back to top
18.3 C
Athens
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Excellence In Every Contact” το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το “Excellence In Every Contact”, ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival

Ξεχωριστές στιγμές διασκέδασης και ενημέρωση για το πρόγραμμα «My Happy Pet» στο stage της εταιρείας

Cover Insurance: Ταξίδι επιβράβευσης διαγωνισμού Ζωής & Υγείας στην Πράγα, σε συνεργασία με τη Eurolife FFH

Στο πλαίσιο του ταξιδιού στελέχη των δύο εταιρειών αντάλλαξαν απόψεις με τους διακεκριμένους στο διαγωνισμό συνεργάτες

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το σύνθημα «Growing together», η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»