back to top
23.4 C
Athens
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Excellence In Every Contact” το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το “Excellence In Every Contact”, ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους συνεργάτες της, γι’ αυτό και έχει δεσμευτεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

THE NEW ERA OF LEADERSHIP: Το 12ο Ετήσιο Συνέδριο της GAMA Hellas – Cyprus έρχεται ανανεωμένο

Σε συνεργασία με την ΕΣΑΠΕ, η εκδήλωση υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που οι επαγγελματίες του κλάδου σκέφτονται, ηγούνται και εμπνέουν τις ομάδες τους

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρούσα για 6η χρονιά στα γήπεδα της Super League

Για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ο αθλητισμός αντιπροσωπεύει την υγεία, την προσπάθεια και το ομαδικό πνεύμα – αξίες που ανήκουν στην εταιρική της φιλοσοφία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Vivian Lab: Με νέα χρηματοδότηση, δημιουργεί τον πρώτο AI Coach για την εμμηνόπαυση και τη μακροζωία

Το Vivian Lab συγκέντρωσε €850.000 σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Eleven VC και τη συμμετοχή καταξιωμένων επενδυτών

THE NEW ERA OF LEADERSHIP: Το 12ο Ετήσιο Συνέδριο της GAMA Hellas – Cyprus έρχεται ανανεωμένο

Σε συνεργασία με την ΕΣΑΠΕ, η εκδήλωση υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που οι επαγγελματίες του κλάδου σκέφτονται, ηγούνται και εμπνέουν τις ομάδες τους

Ασφάλεια αυτοκινήτου: 6 καλύψεις που μπορούν να σε γλιτώσουν από χιλιάδες ευρώ

Η Pricefox αναλύει πόσο θα κόστιζαν χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου διάφορες συχνές επισκευές

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»