back to top
23 C
Athens
Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025

Η Affidea ανοίγει τον δρόμο στη συμπεριληπτική παροχή υπηρεσιών Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), η Affidea, πρωτοπόρος στην παροχή υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, και η Evenly, μια ΑΙ πλατφόρμα επικοινωνίας, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών και θεσμικών αλλαγών που συντελούνται με στόχο την ισότιμη συμμετοχή των ΑμεΑ στην κοινωνία.

Affidea και Evenly ενώνουν δυνάμεις, παρέχοντας στα άτομα με δυσκολίες ακοής ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Η πλατφόρμα της Evenly εξασφαλίζει την απρόσκοπτη, αποτελεσματική επικοινωνία κωφών και βαρήκοων με το ιατρικό και διοικητικό προσωπικό της Affidea, προσφέροντάς τους αυτόνομη, εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

- Advertisement -

Τι προσφέρει η νέα υπηρεσία:

  • Επικοινωνία μέσω τριμερούς βιντεοκλήσης με διερμηνείς ελληνικής νοηματικής γλώσσας: Πιστοποιημένοι επαγγελματίες διερμηνείς διασφαλίζουν τη σαφή επικοινωνία μεταξύ εξεταζόμενου και εκπροσώπου της Affidea, τόσο online—με την υπηρεσία ραντεβού—όσο και στα διαγνωστικά κέντρα.
  • Υποτιτλισμό και Μετάφραση σε πραγματικό χρόνο με χρήση ΑΙ: Για τους εξεταζόμενους που δεν γνωρίζουν τη νοηματική γλώσσα, προσφέρεται υποτιτλισμός σε πραγματικό χρόνο, ενώ η υπηρεσία εξυπηρετεί και συνανθρώπους μας που δεν ομιλούν την ελληνική γλώσσα.
  • Πρόσβαση σε ψηφιακές λειτουργίες: Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να αποστείλουν έγγραφα ή μηνύματα μέσω του chat της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα https://noimatiki.affidea.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή, χωρίς την ανάγκη ειδικού λογισμικού. Με λίγα απλά βήματα, οι εξεταζόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους από το κινητό τους τηλέφωνο, τάμπλετ ή υπολογιστή:

- Advertisement -
  1. Επιλογή ημερομηνίας και ώρας εξυπηρέτησης μέσω διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.
  2. Λήψη επιβεβαίωσης μέσω email από την ομάδα Affidea, με τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
  3. Σύνδεση σε βιντεοκλήση την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα για άμεση επικοινωνία με τον/τη διερμηνέα και τον εκπρόσωπο της Affidea.
  4. Παραλαβή αποτελεσμάτων ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Myaffidea.

Σύγχρονες δυνατότητες εξυπηρέτησης και ειδική μέριμνα για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑμεΑ)

Σημειώνεται ότι η Affidea εφαρμόζει σύστημα προτεραιότητας για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, ΑμεΑ, υπερήλικες και γυναίκες σε εγκυμοσύνη, ενώ παρέχει ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ για άτομα με δυσκολίες στην όραση.

Επιπλέον, εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική, με μειώσεις που αγγίζουν έως και το 30% σε προγράμματα υγείας και διαγνωστικές εξετάσεις, προκειμένου όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας να μπορούν να απολαύουν τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται και αξίζουν.

Μέσω της υπηρεσίας Κατ’ οίκον Affidea, παρέχεται φροντίδα υγείας στον οικείο χώρο των εξεταζόμενων, ενώ με την εφαρμογή Μyaffidea δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής παραλαβής των αποτελεσμάτων, διατήρησης ιστορικού παλαιότερων εξετάσεων και ενεργούς διαχείρισης των δεδομένων υγείας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Affidea neuraCare: Το πρώτο δίκτυο Κέντρων Αριστείας στη Νευρολογία εγκαινιάστηκε στην Αθήνα

Το καινοτόμο δίκτυο συνδυάζει ιατρική τεχνογνωσία, ολιστική υποστήριξη και κλινική έρευνα, σε συνεργασία με την GE HealthCare και το ΕΚΠΑ

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μαζί για την ασφάλεια: ΕΟΠΥΥ και νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί

Επισημάνσεις από τη διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσοκομειακών Φαρμακοποιών

Η Υγεία περνά στη νέα ψηφιακή εποχή

Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός για τον Γιατρό - Προσεχώς και για τον Πολίτη

Καρκίνος του πνεύμονα σε μη καπνιστές

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση στο JAMA, 15% -20% των διαγνώσεων αφορά άτομα που έχουν καπνίσει λιγότερα από 100 τσιγάρα στη ζωή τους

Νοσοκομείο Αττικόν: Ξεκίνησε η λειτουργία του νέου ΤΕΠ

Τη λειτουργία του ξεκίνησε την Πέμπτη 30/10 το νέο Τμήμα Επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου, που χρηματοδοτήθηκε από το Ταμείο Ανάκαμψης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Νέα μελέτη του ΕΕΑ για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Ο αριθμός των επαγγελματιών, τα εισοδήματα, και οι μορφές άσκησης του επαγγέλματος

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη σταδιακή ενίσχυση του επαγγέλματος και τη συνολική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου

Για πού τραβάει η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τι παίζει;

Κάποιοι στρατιώτες στη σκακιέρα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη έχουν αρχίσει να μετακινούνται αθόρυβα από μεγάλα μαγαζιά...