back to top
14.5 C
Athens
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η σταθερή ανοδική πορεία της Allianz στην κορυφή των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως συνεχίστηκε το 2024, χάρη στην ισχυρή πρόταση αξίας για τους εργαζόμενους, τη δέσμευση για οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω της βιωσιμότητας και της κοινωνικής προσφοράς, καθώς και τις κορυφαίες συνεργασίες στον αθλητισμό. Για έκτη συνεχή χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.

Η ασφαλιστική εταιρία με 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζόμενους επίσης ανέβηκε στην συνολική κατάταξη δύο θέσεις, μπαίνοντας για πρώτη φορά ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, αυξάνοντας την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια (2023: 20,85 δισεκατομμύρια δολάρια). Παράλληλα, ξεπερνώντας την ανάπτυξη του τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατά 7%, αναδείχθηκε για πρώτη χρονιά τρίτο κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κλάδο.

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

- Advertisement -

Η κατάταξη αυτή αναγνωρίζει μεταξύ άλλων την ισχυρή πρόταση αξίας που προσφέρει στους εργαζομένους της ως εργοδότης επιλογής, παρέχοντας ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας, ένα ευρύ φάσμα παροχών και ευκαιριών ανάπτυξης και διατηρώντας σταθερή δέσμευσή της στη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Δημιουργία εμπιστοσύνης ως ηγέτης βιωσιμότητας

- Advertisement -

Η ασφάλιση αποτελεί μια σταθεροποιητική δύναμη για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Στον πυρήνα της υπόσχεσης της Allianz βρίσκεται η δέσμευση της να διασφαλίζει το μέλλον των πελατών και των εργαζομένων της. Με τον αυξανόμενο αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής, η Allianz εστιάζει στην υποστήριξή τους, αυξάνοντας την ανθεκτικότητά τους και διευρύνοντας τον ρόλο των ασφαλιστικών στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων. Η Allianz θεωρείται ευρέως ως παγκόσμιος πρωτοπόρος στη βιωσιμότητα, με ένα φιλόδοξο και μετρήσιμο σχέδιο μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές άνθρακα για τα ιδιόκτητα ασφαλιστικά και επενδυτικά χαρτοφυλάκια περιουσίας και ατυχημάτων της, καθώς και συνεχείς ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες.

Σύμφωνα με την κατάταξη, η Allianz αποτελεί τον τρίτο κορυφαίο χρηματοοικονομικό εταίρο παγκοσμίως

Παρίσι 2024 – μια εμβληματική στιγμή για την Allianz
Ενώνοντας αθλητές και φιλάθλους από όλο τον κόσμο σε ειρηνικούς αγώνες και σε μια κοινή πίστη στην αποδοχή, τον σεβασμό και τη συμπερίληψη, η Allianz συνέβαλε στην πραγματοποίηση των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Ως αποκλειστικός Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος, η Allianz παρείχε ένα ευρύ φάσμα λύσεων για τους διοργανωτές, τους φιλάθλους και τους αθλητές. Η μοναδική γιορτή του αθλητισμού με πληθώρα μοναδικών επιδόσεων που έσπασαν ρεκόρ και με εντυπωσιακό σχεδιασμό, προσέλκυσε πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό μέσω ραδιοτηλεοπτικών ή ψηφιακών καναλιών. Κατά την προετοιμασία των Αγώνων, η Allianz πραγματοποίησε την παγκόσμια καμπάνια «Get Ready» σε περισσότερες από 60 αγορές, συνδέοντας εκατομμύρια πελάτες, καταναλωτές και επιχειρηματικούς εταίρους σε όλο τον κόσμο κάτω από τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Οι δεσμεύσεις βιωσιμότητας συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα της Allianz

Σχολιάζοντας τις σημαντικές διακρίσεις ο κ. Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz στην Ελλάδα ανέφερε: «Η συνεχής άνοδος της Allianz μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα, τη συμπερίληψη και την υποστήριξη των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας. Η κατάταξή μας ανάμεσα στα 30 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και στα τρία κορυφαία στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αντικατοπτρίζει την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας σταθερότητα και σιγουριά για το μέλλον και αποτελώντας έναν πολύτιμό στρατηγικό συνεργάτη».

Μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων εταιριών για το 2024 στον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Ταξίδι επιβράβευσης στο Μαρόκο για τους συνεργάτες της Brokers Union

Το ταξίδι περιλάμβανε ενδιαφέρουσες περιηγήσεις, στιγμές χαλάρωσης, αλλά και μια ξεχωριστή Συνάντηση Πωλήσεων

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου τιμήθηκε για τη συμβολή του στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο επιχειρείν

Η διάκριση έρχεται να αναδείξει την ευρύτατη κοινωνική βάση του κ. Χατζηθεοδοσίου και την ενεργό παρουσία του σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Ταξίδι επιβράβευσης στο Μαρόκο για τους συνεργάτες της Brokers Union

Το ταξίδι περιλάμβανε ενδιαφέρουσες περιηγήσεις, στιγμές χαλάρωσης, αλλά και μια ξεχωριστή Συνάντηση Πωλήσεων

Στο προσκήνιο η χρηματοοικονομική παιδεία: Ημερίδα υψηλού επιπέδου στην Τράπεζα της Ελλάδος

Η εκδήλωση σηματοδότησε μια ισχυρή, συλλογική προσπάθεια για διάχυση της οικονομικής γνώσης σε κάθε γωνιά της χώρας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου τιμήθηκε για τη συμβολή του στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο επιχειρείν

Η διάκριση έρχεται να αναδείξει την ευρύτατη κοινωνική βάση του κ. Χατζηθεοδοσίου και την ενεργό παρουσία του σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής

Hellas Direct: Τετραήμερο έμπνευσης και συνεργασίας στην καρδιά της Τοσκάνης

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε ένα δίκτυο όχι απλώς συνεργατών, αλλά στρατηγικών συνοδοιπόρων