back to top
23.4 C
Athens
Παρασκευή 30 Μαΐου 2025

«Girls in Technology {g} Tech» από τη Microsoft Ελλάς

Την ετήσια ημερίδα Girls in Technology {g} Tech, αφιερωμένη στις γυναίκες της νέας γενιάς, διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2016 στις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ Academy. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει περισσότερες από 100 μαθήτριες ηλικίας 12-16 ετών να αποκτήσουν πιο δυναμικό και ηγετικό ρόλο στον κλάδο της τεχνολογίας, μέσα από παρουσιάσεις γυναικών στελεχών που διαπρέπουν στον χώρο, καθώς και μέσα από σειρά διαδραστικών εργαστηρίων, τα οποία είχαν ως στόχο να τις ενημερώσουν σχετικά με τις νέες τάσεις αλλά και εργαλεία τεχνολογίας και καινοτομίας.

Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν χρήσιμες συμβουλές από επιτυχημένες γυναίκες-στελέχη της Microsoft, καθώς και επιχειρηματίες και φοιτήτριες που έχουν ξεχωρίσει στον κλάδο της πληροφορικής με σημαντικές διακρίσεις.

- Advertisement -

Microsoft_Girls In technology_3

Επίσης, μέσα από τα τέσσερα βιωματικά εργαστήρια Digi-Girls Workshops, οι συμμετέχουσες είχαν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με σύγχρονες έννοιες και εργαλεία τεχνολογίας και καινοτομίας τα οποία θα τους χρησιμεύσουν στα πρώτα βήματα της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Οι μαθήτριες που παρακολούθησαν το εργαστήριο Explore IoT opportunities ενημερώθηκαν για τη νέα μεγάλη τάση στο χώρο της τεχνολογίας, το Internet of Things, ενώ μέσα από το εργαστήριο Be a Digital Storyteller εκπαιδεύτηκαν στο πώς να παρουσιάζουν εργασίες με τη βοήθεια του νέου εργαλείου του PowerPoint της Microsoft, το Sway. Επιπλέον, εκπρόσωποι του μη κερδοσκοπικού οργανισμού SciCo, στόχος του οποίου είναι να παρουσιάζει επιστημονικά θέματα στο κοινό μέσω καινοτόμων και διασκεδαστικών τρόπων, πραγματοποίησαν το σεμινάριο Make your MOVie, προσφέροντας ενημέρωση στο πώς μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους ταινία με τη βοήθεια του εργαλείου της Microsoft Windows Movie Maker. Τέλος, οι συμμετέχουσες, μέσα από το σεμινάριο Design Digitally Your Product, παρακολούθησαν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να σχεδιάσουν ρούχα σε ψηφιακή μορφή με τη βοήθεια των εργαλείων OneNote και Fresh Paint.

- Advertisement -

Η δράση της Microsoft Ελλάς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενημερωτικής καμπάνιας της Microsoft <G>|TECH: Μειώνοντας το Χάσμα, Γεφυρώνοντας την Αλλαγή, στόχος της οποίας είναι να συμβάλει στη μείωση του χάσματος ανάμεσα στα δύο φύλα, όσον αφορά την ενασχόληση με τα πεδία STEM (Science, Technology, Engineering, Math). Στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει προγραμματιστεί και μια σειρά από webinars, στόχος των οποίων είναι κάθε μαθήτρια, από κάθε περιοχή της Ελλάδας, να έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει πρόσβαση σε νέα εργαλεία τεχνολογίας και να  ενισχύσει τις ψηφιακές της δεξιότητες, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα.

Microsoft_Girls in Technology_Matina Chatzipavlou

Η Ματίνα Χατζηπαύλου, διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Στόχος μας μέσα από δράσεις όπως η ημερίδα Girls in Technology {g} Tech είναι να φέρουμε τη νέα γενιά γυναικών πιο κοντά στον χώρο της τεχνολογίας  και να τις εμπνεύσουμε με απώτερο σκοπό να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο χώρο της τεχνολογίας στο μέλλον. H Microsoft δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία ίσων ευκαιριών στον εργασιακό χώρο και ενθαρρύνει τις γυναίκες να εξελιχθούν σε όλες τις βαθμίδες ιεραρχίας, παρέχοντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να κάνουν τα επαγγελματικά βήματα που ονειρεύονται».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Ιστορίες ηγεσίας από την Αρχαία Ελλάδα»

Με μεγάλο ενδιαφέρον ανταποκρίθηκαν τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στην πρόσκληση του ΣΕΣΑΕ για την ενημερωτική εκδήλωση με θέμα

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ημερίδα για την Ιδιωτική Σύνταξη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πραγματοποίηση της διαδικτυακής Ημερίδας με θέμα: «Ιδιωτική Σύνταξη - Η ανάγκη, οι προκλήσεις, τα εργαλεία και οι ευκαιρίες»

Μυκητιασική κολπίτιδα: Ένας γνώριμος γυναικείος «εχθρός»

Η μυκητιασική κολπίτιδα επηρεάζει συνήθως γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας. Είναι λιγότερο συχνή στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, που δεν λαμβάνουν θεραπεία με οιστρογόνα

ΣΕΣΑΕ: “Δεοντολογία, Ισότητα & Συμπερίληψη”

Με μεγάλο ενδιαφέρον και εντυπωσιακή συμμετοχή ανταποκρίθηκαν τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στην πρόσκληση του ΣΕΣΑΕ για την ενημερωτική εκδήλωση με θέμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«BUSINESS ADVANCED» & «BUSINESS PROTECT»: Νέα Προγράμματα της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου INTRACOM, ανακοινώνει την αναβάθμιση των προγραμμάτων ασφάλισης επιχειρήσεων «BUSINESS ADVANCED»

Στοχευμένη κυβερνοεπίθεση για την υπεξαίρεση εταιρικών κεφαλαίων

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Kaspersky εντόπισε μια σειρά από σύνθετες απόπειρες κυβερνοεπίθεσης που αποσκοπούσαν

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Καταλυτικός στη διαχείριση ρίσκου είναι ο ρόλος του broker

Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, γεωπολιτικές εντάσεις και διακυμάνσεις στις αγορές