back to top
13.6 C
Athens
Τρίτη 11 Μαρτίου 2025

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Αύξηση 15% στα κέρδη

Αύξηση κερδών 15% ανακοίνωσε σήμερα η γερμανική Allianz ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών

H Allianz Ιδρυτικό Μέλος του Διεθνούς Τεχνολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, Thess INTEC

Η Allianz ανακοινώνει τη στήριξή της ως Χρυσός Δωρητής στο Διεθνές Τεχνολογικό Κέντρο Thess INTEC (Thessaloniki Innovation & Technology Center)

Allianz: Σε σταθερή βάση το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα – “Aγκάθι” το δημογραφικό

Οι μεταρρυθμίσεις που ακολούθησαν την κρίση του ευρώ έχουν θέσει το ελληνικό συνταξιοδοτικό σύστημα σε σταθερή βάση.

Ο Ασφαλιστικός Γονέας επιβράβευσε τους πελάτες της Allianz με € 1,3 εκατομμύρια Επιστροφή Ασφαλίστρων!

Η Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας με ποσό που αγγίζει τα 1.300.000 €, για το 2024.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινιάζουν το νέο τους γραφείο

H Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινίασαν το Σάββατο 8 Μαρτίου το νέο τους ασφαλιστικό γραφείο

Αξέχαστο Ταξίδι στη μοναδική Κωνσταντινούπολη! 

Όταν οι μνήμες, οι σκέψεις και το συναίσθημα συναντούν την επιτυχία, την επιβράβευση και την διασκέδαση, τότε τα λόγια περισσεύουν!

Θ. Κοκκάλας: Θα συνδράμω την Ergo Ελλάδος να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο

Παρουσία του κ. Θεόδωρου Κοκκάλα, προέδρου της Ergo International, πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Βορρέ η ετήσια εκδήλωση των συνεργατών

Sofos Insurance Agency AE: Νέοι στόχοι για το 2025 και επιπλέον κίνητρα για τους συνεργάτες της

Με αφορμή την καθιερωμένη συνάντηση με τα στελέχη της εταιρείας και τους επικεφαλής των Περιφερειακών Διευθύνσεων και Υποκαταστημάτων της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

24ωρη απεργία στα μέσα ενημέρωσης

24ωρη απεργία κήρυξε η ΠΟΕΣΥ, και συμμετέχει το σύνολο...

Η Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινιάζουν το νέο τους γραφείο

H Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινίασαν το Σάββατο 8 Μαρτίου το νέο τους ασφαλιστικό γραφείο

Αξέχαστο Ταξίδι στη μοναδική Κωνσταντινούπολη! 

Όταν οι μνήμες, οι σκέψεις και το συναίσθημα συναντούν την επιτυχία, την επιβράβευση και την διασκέδαση, τότε τα λόγια περισσεύουν!

Διαθέσιμος από σήμερα ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας-Πότε θα καταργηθούν τα ΚΕΠΑ

Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην υγεία όλων των πολιτών καθώς από σήμερα είναι διαθέσιμος ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας

Παρέμβαση της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Ε.Ε.Α. για το επίδομα μητρότητας

Με επιστολή της προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, η Πρόεδρος της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας