back to top
18 C
Athens
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Atlantic Insurance Co. Public Ltd

Ο Οικονομικός Διευθυντής της κυπριακής ασφαλιστικής Λουκής Ιωάννου παρουσίασε τις δραστηριότητες και προοπτικές της στο Roadshow του ΧΑΚ

Με πλήθος συμμετοχών και ισχυρό μήνυμα ενότητας το 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο

Σημαντική στάθηκε η συμβολή του ΕΕΑ, με παρουσία και παρεμβάσεις εκπροσώπων της διοίκησης, σε ένα συνέδριο που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός

Commercial Value: Προσωρινές διανομές στους δικαιούχους ασφαλίσματος κατά ζημιών

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται να προσκομιστούν νέα δικαιολογητικά έως 12.12.2025

Η Euroins Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference

Στο πλαίσιο του συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια Αγγελική Μουρατίδου θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Atlantic Insurance Co. Public Ltd

Ο Οικονομικός Διευθυντής της κυπριακής ασφαλιστικής Λουκής Ιωάννου παρουσίασε τις δραστηριότητες και προοπτικές της στο Roadshow του ΧΑΚ

Νεότερη ενημέρωση και συμβουλές για τα έντονα καιρικά φαινόμενα έως 6/12

Τι αναφέρει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας στην τελευταία της ανακοίνωση ενόψει ισχυρών βροχών και καταιγίδων

Η KPMG στην Ελλάδα καταγράφει τις αποδοχές και παροχές του 2025

Η νέα ετήσια έρευνα αποτυπώνει μεταξύ άλλων συνταξιοδοτικά-ασφαλιστικά προγράμματα και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις

Προκήρυξη για στελέχωση του ΤΕΚΑ μέσω απόσπασης ή μετάταξης

Η προκήρυξη αφορά 18 θέσεις υπαλλήλων ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης - Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου