back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η σταθερή ανοδική πορεία της Allianz στην κορυφή των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως συνεχίστηκε το 2024, χάρη στην ισχυρή πρόταση αξίας για τους εργαζόμενους, τη δέσμευση για οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω της βιωσιμότητας και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς και τις κορυφαίες συνεργασίες στον αθλητισμό. Για έκτη συνεχή χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.

Η ασφαλιστική εταιρία με 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζόμενους επίσης ανέβηκε στην συνολική κατάταξη δύο θέσεις, μπαίνοντας για πρώτη φορά ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, αυξάνοντας την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια (2023: 20,85 δισεκατομμύρια δολάρια). Παράλληλα, ξεπερνώντας την ανάπτυξη του τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατά 7%, αναδείχθηκε για πρώτη χρονιά τρίτο κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κλάδο.

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

- Advertisement -

Η κατάταξη αυτή αναγνωρίζει μεταξύ άλλων την ισχυρή πρόταση αξίας που προσφέρει στους εργαζομένους της ως εργοδότης επιλογής, παρέχοντας ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας, ένα ευρύ φάσμα παροχών και ευκαιριών ανάπτυξης και διατηρώντας σταθερή δέσμευσή της στη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Δημιουργία εμπιστοσύνης ως ηγέτης βιωσιμότητας

- Advertisement -

Η ασφάλιση αποτελεί μια σταθεροποιητική δύναμη για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Στον πυρήνα της υπόσχεσης της Allianz βρίσκεται η δέσμευση της να διασφαλίζει το μέλλον των πελατών και των εργαζομένων της. Με τον αυξανόμενο αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής, η Allianz εστιάζει στην υποστήριξή τους, αυξάνοντας την ανθεκτικότητά τους και διευρύνοντας τον ρόλο των ασφαλιστικών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων. Η Allianz θεωρείται ευρέως ως παγκόσμιος πρωτοπόρος στη βιωσιμότητα, με ένα φιλόδοξο και μετρήσιμο σχέδιο μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές άνθρακα για τα ιδιόκτητα ασφαλιστικά και επενδυτικά χαρτοφυλάκια περιουσίας και ατυχημάτων της, καθώς και συνεχείς ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες.

Σύμφωνα με την κατάταξη, η Allianz αποτελεί τον τρίτο κορυφαίο χρηματοοικονομικό εταίρο παγκοσμίως

Παρίσι 2024 – μια εμβληματική στιγμή για την Allianz
Ενώνοντας αθλητές και φιλάθλους από όλο τον κόσμο σε ειρηνικούς αγώνες και σε μια κοινή πίστη στην αποδοχή, τον σεβασμό και τη συμπερίληψη, η Allianz συνέβαλε στην πραγματοποίηση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Ως αποκλειστικός Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος, η Allianz παρείχε ένα ευρύ φάσμα λύσεων για τους διοργανωτές, τους φιλάθλους και τους αθλητές. Η μοναδική γιορτή του αθλητισμού με πληθώρα μοναδικών επιδόσεων που έσπασαν ρεκόρ και με εντυπωσιακό σχεδιασμό, προσέλκυσε πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό μέσω ραδιοτηλεοπτικών ή ψηφιακών καναλιών. Κατά την προετοιμασία των Αγώνων, η Allianz πραγματοποίησε την παγκόσμια καμπάνια «Get Ready» σε περισσότερες από 60 αγορές, συνδέοντας εκατομμύρια πελάτες, καταναλωτές και επιχειρηματικούς εταίρους σε όλο τον κόσμο κάτω από τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Οι δεσμεύσεις βιωσιμότητας συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα της Allianz

Σχολιάζοντας τις σημαντικές διακρίσεις ο κ. Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz στην Ελλάδα ανέφερε: «Η συνεχής άνοδος της Allianz μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα, τη συμπερίληψη και την υποστήριξη των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας. Η κατάταξή μας ανάμεσα στα 30 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και στα τρία κορυφαία στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αντικατοπτρίζει την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας σταθερότητα και σιγουριά για το μέλλον και αποτελώντας έναν πολύτιμό στρατηγικό συνεργάτη».

Μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων εταιριών για το 2024 στον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance...