back to top
18.6 C
Athens
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων

Συμφωνία Allianz Χ με AlTi Global για επενδύσεις στην αγορά ιδιωτικού χρέους

Ο σκοπός της συμφωνίας είναι η συνεργασία της με την επενδυτική θυγατρική της Allianz SE, την Allianz Global Investors («AllianzGI»

Η Allianz ζητά μεγαλύτερη ασφάλεια για τους ευάλωτους οδηγούς και τους πεζούς στις αστικές περιοχές

Στο πλαίσιο του 12ου Allianz Motor Day, η Allianz τόνισε την ανάγκη για καλύτερη προστασία των πεζών

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΣΕΣΑΕ: Ομάδα και Ηγεσία – Επιτυχίες και Αποτυχίες

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών διοργανώνει εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον κο Μπρ. Πρέλεβιτς την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με AI, σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης

ΣΕΣΑΕ: Ομάδα και Ηγεσία – Επιτυχίες και Αποτυχίες

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών διοργανώνει εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον κο Μπρ. Πρέλεβιτς την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός, οι αλήθειες για την ασφάλιση και οι αναντίρρητες πλάνες

Αφού όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλιση είναι βασικό χρήσιμο αγαθό δεν θα πρέπει και η αγορά να ξανά-προσδιορίσει το βάρος της ασφάλισης;

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Χρήστος Κάτσιος: Η συνεργασία με κάποια τράπεζα είναι στους στρατηγικούς μας στόχους

Με το πιο «καυτό θέμα» της επικαιρότητας για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας με τον γενικό διευθυντή της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Χρήστο Κάτσιο.