back to top
12.6 C
Athens
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

Στους 115 νικητές της λαμπρής διοργάνωσης συγκαταλέγονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Νέα συνεργασία της Allianz με τον Spitogatos

Άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας αποκτούν οι χρήστες της πλατφόρμας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

MINETTA Driving Experience: Όταν η ασφαλής οδήγηση γίνεται βιωματική γνώση

Δηλώστε συμμετοχή στην κλήρωση για θεωρητικό και πρακτικό μάθημα ασφαλούς οδήγησης στην πίστα του Iaveris Park

Η NN Hellas άνοιξε τις πόρτες της σε φοιτητές μέσα από το Business Days 2025

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αποδόμηση στερεοτύπων, με τα στελέχη της εταιρείας να αναδεικνύουν την καινοτομία και εξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου

Ασημένια διάκριση στο Claims Management για την Designia Insurance Brokers

«Στόχος μας», δήλωσε η CEO Άννυ Τρύφων, «να λειτουργούμε ως στρατηγικός συνεργάτης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη των πελατών»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο συνδυασμός ασφαλιστικής τεχνογνωσίας και χρηματοοικονομικής εμπειρίας αποσκοπεί στον ολοκληρωμένο επιχειρησιακό και ψηφιακό μετασχηματισμό

Η Acrisure επεκτείνεται σε Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη με την εξαγορά της EIS

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Η ένταξη της EIS φέρνει στον όμιλο μια ομάδα με εξειδίκευση σε τομείς που αναπτύσσονται ραγδαία στην περιοχή»

Μισθολογική διαφάνεια: Οι εργαζόμενοι αγνοούν τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία – Ταμπού οι συζητήσεις για τους μισθούς

Έρευνα του kariera.gr δείχνει πως η έλλειψη ενημέρωσης και η μυστικότητα περί τα μισθολογικά κυριαρχούν στην αγορά εργασίας

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

MINETTA Driving Experience: Όταν η ασφαλής οδήγηση γίνεται βιωματική γνώση

Δηλώστε συμμετοχή στην κλήρωση για θεωρητικό και πρακτικό μάθημα ασφαλούς οδήγησης στην πίστα του Iaveris Park