back to top
16.1 C
Athens
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Γιατί ‘καίνε’ τις ασφαλιστικές οι τράπεζες;

Το καλύτερο σε μία μεγάλη νίκη είναι ότι αφαιρεί από το νικητή το φόβο της ήττας και διοχετεύει τον νικητή με δύναμη που φαντάζει μόνιμη. Είναι πάντα έτσι; Όχι πιστεύει ο Ανασφάλιστος. Απαιτείται τριπλάσιος κόπος και δύναμη για να διατηρήσεις την θέση. Και προπάντων να αντιληφθείς πώς έφτασες εκεί, ή ποιοι ήταν αυτοί που βρέθηκαν πλάϊ σου. Αλλά, και να μην είσαι αλαζόνας και κοιτάς με πείσμα αυτά που σε οδήγησαν μπρος. Σαν να ταιριάζει λέτε αυτό και με τις ασφαλιστικές, τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και το bancassurance;

Αυτό το bancassurance που κάνει τις τράπεζες να ζουν γιατί πουλάνε σε όποιον πέσει και τύχει μπροστά τους, ότι φέρει η ώρα.  Θέλεις συμβόλαια ζωής για να ανεβάσουν την παραγωγή, με θεμιτούς  άραγε τρόπους ; θέλεις συμβόλαια περιουσίας;.

- Advertisement -

Εύκολη λεία για τις τράπεζες οι ασφαλίσεις περιουσίας που όμως δεν ξέρουν τον πελάτη, τις ανάγκες του, και από την άλλη ο πελάτης δεν ξέρει γιατί πραγματικά ασφαλίζεται, και όταν βρεθεί στην ανάγκη θα σκάνε στον Τύπο σαν πυροτεχνήματα οι καταγγελίες. Δεν έχουν δίκιο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που τα λένε και να ξαναλένε;

Και να δούμε και το άλλο; όταν πλησιάζει η λήξη της χρονικής διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, οι τράπεζες σηκώνουν τα λεφτά, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση. Το μαθαίνει ο πελάτης, όταν δει ότι από το λογαριασμό, του λείπουν χρήματα.  Και, όταν ο πελάτης ζητήσει απόδειξη πληρωμής,.. τότε αρχίζουν τα βασανιστήρια και ξεκινά να κακολογεί όχι την Τράπεζα, αλλά την Ασφαλιστική και τα καυχήματα της.

- Advertisement -

Η Τράπεζα δεν γνωρίζει, έτσι, στέλνει τον πελάτη στην ασφαλιστική και, η ασφαλιστική τον υποχρεώνει να κάνει αίτημα γραπτό, διότι  δεν ξέρει τι έχει γίνει με την τράπεζα. Βλέπουμε, καθόλου πως, αν το ασφαλιστήριο είχε κλείσει με ασφαλιστικό διαμεσολαβητή η αντιμετώπιση θα ήταν αυτή που θα ΕΠΡΕΠΕ;  Χάνει ή δεν χάνει την πρωτιά της η ασφαλιστική στα μάτια του πελάτη;

Και, για να δούμε, τι γίνεται όταν ο πελάτης  ζητήσει τα αυτονόητα, δηλαδή την απόδειξη πληρωμής για να καταχωρηθεί ως έγγραφο στα λογιστικά του βιβλία. Όταν, λοιπόν ο πελάτης ξαναπάρει την ασφαλιστική. Η απάντηση για την συναλλαγή είναι:

Ευχαριστούμε πολύ, έχουμε προωθήσει το αίτημα σας. Και έτσι πέρασαν περίπου 20 ημέρες για ένα πελάτη τράπεζας που ζητά ακόμα μία απόδειξη πληρωμής.

Για ποιο πράγμα ευχαριστούν όταν γίνεται ένα γραπτό αίτημα; Τι μπέρδεμα είναι αυτό με την διάκριση των υποχρεώσεων;  Ποιος είναι ο πομπός και ποιος ο δέκτης του μηνύματος; Αυτή η απάντηση, όταν δεν υπήρχαν τα chatbox κτλ δίδονταν την στιγμή. Και κόστιζε και λίγο.  Χάνει, τώρα δύο θέσεις από την πρωτιά η ασφαλιστική, χάριν της τράπεζας. Αλλά και το δικαίωμα να ξανά-υποσχεθεί στον πελάτη κάτι νέο.

Φανταστείτε να ήταν θέμα ζωής ή υγείας!

Κάπως έτσι και οι νικητές  χάνουν τις πρωτιές. Αν δεν εκτιμήσεις αυτά που έχεις και τους ανθρώπους που πραγματικά στα έφεραν, οι υποσχέσεις άλλων που δεν γνωρίζουν είναι φρούδες. Και, ας δούμε και γύρω μας, όσοι παραφουσκώνουν, με το παραμικρό τσίμπημα, σκάνε.

Ότι γράφει σήμερα ο Ανασφάλιστος είναι από την ταλαιπωρία ενός πελάτη ασφαλιστικής μέσω τραπέζης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Περίπου 5-10% από τα οργανικά κέρδη των 4 τραπεζών προέρχονται από ασφαλιστικές εργασίες

Στο 5-10% των συνολικών οργανικών κερδών του 9μηνου διαμορφώνονται τα κέρδη των τραπεζών από τις τραπεζο-ασφαλιστικές εργασίες (bancassurance)

H επικράτηση Τραμπ , ευνοεί τις ασφαλιστικές που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ

H επικράτηση του Ντόναλντ Τραμπ στις προεδρικές εκλογές ικανοποιεί ιδιαίτερα τις ασφαλιστικες στις ΗΠΑ

Πόσο κόστισαν στις ασφαλιστικές οι ζημιές από τις φωτιές στην Αττική

Στο πλαίσιο της διερεύνησης των οικονομικών συνεπειών από τις δασικές πυρκαγιές που ξέσπασαν στην Αττική (Βαρνάβας, Β/Α Αττική) την περίοδο 11 - 13 Αυγούστου 2024

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Πέντε μεγάλες ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς, σε όρους τεχνικών προβλέψεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

2.000 μερίδες φαγητό ετοιμάστηκαν από τον Σ.Ε.Σ.Α.Ε. σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ

Ξεχωριστή δράση εθελοντισμού και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Νέο Ιδιόκτητο Υποκατάστημα της MEGA Brokers στη Θεσσαλονίκη

Μία Δέσμευση Ανάπτυξης και Στήριξης των Συνεργατών μας

Ο κλάδος υγείας συρρικνώνεται και θα συνεχίσει να συρρικνώνεται στο μέλλον εάν δεν αλλάξουν πράγματα

Η παραγωγή αυξήθηκε σε αριθμητικούς όρους κατά 10% όταν το 7-8% ήταν τιμαριθμικές αναπροσαρμογές, δηλαδή αυξήσεις τιμολογιακές στα ασφάλιστρα.

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

2.000 μερίδες φαγητό ετοιμάστηκαν από τον Σ.Ε.Σ.Α.Ε. σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ

Ξεχωριστή δράση εθελοντισμού και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Νέο Ιδιόκτητο Υποκατάστημα της MEGA Brokers στη Θεσσαλονίκη

Μία Δέσμευση Ανάπτυξης και Στήριξης των Συνεργατών μας

 Συνεργασία Ερρίκος Ντυνάν – Eurolife FFH με νέα προνόμια για τους ασφαλισμένους

Η νέα συμφωνία εξασφαλίζει πρόσθετα προνόμια και επιτρέπει στους ασφαλισμένους της Eurolife FFH απρόσκοπτη πρόσβαση στις σύγχρονες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Ερρίκος Ντυνάν

Ο κλάδος υγείας συρρικνώνεται και θα συνεχίσει να συρρικνώνεται στο μέλλον εάν δεν αλλάξουν πράγματα

Η παραγωγή αυξήθηκε σε αριθμητικούς όρους κατά 10% όταν το 7-8% ήταν τιμαριθμικές αναπροσαρμογές, δηλαδή αυξήσεις τιμολογιακές στα ασφάλιστρα.

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων