back to top
34.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Γιατί οι ασφαλιστικές επιδοτούν τo…Apple Watch

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τη χρήση συσκευών που φοριούνται (wearables)  επιδοτούν τώρα οι ασφαλιστικές εταιρείες, στην προσπάθειά τους να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να υιοθετήσουν πιο υγιεινές συνήθειες και να αθλούνται περισσότερο, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες για εκδήλωση ασθενειών που σχετίζονται με την παχυσαρκία και την καθιστική ζωή τα επόμενα χρόνια.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο αυτό, η αμερικανική Aetna ανακοίνωσε πρόσφατα πρόγραμμα επιδότησης του Apple Watch. Το παράδειγμά της ακολούθησε και η καναδέζικη John Hancock που ανακοίνωσε αντίστοιχο πρόγραμμα, με το οποίο προσφέρει το Apple Watch Series 2 έναντι μόλις 25 δολαρίων (ενώ η αρχική τιμή του ανέρχεται στα 369 δολάρια), στα ενεργά μέλη του προγράμματος Vitality.

Οι χρήστες λαμβάνουν το πολυχρηστικό ρολόι ως μέρος του προγράμματος, με υποχρέωση να καταγράφουν τις επιδόσεις τους σε μια σειρά αθλητικών δραστηριοτήτων (περπάτημα, κολύμβηση, ποδηλασία, τρέξιμο) και να επιτύχουν συγκεκριμένους στόχους. Εάν οι στόχοι δεν επιτυγχάνονται, τότε ο χρήστης τιμωρείται με μηνιαίο “πέναλτι” για την χρήση της συσκευής, με το συνολικό πρόστιμο να αποπληρώνεται σε ορίζοντα 24 μηνών.

- Advertisement -

“Πλήρωσε 25 δολάρια προκαταβολικά για το Apple Watch και εάν παραμείνεις ενεργός, δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις περισσότερο”, είναι το μήνυμα των ασφαλιστικών, που αξιοποιούν τα wearables στην προσπάθειά τους να “προλάβουν” τα προβλήματα υγείας προτού αυτά εκδηλωθούν…

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Μέτρα ΤΩΡΑ για τον κλάδο Υγείας

Για όλες τις πτυχές του προβλήματος των ασφαλίστρων υγείας μίλησαν εκτενώς θεσμικοί παράγοντες και στελέχη της αγοράς από την Ύδρα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο