back to top
31.9 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η σταθερή ανοδική πορεία της Allianz στην κορυφή των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως συνεχίστηκε το 2024, χάρη στην ισχυρή πρόταση αξίας για τους εργαζόμενους, τη δέσμευση για οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω της βιωσιμότητας και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς και τις κορυφαίες συνεργασίες στον αθλητισμό. Για έκτη συνεχή χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.

Η ασφαλιστική εταιρία με 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζόμενους επίσης ανέβηκε στην συνολική κατάταξη δύο θέσεις, μπαίνοντας για πρώτη φορά ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, αυξάνοντας την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια (2023: 20,85 δισεκατομμύρια δολάρια). Παράλληλα, ξεπερνώντας την ανάπτυξη του τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατά 7%, αναδείχθηκε για πρώτη χρονιά τρίτο κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κλάδο.

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

- Advertisement -

Η κατάταξη αυτή αναγνωρίζει μεταξύ άλλων την ισχυρή πρόταση αξίας που προσφέρει στους εργαζομένους της ως εργοδότης επιλογής, παρέχοντας ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας, ένα ευρύ φάσμα παροχών και ευκαιριών ανάπτυξης και διατηρώντας σταθερή δέσμευσή της στη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Δημιουργία εμπιστοσύνης ως ηγέτης βιωσιμότητας

- Advertisement -

Η ασφάλιση αποτελεί μια σταθεροποιητική δύναμη για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Στον πυρήνα της υπόσχεσης της Allianz βρίσκεται η δέσμευση της να διασφαλίζει το μέλλον των πελατών και των εργαζομένων της. Με τον αυξανόμενο αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής, η Allianz εστιάζει στην υποστήριξή τους, αυξάνοντας την ανθεκτικότητά τους και διευρύνοντας τον ρόλο των ασφαλιστικών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων. Η Allianz θεωρείται ευρέως ως παγκόσμιος πρωτοπόρος στη βιωσιμότητα, με ένα φιλόδοξο και μετρήσιμο σχέδιο μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές άνθρακα για τα ιδιόκτητα ασφαλιστικά και επενδυτικά χαρτοφυλάκια περιουσίας και ατυχημάτων της, καθώς και συνεχείς ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες.

Σύμφωνα με την κατάταξη, η Allianz αποτελεί τον τρίτο κορυφαίο χρηματοοικονομικό εταίρο παγκοσμίως

Παρίσι 2024 – μια εμβληματική στιγμή για την Allianz
Ενώνοντας αθλητές και φιλάθλους από όλο τον κόσμο σε ειρηνικούς αγώνες και σε μια κοινή πίστη στην αποδοχή, τον σεβασμό και τη συμπερίληψη, η Allianz συνέβαλε στην πραγματοποίηση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Ως αποκλειστικός Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος, η Allianz παρείχε ένα ευρύ φάσμα λύσεων για τους διοργανωτές, τους φιλάθλους και τους αθλητές. Η μοναδική γιορτή του αθλητισμού με πληθώρα μοναδικών επιδόσεων που έσπασαν ρεκόρ και με εντυπωσιακό σχεδιασμό, προσέλκυσε πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό μέσω ραδιοτηλεοπτικών ή ψηφιακών καναλιών. Κατά την προετοιμασία των Αγώνων, η Allianz πραγματοποίησε την παγκόσμια καμπάνια «Get Ready» σε περισσότερες από 60 αγορές, συνδέοντας εκατομμύρια πελάτες, καταναλωτές και επιχειρηματικούς εταίρους σε όλο τον κόσμο κάτω από τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Οι δεσμεύσεις βιωσιμότητας συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα της Allianz

Σχολιάζοντας τις σημαντικές διακρίσεις ο κ. Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz στην Ελλάδα ανέφερε: «Η συνεχής άνοδος της Allianz μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα, τη συμπερίληψη και την υποστήριξη των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας. Η κατάταξή μας ανάμεσα στα 30 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και στα τρία κορυφαία στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αντικατοπτρίζει την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας σταθερότητα και σιγουριά για το μέλλον και αποτελώντας έναν πολύτιμό στρατηγικό συνεργάτη».

Μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων εταιριών για το 2024 στον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Ποια ασφαλιστική εξαγόρασε η κοινοπραξία Allianz, BlackRock, Generali Financial Holdings, Hannover Re, T&D United Capital, και πόσο

Η Viridium είναι μία από τις πέντε μεγαλύτερες γερμανικές ασφαλιστικές εταιρείες ζωής, με μερίδιο αγοράς περίπου 5%

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Παγκόσμια Ημέρα Γάτας: Η Syndea υπενθυμίζει τη σημασία της ασφάλειας και της φροντίδας των κατοικίδιων

Σήμερα, 8 Αυγούστου, τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Γάτας, μια ημέρα αφιερωμένη στα αγαπημένα μας ζώα, που συχνά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας. Η περίπτωση...

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον