Η ΑΧΑ Ελλάδας, αρωγός στην πρόληψη για την καλή υγεία, ένωσε φέτος τις δυνάμεις της παροτρύνοντας τους εργαζομένους της να συμμετέχουν σε ενέργειες για τη στήριξη του Movember, του παγκόσμιου κινήματος για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη.
Με σύνθημα «Mo-bilise yourself!», η ομάδα εθελοντών της ΑΧΑ έτρεξε την Τρίτη 20 Νοεμβρίου μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων, μεταφέροντας το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης στην καταπολέμηση περιστατικών του καρκίνου του προστάτη. «Συνοδοιπόρος» και πρεσβευτής αυτής της πρωτοβουλίας, ο Wilm Langenbach, CFO International New Markets του Ομίλου ΑΧΑ, ο οποίος «ένωσε τη φωνή» του με όλους τους συμμετέχοντες.
«Στην ΑΧΑ αισθανόμαστε υπερήφανοι που εργαζόμαστε καθημερινά για έναν ευγενή σκοπό: να δίνουμε στους ανθρώπους τη δύναμη να ζουν καλύτερα. Η υπεύθυνη λειτουργία μας δεν είναι μόνο μέρος των δραστηριοτήτων μας, αλλά και βασική μας αποστολή. Και το αποδεικνύουμε κάθε μέρα. Αυτόν τον μήνα, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με ένα παγκόσμιο κίνημα, το Movember, και λειτουργήσαμε ως πρεσβευτές για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη, έναν από τους πιο συχνούς τύπους καρκίνου στους άνδρες. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαι πολύ χαρούμενος που έτρεξα με τους ανθρώπους μας στην Ελλάδα, μεταφέροντας αυτό το τόσο σημαντικό μήνυμα της πρόληψης για τη βελτίωση της υγείας των ανδρών», είπε ο W. Langenbach.
Παράλληλα, η ΑΧΑ Ελλάδας κάλεσε τους εργαζομένους της να «αφήσουν στην άκρη τις ξυριστικές τους μηχανές» και με «σύμμαχο» το μουστάκι τους να συμμετέχουν σε αυτή την παγκόσμια πρωτοβουλία του Ομίλου, ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στα social media με το hashtag #Movember και #AXA Hearts in Action. Για κάθε φωτογραφία, η Εταιρεία προσέφερε 50 ευρώ στο Movember Foundation, την παγκοσμίως αναγνωρισμένη Μη Κυβερνητική Οργάνωση για τον καρκίνο του προστάτη και τις άλλες μορφές καρκίνου από τις οποίες νοσούν οι άνδρες.