back to top
9.9 C
Athens
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Hellas Direct: Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είχαν τα περισσότερα τροχαία το 2023

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είναι εκείνοι που είχαν τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2023. Αυτή η ηλικιακή ομάδα αντάλλαξε το τηλέφωνό της (14%) κατά τη διάρκεια του συμβάντος ώστε να έχει μια επιπλέον δυνατότητα συνεννόησης, ενώ ακολούθησε η ομάδα 30-39 ετών με ποσοστό 10,8% και οι πάνω των 80 ετών σε ποσοστό με 9,3%.

Οι νέοι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών εμπλέκονται σε ατύχημα σε ποσοστό 18,2% με αυτοκίνητα έως 5 ετών, ενώ αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 14,8% με αυτοκίνητα της επόμενης δεκαετίας (5-10 ετών). Το μήκος του αυτοκινήτου παίζει τον ρόλο του, καθώς για οχήματα μεγαλύτερα των 4,7 μέτρων, το ποσοστό των ατυχημάτων εκτοξεύεται στο 31,3%, ενώ αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 16,4% για αυτοκίνητα με μήκος μεταξύ 3,7 και 4 μέτρων.

- Advertisement -

Πάνω από ένα στα τρία ατυχήματα (36,4%) αφορά παρκαρισμένο όχημα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές. Δεύτερη συχνότερη αιτία με ποσοστό 21,2% είναι η μη τήρηση αποστάσεων και ακολουθεί με 17,9% η κίνηση με όπισθεν ή αναστροφή.

Οι οδηγοί μοτοσικλέτας ηλικίας 20-29 ετών παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων (15,4%) με μοτοσικλέτα έως 5 ετών και ακολουθούν με 13,5% οι μηχανές 11-15 ετών και με 12% οι μηχανές 6 έως 10 ετών. Αναφορικά με τα κυβικά της μηχανής η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα εμπλέκεται σε ατύχημα με μηχανές 126-400 κυβικών σε ποσοστό 16,5% και ακολουθούν με 11,4% οι μηχανές 401 -1000 κυβικών και με 10,9% τα μηχανάκια έως 125 κυβικά.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, τα οποία αφορούν δεδομένα πελατών της και τα συμβάντα έχουν γίνει το 2023, οι οδηγοί ηλικίας 30-39 ετών εμπλέκονται σε ατύχημα περισσότερο με καινούργιες μηχανές. Η επόμενη ηλικιακή ομάδα 40-49 ετών εμπλέκεται σε ατύχημα συχνότερα (12,6%) με αυτοκίνητα 6-10 ετών. Οι οδηγοί ηλικίας 50-59 ετών σε ποσοστό 12% εμπλέκονται σε ατυχήματα με αυτοκίνητα 6 έως 10 ετών, ενώ με μηχανές έως 5ετίας το αντίστοιχο ποσοστό είναι 6,6%.

Η σύγκρουση με παρκαρισμένο είναι ο πιο συχνός τρόπος ατυχήματος και για το 2023 για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Η δεύτερη πιο συνηθισμένη αιτία είναι η μη τήρηση αποστάσεων για οδηγούς, κυρίως για οδηγούς ηλικίας από 20 έως 59 ετών και ακολουθεί η κίνηση όπισθεν ή αναστροφή. Στις μηχανές η δεύτερη συχνότερη αιτία είναι κυρίως η μη τήρηση αποστάσεων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων

Αναγέννηση του ΠΣΑΣ μέσα από μια βραδιά εμπειριών για τον ασφαλιστικό πράκτορα

Ένας από τους πλέον ιστορικούς συνδέσμους στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επανατοποθετείται δυναμικά - Το «IW» ήταν εκεί 

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Μια μέρα γεμάτη ενέργεια και συνεργασία με την Hellas Direct στη Θεσσαλονίκη

Η εκδήλωση στο Grand Hotel Palace δεν επικεντρώθηκε σε παρουσιάσεις, αλλά σε αυθεντικές συνομιλίες και κοινή προσπάθεια επίτευξης αποτελεσμάτων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφάλιση και βραχυχρόνιες μισθώσεις: Από νομική υποχρέωση σε στρατηγικό πλεονέκτημα

Ο Θ. Αγγελόπουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική, εξηγεί πώς μια σωστά δομημένη κάλυψη ενισχύει την απόδοση της επένδυσης

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Μεταξύ αυτών, η αύξηση μισθών, η μείωση ανεργίας κάτω από 8% αλλά και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα

Οι νέες προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΚΕ και οι στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της υπευθυνότητας

Νέα φάρμακα για παχυσαρκία: Μπορεί να προκαλούν καρκίνο;

Πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο «Annals of Internal Medicine» η πρώτη μελέτη που σχεδιάστηκε για να απαντηθεί το κρίσιμο ερώτημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ασφάλιση και βραχυχρόνιες μισθώσεις: Από νομική υποχρέωση σε στρατηγικό πλεονέκτημα

Ο Θ. Αγγελόπουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική, εξηγεί πώς μια σωστά δομημένη κάλυψη ενισχύει την απόδοση της επένδυσης

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Μεταξύ αυτών, η αύξηση μισθών, η μείωση ανεργίας κάτω από 8% αλλά και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα

Οι νέες προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΚΕ και οι στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της υπευθυνότητας

Νέα φάρμακα για παχυσαρκία: Μπορεί να προκαλούν καρκίνο;

Πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο «Annals of Internal Medicine» η πρώτη μελέτη που σχεδιάστηκε για να απαντηθεί το κρίσιμο ερώτημα

Πώς θα κλείσει το 2025 για την ασφαλιστική αγορά – Οι συνιστώσες

Σημαντική συμβολή είχε η δέσμη κινήτρων για ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς, η τεχνολογία και τα νέα λογιστικά πρότυπα