασικό στόχο την προαγωγή της ασφαλούς οδήγησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της