back to top
16.9 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Euroins στηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

Η εταιρεία στήριξε ως χορηγός την επετειακή βραδιά, επισημαίνοντας ότι θεμέλιο της ασφάλειας είναι η φροντίδα για τον άνθρωπο

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια νουάρ βραδιά αφιερωμένη στους συνεργάτες της

Η εταιρεία γιόρτασε με ξεχωριστό τρόπο την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για 10η χρονιά

Μήνυμα αυθεντικότητας και αποδοχής από την NN Hellas με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Coming Out

Μια ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία, με καλεσμένο τον Γιώργο Καπουτζίδη

Στις 23/11 ο Πανελλήνιος Περίπατος «Περπατάμε για την Πολλαπλή Σκλήρυνση»

Ο συμβολικός περίπατος αποτελεί θεσμό για την ΠΟΑμΣΚΠ, στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Καμπανάκι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για αυτόματη ένταξη των εργαζομένων στα Επαγγελματικά Ταμεία

Στο επίκεντρο, η ανάγκη για συμπλήρωση των κρατικών συντάξεων και η ενίσχυση της οικονομικής ασφάλειας των πολιτών

Η Euroins στηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

Η εταιρεία στήριξε ως χορηγός την επετειακή βραδιά, επισημαίνοντας ότι θεμέλιο της ασφάλειας είναι η φροντίδα για τον άνθρωπο

Κωνσταντίνος Λάμπρου: «Χτίσαμε τον ΠΑΝΟΡΜΟ πάνω στο ΕΜΕΙΣ – όχι στο ΕΓΩ»

Η ομιλία του αποτέλεσε τον κορμό του 4ου Συνεδρίου, συνδυάζοντας χιούμορ, βιώματα, μνήμη, αυτοκριτική και έντονο συμβολισμό

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια νουάρ βραδιά αφιερωμένη στους συνεργάτες της

Η εταιρεία γιόρτασε με ξεχωριστό τρόπο την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για 10η χρονιά

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών