back to top
15 C
Athens
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025

GlassFit®: Με εμπειρία 10ετιών και παρουσία σε 16 χώρες

Του Βάιου Κρόκου

H Autoglassfit AE, με έδρα το Περιστέρι, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με ευρωπαϊκό προφίλ. Εισάγει και εμπορεύεται κρύσταλλα οχημάτων με κύριους αποθηκευτικούς χώρους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για το μοναδικό μέλος από την ελληνική αγορά που συμμετέχει στο Automotive Glass Europe, την ευρωπαϊκή ομοσπονδία εταιρειών με δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, έχοντας παρουσία σε 16 χώρες, με 1.200 καταστήματα, 1.600 κινητές μονάδες και 7.000 εξειδικευμένους τεχνίτες, εξυπηρετώντας πάνω από 4.200 ζημιές την ημέρα.

- Advertisement -

Ίδρυση-εξέλιξη

Η εταιρεία ξεκίνησε πριν από το 1970 με συντεχνιακή μορφή, έχοντας στους κόλπους της τεχνίτες-επαγγελματίες με εξειδίκευση αποκλειστικά στο αντικείμενο της θραύσης κρυστάλλων και σε συναφείς εργασίες του ευρύτερου κλάδου. Στην πορεία έγινε σωματείο, με τον τίτλο «Σωματείο Παρμπριζάδων Βορείου Ελλάδος», το οποίο αποτέλεσε τη βάση των μετόχων, με δυναμική παρουσία έως το 2012, εποχή που μετασχηματίστηκε σε ανώνυμη εταιρεία και με αυτήν την παρουσία λειτουργεί έως και σήμερα.

- Advertisement -

Υψηλή ποιότητα σε 142 καταστήματα-σταθμούς

Οι έμπειροι Έλληνες μέτοχοι-μάστορες έχουν αυστηρά κριτήρια στις εργασίες αποκατάστασης και επισκευής κρυστάλλων, στηρίζοντας την καλή πίστη των πελατών και της ασφαλιστικής αγοράς με την υψηλής ποιότητας εργασίας που παρέχουν.

Οι τεχνίτες κρυστάλλων στα καταστήματα της GlassFit®-3M Automotive Partner, σταδιακά, πιστοποιούνται από την DEKRA Γερμανίας, τον διεθνή φορέα πιστοποιήσεων με ειδίκευση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα κρύσταλλα που χρησιμοποιούνται είναι γνήσια OEM (Original Equipment Manufacturer), από καταξιωμένα εργοστάσια του εξωτερικού. Συνοδεύονται πάντα με Πιστοποιητικό Γνησιότητας και παρέχεται Γραπτή Εγγύηση Εργασιών εφ’ όρου ζωής.

Επιπλέον, διατηρώντας στο σύνολό της μία από τις μακροβιότερες παρουσίες στον τομέα της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, με το νέο όνομα GlassFit®-3M Automotive Partner.

Σταδιακά, όλοι οι σταθμοί μεταλλάσσονται σε καταστήματα σύγχρονων προδιαγραφών με πελατοκεντρική προσέγγιση και διεθνή πρότυπα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την πολυετή εμπειρία και γνώση των επισκευαστών και τοποθετητών κρυστάλλων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων σε όλη την επικράτεια, με την επωνυμία GlassFit® (142 καταστήματα-σταθμοί).

Υπηρεσίες-Διαδικασία επισκευής και αποκατάστασης

Στους σταθμούς της GlassFit®-3M Automotive Partner, καθημερινά, επισκευάζονται και τοποθετούνται κρύσταλλα αυτοκινήτων, λεωφορείων, πούλμαν, φορτηγών, τρακτέρ, μηχανημάτων έργων καθώς και τρένων, σκαφών και αεροπλάνων. Οι σταθμοί διαθέτουν, επίσης, κινητές μονάδες (εξοπλισμένα αυτοκίνητα), τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν ακόμη και τις πιο απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές. Σε όλους τους σταθμούς, δίνονται με αξιοπιστία έξυπνες και γρήγορες λύσεις –όπως λένε στη γλώσσα τους οι τεχνίτες, το αποτέλεσμα είναι «τζάμι».

Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο (χωρίς χρέωση) και το τμήμα Διεκπεραίωσης Ζημιών αναλαμβάνουν τη διαχείριση των θραύσεων, από την αναγγελία μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και την αυτόματη ενημέρωση του φακέλου ζημιάς στο μηχανογραφικό σύστημα του πελάτη, με απόλυτη ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών (Οδηγία GDPR).

Η τηλεφωνική ανταπόκριση είναι καθημερινά 10ωρη, σε πενθήμερη βάση, ενώ λειτουργεί όλα τα Σάββατα (πλην αργιών), και υπάρχει παρουσία στο τηλεφωνικό κέντρο από τις 08:00 μέχρι τις 14:00. Τις υπόλοιπες ώρες, η κατεύθυνση δίνεται με καταγραφή των κλήσεων και η διεκπεραίωση πραγματοποιείται την επόμενη ημέρα.

Μετά από μια τηλεφωνική επικοινωνία, ακολουθεί μια ολιγόλεπτη παρουσία στο κατάστημα (φιλοξενία σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο). Από εκεί και πέρα, η εταιρεία παραδίδει το αυτοκίνητο μετά από 3 ώρες, έχοντας τα ανταλλακτικά εντός του καταστήματος.

Συνεργασίες και επιχειρηματικοί στόχοι

Την GlassFit® έχουν εμπιστευθεί το 80% των ασφαλιστικών εταιρειών, και με κάποιες από αυτές, πλέον, έχει πετύχει σχέσεις αποκλειστικότητας. Τέλος, στους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας είναι η αύξηση του δικτύου, όπως και των συνεργασιών, σε όλα τα επίπεδα, διατηρώντας τη σχέση εμπιστοσύνης με όλους τους φορείς του επαγγέλματος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σοφία Σικοτάκη, ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ: Όραμά μας η «ξεχωριστή εμπειρία»

Έχοντας ως βασικό άξονα στρατηγικής την ανάπτυξη corporate πελατών, την έμφαση στον κλάδο ζωής και υγείας και την κάλυψη εξειδικευμένων κινδύνων, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιτυχημένη της διαδρομή και το 2022

Η νέα Generali ηγείται των εξελίξεων και φέρνει καινούργια δεδομένα στην ασφάλιση

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, CMCO, Generali Hellas, μιλά αρχικά για την πορεία της στην εταιρεία ενώ παραθέτει και τους νέους στρατηγικούς στόχους που θέτει πλέον η Generali, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του.

Θεσμικές αλλαγές, πληθωρισμός, νέα παραγωγή: 3 γρίφοι για την ασφαλιστική αγορά

Μια σεζόν με μεγάλες προκλήσεις ξεκινά το φετινό φθινόπωρο για το σύνολο οικονομίας και κοινωνίας, όπως παραδέχεται το σύνολο της της αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς και διαμεσολάβησης.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Broker’s Time!

Το πλήρως ανανεωμένο και συλλεκτικό τεύχος του Broker’s Time, μόλις κυκλοφόρησε!

Ποια είναι η μεγαλύτερη ασφαλισμένη θαλάσσια απώλεια στην ιστορία;

Πώς οι πολεμικές συγκρούσεις επιδεινώνουν τις συνθήκες στις θαλάσσιες ασφαλίσεις, τι ζήτησε η Marsh από το υπ. Οικ της Ουκρανίας στο Νταβός

Kομισιόν: Competitiveness Compass και 3 άξονες δράσης

Με εγκύκλιο που απέστειλε προς τις εταιρείες - μέλη της η ΕΑΕΕ ενημερώνει για την νέα πρωτοβουλία της Κομισιόν, την πυξίδα ανταγωνιστικότητας

Κατευθυντήριες οδηγίες του ΕDPB για την ψευδωνυμοποίηση

Στο πλαίσιο ενημέρωσης για τη νομοθεσία των προσωπικών δεδομένων, η ΕΑΕΕ υπενθυμίζει ότι στις 17 Ιανουαρίου, το EDPB υιοθέτησε σχέδιο κατευθυντήριων γραμμών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Broker’s Time!

Το πλήρως ανανεωμένο και συλλεκτικό τεύχος του Broker’s Time, μόλις κυκλοφόρησε!

Ποια είναι η μεγαλύτερη ασφαλισμένη θαλάσσια απώλεια στην ιστορία;

Πώς οι πολεμικές συγκρούσεις επιδεινώνουν τις συνθήκες στις θαλάσσιες ασφαλίσεις, τι ζήτησε η Marsh από το υπ. Οικ της Ουκρανίας στο Νταβός

Kομισιόν: Competitiveness Compass και 3 άξονες δράσης

Με εγκύκλιο που απέστειλε προς τις εταιρείες - μέλη της η ΕΑΕΕ ενημερώνει για την νέα πρωτοβουλία της Κομισιόν, την πυξίδα ανταγωνιστικότητας

Ενδιαφέρον του Ομίλου Πειραιώς για την Εθνική Ασφαλιστική

Eξετάζει και αξιολογεί το τρέχον διάστημα διάφορες πιθανές επενδύσεις σε τομείς

Tέλος προθεσμίας για την επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας

Υπενθυμίζεται ότι η επιλογή των ανώτερων ασφαλιστικών κατηγοριών οδηγεί και σε υψηλότερες συνταξιοδοτικές παροχές.