back to top
17.1 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Excellence In Every Contact” το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το “Excellence In Every Contact”, ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο ΠτΔ επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι μικρομεσαίοι «υπήρξαν και παραμένουν σπορείς πολιτισμού, που διατήρησαν και εξέλιξαν την πολιτισμική ταυτότητα της κοινότητας»

Rebuilding Tomorrow: Νέα στρατηγική πρωτοβουλία ανθεκτικότητας από την Interamerican

Ο Όμιλος συνδυάζει εκπαίδευση, άμεση δράση και επιστημονική συνεργασία για να ενισχύσει την κοινωνία απέναντι στα απρόβλεπτα φαινόμενα

Ραγδαία αύξηση των ασφαλιστηρίων για φυσικές καταστροφές μετά τη νομοθετική υποχρέωση

Tα πρώτα συμπεράσματα από τη σχετική έρευνα της ΕΑΕΕ δείχνουν την άμεση ανταπόκριση οδηγών και ασφαλιστικών εταιρειών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τον διοικητικό μετασχηματισμό της ΥΠΑ

Στους στόχους του Υπουργείου, η «βέλτιστη διαχείριση όλων των ζητημάτων που άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων»

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

Σε συνέχεια των κινητοποιήσεων κατά του εργασιακού νομοσχεδίου, η Ομοσπονδία καλεί τα μέλη της 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας