back to top
11.3 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Η Affidea ανοίγει τον δρόμο στη συμπεριληπτική παροχή υπηρεσιών Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), η Affidea, πρωτοπόρος στην παροχή υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, και η Evenly, μια ΑΙ πλατφόρμα επικοινωνίας, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών και θεσμικών αλλαγών που συντελούνται με στόχο την ισότιμη συμμετοχή των ΑμεΑ στην κοινωνία.

Affidea και Evenly ενώνουν δυνάμεις, παρέχοντας στα άτομα με δυσκολίες ακοής ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Η πλατφόρμα της Evenly εξασφαλίζει την απρόσκοπτη, αποτελεσματική επικοινωνία κωφών και βαρήκοων με το ιατρικό και διοικητικό προσωπικό της Affidea, προσφέροντάς τους αυτόνομη, εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

- Advertisement -

Τι προσφέρει η νέα υπηρεσία:

  • Επικοινωνία μέσω τριμερούς βιντεοκλήσης με διερμηνείς ελληνικής νοηματικής γλώσσας: Πιστοποιημένοι επαγγελματίες διερμηνείς διασφαλίζουν τη σαφή επικοινωνία μεταξύ εξεταζόμενου και εκπροσώπου της Affidea, τόσο online—με την υπηρεσία ραντεβού—όσο και στα διαγνωστικά κέντρα.
  • Υποτιτλισμό και Μετάφραση σε πραγματικό χρόνο με χρήση ΑΙ: Για τους εξεταζόμενους που δεν γνωρίζουν τη νοηματική γλώσσα, προσφέρεται υποτιτλισμός σε πραγματικό χρόνο, ενώ η υπηρεσία εξυπηρετεί και συνανθρώπους μας που δεν ομιλούν την ελληνική γλώσσα.
  • Πρόσβαση σε ψηφιακές λειτουργίες: Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να αποστείλουν έγγραφα ή μηνύματα μέσω του chat της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα https://noimatiki.affidea.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή, χωρίς την ανάγκη ειδικού λογισμικού. Με λίγα απλά βήματα, οι εξεταζόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους από το κινητό τους τηλέφωνο, τάμπλετ ή υπολογιστή:

- Advertisement -
  1. Επιλογή ημερομηνίας και ώρας εξυπηρέτησης μέσω διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.
  2. Λήψη επιβεβαίωσης μέσω email από την ομάδα Affidea, με τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
  3. Σύνδεση σε βιντεοκλήση την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα για άμεση επικοινωνία με τον/τη διερμηνέα και τον εκπρόσωπο της Affidea.
  4. Παραλαβή αποτελεσμάτων ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Myaffidea.

Σύγχρονες δυνατότητες εξυπηρέτησης και ειδική μέριμνα για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑμεΑ)

Σημειώνεται ότι η Affidea εφαρμόζει σύστημα προτεραιότητας για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, ΑμεΑ, υπερήλικες και γυναίκες σε εγκυμοσύνη, ενώ παρέχει ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ για άτομα με δυσκολίες στην όραση.

Επιπλέον, εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική, με μειώσεις που αγγίζουν έως και το 30% σε προγράμματα υγείας και διαγνωστικές εξετάσεις, προκειμένου όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας να μπορούν να απολαύουν τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται και αξίζουν.

Μέσω της υπηρεσίας Κατ’ οίκον Affidea, παρέχεται φροντίδα υγείας στον οικείο χώρο των εξεταζόμενων, ενώ με την εφαρμογή Μyaffidea δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής παραλαβής των αποτελεσμάτων, διατήρησης ιστορικού παλαιότερων εξετάσεων και ενεργούς διαχείρισης των δεδομένων υγείας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Ο ΣΕΣΑΕ στη Θεσσαλονίκη: Ημερίδα για την ψυχική υγεία στον εργασιακό χώρο

Σε μια γεμάτη αίθουσα, ο Ευ. Μακρής ανέδειξε τη σημασία της ουσιαστικής στήριξης στελεχών και εργαζομένων

Εικονικές συνταγές: Εξάρθρωση κυκλώματος με στοιχεία ΕΟΠΥΥ

Οι ελεγκτές του ΕΟΠΥΥ αξιοποίησαν δείκτες συνταγογράφησης και το σύστημα red flag – Συλλήψεις και κατηγορίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στήριξη στη «Φλόγα» αντί ανταλλαγής δώρων από την ΠΟΑΔ

Μια πρωτοβουλία με βαθύ κοινωνικό αποτύπωμα συνεχίζει και φέτος η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas – Νέος CEO από αρχές του χρόνου ο Ανδρέας Γκρέκας

Στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο για συντεταγμένη και στρατηγικά οργανωμένη διαδικασία, σε κλίμα σεβασμού και αναγνώρισης

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Αισιόδοξες προοπτικές και μετασχηματισμός: Τα ευρήματα της Έκθεσης Ασφαλιστικής Αγοράς 2025 της KPMG

Ο Φ. Κάσσος ανέλυσε τη συνολική εικόνα της αγοράς τονίζοντας την υψηλή ανάπτυξη του 2024, τις αντοχές των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τις νέες τάσεις