back to top
17.6 C
Athens
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης, θυμίζοντας ότι κάθε στιγμή μετρά.

Η Generali ανανεώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση να αποτελεί σταθερά τον αξιόπιστο συνοδοιπόρο των ασφαλισμένων της, παρουσιάζει σήμερα τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα “Here. Now.” Στόχος της, είναι να αναδείξει το πάθος και την αφοσίωση του παγκόσμιου δικτύου των 165.000 ασφαλιστικών συμβούλων της, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις μακροχρόνιες σχέσεις που διατηρεί με τους 71 εκατομμύρια πελάτες της.
Με τόνο σύγχρονο και ανθρώπινο, η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική δέσμευση της Generali να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους ––εκεί που έχει σημασία, τη στιγμή που έχει σημασία. Η νέα αυτή επικοινωνιακή προσέγγιση λειτουργεί ολιστικά, ακουμπώντας κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη: από την εμπειρία εξυπηρέτησης και τις προϊοντικές της λύσεις, έως την εσωτερική επικοινωνία με τους εργαζομένους και τους ασφαλιστικούς συμβούλους.

- Advertisement -

Κινούμενη σε αρχετυπικές αξίες, και συνδυάζοντας τη δύναμη της έννοιας του τόπου και του χρόνου για την ανθρώπινη ζωή, μέσα από την μότο “Here. Now.”, απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση της ασφαλιστικής επικοινωνίας, που εστιάζει σε μακρινά μελλοντικά σενάρια, και αναδεικνύει τη σημασία του παρόντος. Εστιάζει στον ρόλο της ασφάλισης ως ενεργό στοιχείο της καθημερινότητας, ως παρών συνοδοιπόρος και συνεχές στήριγμα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων, των οικογενειών και των επιχειρήσεων.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Για εμάς στη Generali, το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας –είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο –δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει. Μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης σύνδεσης, δημιουργούμε μια νέα εποχή ασφάλισης, πιο προσωπική, πιο άμεση, πιο αληθινή. Για να μπορούν οι άνθρωποι να ονειρεύονται και να σχεδιάζουν το μέλλον τους με σιγουριά. Εδώ. Τώρα.»

- Advertisement -

H καμπάνια συνθέτει πολλαπλά πολιτισμικά στοιχεία και αυθεντικές στιγμές ζωής, με πρωταγωνιστή το ανόθευτο συναίσθημα που συναντάμε σε κάθε αυθόρμητη στιγμή. Η αφηγηματική γραμμή φωτίζει όσα αξίζει να κρατάμε, να φροντίζουμε, να προστατεύουμε και αναδεικνύει τις αξίες της εμπιστοσύνης, της αλληλεγγύης και της εγγύτητας, θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται διαχρονικά η σχέση της Generali με τους ασφαλισμένους της.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency, ενώ οι εικόνες της ταινίας έχουν ντυθεί μουσικά από τους ήχους του “Right here, right now” του Fatboy Slim. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.

Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον με εικόνες και μουσική από τις ζωές όλων μας. Δείτε την ταινία, εδώ:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Ξεκινά το μεγάλο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Generali – Στόχος η ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους

Συμφωνία με την Goldman Sachs για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου - Στη Euronext Μιλάνου οι συναλλαγές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο χάρτης των πτωχεύσεων 2025-2026 – Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Πολύ περισσότερες πτωχεύσεις αναμένονται αν η άνθηση της τεχνητής νοημοσύνης αποδειχτεί φούσκα...

AIForum25: «Διαμορφώνοντας το Μέλλον με Τεχνητή Νοημοσύνη»

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί 4/11 στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» υπό την αιγίδα του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης - Πρόγραμμα και εγγραφές

Greek Hospitality Awards 2025: Οι φετινοί νικητές των κορυφαίων βραβείων φιλοξενίας

Ο καταξιωμένος θεσμός επιβράβευσης της ελληνικής φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε για 11η χρονιά - Συμμετοχή του ΣΕΜΑ, χορηγοί οι ERGO και Eurolife FFH

Νέο Πανελλαδικό Σωματείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης διά χειρός ΣΠΑΤΕ

Το έναυσμα δόθηκε με τις διαφωνίες που έχουν ανακύψει περί προμηθειών, περί συρρίκνωσης γραφείων και συγκέντρωσης του κλάδου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνάντηση του Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Μητροπολίτη Νικαίας Αλέξιο

Αντικείμενο συζήτησης, οι τρόποι με τους οποίους το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών μπορεί να στηρίξει το φιλανθρωπικό έργο της Μητρόπολης

Ψηφιακή Ακαδημία Ασθενών: Νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία από την Ένωση Ασθενών Ελλάδας

Η Ακαδημία απευθύνεται σε ασθενείς, φροντιστές και επαγγελματίες υγείας, προσφέροντας δωρεάν εκπαίδευση και πρακτικές δεξιότητες

Εντυπωσιακή μείωση στον χρόνο εξυπηρέτησης στα ΤΕΠ: 65% βελτίωση σε 8 μήνες

Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στο πρόγραμμα διαχείρισης αναμονών μέσω του συστήματος «βραχιολάκι» 

Στη Βουλή το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

Αναμένεται να συζητηθεί και να ψηφιστεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ώστε οι νέες διατάξεις να τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2026

Ο χάρτης των πτωχεύσεων 2025-2026 – Πού βρίσκεται η Ελλάδα

Πολύ περισσότερες πτωχεύσεις αναμένονται αν η άνθηση της τεχνητής νοημοσύνης αποδειχτεί φούσκα...