back to top
21.6 C
Athens
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η σταθερή ανοδική πορεία της Allianz στην κορυφή των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως συνεχίστηκε το 2024, χάρη στην ισχυρή πρόταση αξίας για τους εργαζόμενους, τη δέσμευση για οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω της βιωσιμότητας και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς και τις κορυφαίες συνεργασίες στον αθλητισμό. Για έκτη συνεχή χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.

Η ασφαλιστική εταιρία με 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζόμενους επίσης ανέβηκε στην συνολική κατάταξη δύο θέσεις, μπαίνοντας για πρώτη φορά ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, αυξάνοντας την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια (2023: 20,85 δισεκατομμύρια δολάρια). Παράλληλα, ξεπερνώντας την ανάπτυξη του τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατά 7%, αναδείχθηκε για πρώτη χρονιά τρίτο κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κλάδο.

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

- Advertisement -

Η κατάταξη αυτή αναγνωρίζει μεταξύ άλλων την ισχυρή πρόταση αξίας που προσφέρει στους εργαζομένους της ως εργοδότης επιλογής, παρέχοντας ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας, ένα ευρύ φάσμα παροχών και ευκαιριών ανάπτυξης και διατηρώντας σταθερή δέσμευσή της στη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Δημιουργία εμπιστοσύνης ως ηγέτης βιωσιμότητας

- Advertisement -

Η ασφάλιση αποτελεί μια σταθεροποιητική δύναμη για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Στον πυρήνα της υπόσχεσης της Allianz βρίσκεται η δέσμευση της να διασφαλίζει το μέλλον των πελατών και των εργαζομένων της. Με τον αυξανόμενο αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής, η Allianz εστιάζει στην υποστήριξή τους, αυξάνοντας την ανθεκτικότητά τους και διευρύνοντας τον ρόλο των ασφαλιστικών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων. Η Allianz θεωρείται ευρέως ως παγκόσμιος πρωτοπόρος στη βιωσιμότητα, με ένα φιλόδοξο και μετρήσιμο σχέδιο μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές άνθρακα για τα ιδιόκτητα ασφαλιστικά και επενδυτικά χαρτοφυλάκια περιουσίας και ατυχημάτων της, καθώς και συνεχείς ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες.

Σύμφωνα με την κατάταξη, η Allianz αποτελεί τον τρίτο κορυφαίο χρηματοοικονομικό εταίρο παγκοσμίως

Παρίσι 2024 – μια εμβληματική στιγμή για την Allianz
Ενώνοντας αθλητές και φιλάθλους από όλο τον κόσμο σε ειρηνικούς αγώνες και σε μια κοινή πίστη στην αποδοχή, τον σεβασμό και τη συμπερίληψη, η Allianz συνέβαλε στην πραγματοποίηση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Ως αποκλειστικός Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος, η Allianz παρείχε ένα ευρύ φάσμα λύσεων για τους διοργανωτές, τους φιλάθλους και τους αθλητές. Η μοναδική γιορτή του αθλητισμού με πληθώρα μοναδικών επιδόσεων που έσπασαν ρεκόρ και με εντυπωσιακό σχεδιασμό, προσέλκυσε πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό μέσω ραδιοτηλεοπτικών ή ψηφιακών καναλιών. Κατά την προετοιμασία των Αγώνων, η Allianz πραγματοποίησε την παγκόσμια καμπάνια «Get Ready» σε περισσότερες από 60 αγορές, συνδέοντας εκατομμύρια πελάτες, καταναλωτές και επιχειρηματικούς εταίρους σε όλο τον κόσμο κάτω από τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Οι δεσμεύσεις βιωσιμότητας συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα της Allianz

Σχολιάζοντας τις σημαντικές διακρίσεις ο κ. Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz στην Ελλάδα ανέφερε: «Η συνεχής άνοδος της Allianz μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα, τη συμπερίληψη και την υποστήριξη των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας. Η κατάταξή μας ανάμεσα στα 30 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και στα τρία κορυφαία στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αντικατοπτρίζει την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας σταθερότητα και σιγουριά για το μέλλον και αποτελώντας έναν πολύτιμό στρατηγικό συνεργάτη».

Μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων εταιριών για το 2024 στον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Ταξίδι επιβράβευσης στη Ρώμη για τους συνεργάτες της Allianz

Η περίσταση αποτέλεσε ευκαιρία για εξερεύνηση εμβληματικών σημείων της Αιώνιας Πόλης, καθώς επίσης προώθηση επαγγελματικών σχέσεων και στόχων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Πάμε για ριζική ανανέωση στον ΣΠΑΤΕ: 16 υποψήφιοι στις εκλογές της 1ης Δεκεμβρίου

Nέες ιδέες, ενέργεια και όρεξη για συλλογική δράση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τη λειτουργία και τη δυναμική του Συνδέσμου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο Αλ. Βουρδόλης

Η πολυετής εμπειρία του, κατά τον CEO Ν. Μακρόπουλο, αποτελεί ισχυρή εγγύηση για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη και εδραίωση της εταιρείας

Η ασφαλιστική απάτη στο επίκεντρο – Πώς επηρεάζει όλους τους ασφαλισμένους

Στο πλαίσιο της International Fraud Awareness Week, η ΕΑΕΕ αναδεικνύει τις συνέπειες του φαινομένου αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Πάμε για ριζική ανανέωση στον ΣΠΑΤΕ: 16 υποψήφιοι στις εκλογές της 1ης Δεκεμβρίου

Nέες ιδέες, ενέργεια και όρεξη για συλλογική δράση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τη λειτουργία και τη δυναμική του Συνδέσμου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο Αλ. Βουρδόλης

Η πολυετής εμπειρία του, κατά τον CEO Ν. Μακρόπουλο, αποτελεί ισχυρή εγγύηση για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη και εδραίωση της εταιρείας

Η ασφαλιστική απάτη στο επίκεντρο – Πώς επηρεάζει όλους τους ασφαλισμένους

Στο πλαίσιο της International Fraud Awareness Week, η ΕΑΕΕ αναδεικνύει τις συνέπειες του φαινομένου αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής του

Εκπαίδευση για τα DRG στο Νοσοκομείο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης

Η ομάδα του ΚΕΤΕΚΝΥ παρουσίασε τις βασικές αρχές και τα οφέλη του συστήματος στο ιατρικό και εργαστηριακό προσωπικό