back to top
23.3 C
Athens
Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025

Η Affidea ανοίγει τον δρόμο στη συμπεριληπτική παροχή υπηρεσιών Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), η Affidea, πρωτοπόρος στην παροχή υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, και η Evenly, μια ΑΙ πλατφόρμα επικοινωνίας, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών και θεσμικών αλλαγών που συντελούνται με στόχο την ισότιμη συμμετοχή των ΑμεΑ στην κοινωνία.

Affidea και Evenly ενώνουν δυνάμεις, παρέχοντας στα άτομα με δυσκολίες ακοής ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Η πλατφόρμα της Evenly εξασφαλίζει την απρόσκοπτη, αποτελεσματική επικοινωνία κωφών και βαρήκοων με το ιατρικό και διοικητικό προσωπικό της Affidea, προσφέροντάς τους αυτόνομη, εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

- Advertisement -

Τι προσφέρει η νέα υπηρεσία:

  • Επικοινωνία μέσω τριμερούς βιντεοκλήσης με διερμηνείς ελληνικής νοηματικής γλώσσας: Πιστοποιημένοι επαγγελματίες διερμηνείς διασφαλίζουν τη σαφή επικοινωνία μεταξύ εξεταζόμενου και εκπροσώπου της Affidea, τόσο online—με την υπηρεσία ραντεβού—όσο και στα διαγνωστικά κέντρα.
  • Υποτιτλισμό και Μετάφραση σε πραγματικό χρόνο με χρήση ΑΙ: Για τους εξεταζόμενους που δεν γνωρίζουν τη νοηματική γλώσσα, προσφέρεται υποτιτλισμός σε πραγματικό χρόνο, ενώ η υπηρεσία εξυπηρετεί και συνανθρώπους μας που δεν ομιλούν την ελληνική γλώσσα.
  • Πρόσβαση σε ψηφιακές λειτουργίες: Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να αποστείλουν έγγραφα ή μηνύματα μέσω του chat της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα https://noimatiki.affidea.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή, χωρίς την ανάγκη ειδικού λογισμικού. Με λίγα απλά βήματα, οι εξεταζόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους από το κινητό τους τηλέφωνο, τάμπλετ ή υπολογιστή:

- Advertisement -
  1. Επιλογή ημερομηνίας και ώρας εξυπηρέτησης μέσω διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.
  2. Λήψη επιβεβαίωσης μέσω email από την ομάδα Affidea, με τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
  3. Σύνδεση σε βιντεοκλήση την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα για άμεση επικοινωνία με τον/τη διερμηνέα και τον εκπρόσωπο της Affidea.
  4. Παραλαβή αποτελεσμάτων ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Myaffidea.

Σύγχρονες δυνατότητες εξυπηρέτησης και ειδική μέριμνα για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑμεΑ)

Σημειώνεται ότι η Affidea εφαρμόζει σύστημα προτεραιότητας για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, ΑμεΑ, υπερήλικες και γυναίκες σε εγκυμοσύνη, ενώ παρέχει ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ για άτομα με δυσκολίες στην όραση.

Επιπλέον, εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική, με μειώσεις που αγγίζουν έως και το 30% σε προγράμματα υγείας και διαγνωστικές εξετάσεις, προκειμένου όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας να μπορούν να απολαύουν τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται και αξίζουν.

Μέσω της υπηρεσίας Κατ’ οίκον Affidea, παρέχεται φροντίδα υγείας στον οικείο χώρο των εξεταζόμενων, ενώ με την εφαρμογή Μyaffidea δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής παραλαβής των αποτελεσμάτων, διατήρησης ιστορικού παλαιότερων εξετάσεων και ενεργούς διαχείρισης των δεδομένων υγείας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Affidea Ελλάδος στο Europe Health Insurance Innovation Congress 2024

Εκπροσωπώντας τον Όμιλο Affidea, ο Θανάσης Λοπατατζίδης, Commercial Executive Director Affidea Ελλάδος, προσκλήθηκε και προήδρευσε

Affidea Καλλιθέας: Αναβάθμιση υπηρεσιών

Το κέντρο παρέχει αξιόπιστες και καινοτόμες λύσεις υγείας, σε ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε εξεταζόμενου.

“Τρίποντα αγάπης” με τη στήριξη του Ομίλου Affidea

Ένας ξεχωριστός φιλανθρωπικός αγώνας μπάσκετ θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, στις 13:00, στο Κλειστό Γυμναστήριο Αιγίου

Θεόδωρος Καρούτζος: Στην Affidea αξιοποιούμε την αιχμή της τεχνολογίας προς όφελος της υγείας όλων των πολιτών

Ο Θεόδωρος Καρούτζος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, έχει συνδέσει το όνομά του με τη δυναμική και ανοδική εξέλιξη της Affidea

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Ασφάλιση Επιχείρησης: Από υποχρέωση σε όχημα στρατηγικής ανάπτυξης!

Το νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής είναι αφιερωμένο στην επιχειρηματική ασφάλιση.

Tι μας προσφέρει η επέκταση του MyHealth app σε όλους τους γιατρούς

Στην ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών και τη βελτίωση της προσβασιμότητας των στοχεύοιυν οι νέες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

Για ακόμη μία χρονιά, η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας ΔΥΠΑ», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές: Oλιστική προσέγγιση ζητούν οι ΜμΕ

Υποχρεωτική έγινε η ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων με τζίρο άνω των 500.000 ευρώ από την 1η Ιουνίου 2025, για φυσικές καταστροφές

Μήνυμα ενότητας και εμπιστοσύνης στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και Προστασία των Ασφαλισμένων

Σε κλίμα συγκίνησης, αισιοδοξίας και ενότητας για το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου, πραγματοποιήθηκε η τιμητική βράβευση της Προέδρου του ΣΠΑΤΕ

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ