back to top
31.7 C
Athens
Τετάρτη 6 Αυγούστου 2025

Generation Ζ: Είναι το άγχος ο νέος φυσιολογικός τρόπος ζωής;

Νέα έκθεση της Kaspersky Lab έδειξε ότι η Generation Z είναι η πιο αγχωμένη γενιά μέχρι σήμερα, με τη συντριπτική πλειονότητα των νέων να παραδέχονται ότι ανησυχούν για κάτι στη ζωή τους και οι περισσότεροι δεν αναζητούν επαγγελματικές συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τα άγχη τους.

Σύμφωνα με την παγκόσμια δέσμευσή της να μετατρέψει την ανασφάλεια σε ασφάλεια, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την ψηφιακή φιλανθρωπική ομάδα «The Mix» με στόχο να βοηθήσει τους νέους από όλο τον κόσμο να κάμψουν τις ανασφάλειές τους και να αποδείξουν ότι αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο προς την ευτυχία, μέσω της νέας καμπάνιας #AndOwningIT.

- Advertisement -

Με τον κόσμο τους να κυριαρχείται από διαδικτυακά νέα και social media, σχεδόν η μισή Generation Z (νέοι ηλικίας μεταξύ 13 και 23 ετών) δήλωσαν ότι αισθάνονται περισσότερο ανήσυχοι για την εμφάνισή τους παρά για τη σταδιοδρομία τους, τα χρήματα, την τρομοκρατία και να πέσουν θύματα εκφοβισμού.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ανησυχίες αυτές μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των νέων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, είναι αρκετά συνηθισμένο για τη Generation Z να δημιουργήσει μια πιο κατασκευασμένη ή την τέλεια εικόνα για τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι νέοι άνθρωποι ξοδεύουν επίσης έως και μισή ώρα για την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο των ίδιων προτού τα αναρτήσουν σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να δημιουργήσουν μια άψογη εικόνα.

- Advertisement -

Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα κορίτσια είναι πιο ανασφαλή από τα αγόρια, καθώς αισθάνονται πολύ πιο ανήσυχα για την εμφάνισή τους. Σχεδόν διπλάσιος αριθμός γυναικών Gen Z-ers, σε σύγκριση με τους άνδρες Gen Z-ers, παραδέχονται επίσης ότι αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες (όπως υπερκατανάλωση ή αποχή από το φαγητό) εξαιτίας των ανησυχιών που σχετίζονται με την εμφάνισή τους. Θεματικές όπως η βελτίωση του σωματικού βάρους, η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική που αναρτώνται διαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν τις νέες γυναίκες να αισθάνονται χειρότερα σε σύγκριση με τους νέους άνδρες και οι γυναίκες έχουν παραδεχθεί ότι προτίμησαν να μην παρευρεθούν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός τον περασμένο χρόνο λόγω κοινωνικού άγχους.

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι η Generation Z δεν αναζητά βοήθεια σχετικά με το τι πρέπει να κάνει όταν αισθάνεται άγχος ή ανησυχία. Οι περισσότεροι νέοι δεν επισκέπτονται ειδικό για συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των ανησυχιών τους. Έτσι, ενώ πολλοί νέοι δίνουν μάχη με τα άγχη τους, δεν είναι σίγουροι για το πώς να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το «The Mix», μια ψηφιακή νεανική φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 25 ετών, για να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία που θα βοηθήσει τους νέους να νιώσουν ασφαλείς. Αυτή η νέα καμπάνια (#AndOwningIT) στοχεύει να βοηθήσει τους νέους να ζήσουν ευτυχισμένες ζωές, ενδυναμώνοντάς τους, ώστε να αγκαλιάσουν τα πράγματα που τους κάνουν να νιώθουν ανασφαλείς και επιτρέποντάς τους να συνειδητοποιήσουν ότι αυτές οι ανασφάλειες δεν αποτελούν εμπόδιο στην ευτυχία τους. Γιατί; Επειδή το πρώτο βήμα για να μετατρέψει κανείς μια ανασφάλεια σε δύναμη είναι να την αποδεχτεί, να συμφιλιωθεί μαζί της και να την κάνει κτήμα του.

Η εκστρατεία θα υποστηρίζεται από ειδικά κατασκευασμένα μπλουζάκια, με τις πιο κοινές ανασφάλειες που έχουν οι νέοι, ενθαρρύνοντάς τους να αποδεχθούν τις ανασφάλειες τους και να ξεκινήσουν τον διάλογο. Όλα τα κέρδη από την πώληση των t-shirts θα πάνε στο The Mix.

Ο Chris Martin, Διευθύνων Σύμβουλος του The Mix, δήλωσε: «Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει η Gen Z, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα στίγμα γύρω από το πώς αυτή η γενιά μοιράζεται τα συναισθήματά της και για τον ανοιχτό διάλογο για την ψυχική υγεία. Το αίσθημα ανησυχίας ή άγχους μπορεί να γίνει πολύ απομονωτικό για τους νέους – αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί που αγωνίζονται με τα συναισθήματά τους και τα πράγματα γίνονται καλύτερα.

»Η νέα μας καμπάνια θα βοηθήσει τους νέους να δείξουν στους άλλους ότι δεν μένουν πίσω εξαιτίας οποιασδήποτε ανασφάλειάς τους και ότι η συχνά εχθρική ατμόσφαιρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν τους επηρεάζει. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Kaspersky Lab και να συνεχίζουμε το σημαντικό έργο μας, να βοηθήσουμε τη Generation Z να ανοιχτεί σε θέματα που αφορούν στην ψυχική τους υγεία και να τους ενδυναμώσει ώστε να ευδοκιμήσουν. Ζητάμε από όλους να κάνουν κτήμα τους όλα εκείνα τα κομμάτια της ζωής τους που άλλοι μπορεί να επικρίνουν ή για τα οποία ανησυχούν, για να αποδείξουν ότι τίποτα δεν στέκεται εμπόδιο στην αυτοπεποίθηση και την επιτυχία τους».

Η Kaspersky Lab και το The Mix παροτρύνουν τη Generation Z να συμμετάσχει στον διάλογο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #AndOwningIt, καθώς και να αγοράσει ένα μπλουζάκι για να δείξει την υποστήριξή της.

Η Ilijana Vavan, Managing Director για την Ευρώπη στην Kaspersky Lab, δήλωσε: «Για πολλά χρόνια, η Kaspersky Lab βοήθησε τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις να καταπολεμήσουν την online ανασφάλεια και να παραμείνουν προστατευμένες από τις ψηφιακές απειλές. Τώρα θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν τις ανασφάλειές τους σε δύναμη και να ξεπεράσουν τις πραγματικές τους ανησυχίες, καθώς προσπαθούν να ευημερήσουν σε μια ψηφιακή εποχή που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ άλλη γενιά. Φοβούνται ότι δεν θα είναι σε θέση να είναι επιτυχείς και ευτυχείς λόγω των συνθηκών που βρίσκονται εντός κι εκτός του ελέγχου τους. Αυτή η εκστρατεία έχει ως στόχο να βοηθήσει τη Generation Z να συνειδητοποιήσει ότι δημιουργεί μόνη της αυτά τα εμπόδια και είναι στο χέρι της να ξεπεράσει αυτές τις ανασφάλειες κάνοντάς τες κτήμα της».

Στο πλαίσιο της έρευνά της, η Kaspersky Lab παρακολούθησε 1.003 άτομα ηλικίας 13 έως 23 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ανακαλύψει περισσότερα για τις ανασφάλειες και τα άγχη τους. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της Kaspersky Lab. Για ειδική βοήθεια για τη συνέχιση της αντιμετώπισης του άγχους ή άλλων προκλήσεων ψυχικής υγείας, απευθυνθείτε στο The Mix– οι πληροφορίες και η υποστήριξη που προσφέρει είναι καθολικές και μπορούν να προσεγγιστούν σε διεθνές επίπεδο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αγορά Ιδιωτικής Υγείας και Ασφάλισης: Τι αποκαλύπτει η τελική Έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η υπερφόρτωση του ΕΣΥ οδηγεί σε άνοδο τα ασφάλιστρα υγείας, αλλά το ιδιωτικό σύστημα δεν πρέπει να αποτελεί προϊόν πολυτελείας

Άμεση ενεργοποίηση της αυτόματης εγγραφής ανηλίκων στον προσωπικό παιδίατρο ζητά ο ΙΣΑ

Οι γιατροί τονίζουν ότι η μη εφαρμογή της διαδικασίας θίγει την υπόστασή τους αλλά και την πρόσβαση των παιδιών στις υπηρεσίες που δικαιούνται

Mediterraneo Hospital: Το πρώτο online δίκτυο αντιμετώπισης εγκεφαλικών επεισοδίων

Mια καινοτομία με ιδιαίτερη σημασία για τα νησιά, ιδίως κατά την τουριστική περίοδο

Η σημασία της συμμετοχής των νέων στο συνταξιοδοτικό σύστημα: Μαθήματα από την Ευρώπη και η ελληνική πραγματικότητα

Για τους νέους Έλληνες, η σύνταξη φαντάζει μακρινό και δυσνόητο ζήτημα, ενώ οι συχνές αλλαγές στο πλαίσιο προκαλούν αβεβαιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αγορά Ιδιωτικής Υγείας και Ασφάλισης: Τι αποκαλύπτει η τελική Έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η υπερφόρτωση του ΕΣΥ οδηγεί σε άνοδο τα ασφάλιστρα υγείας, αλλά το ιδιωτικό σύστημα δεν πρέπει να αποτελεί προϊόν πολυτελείας

Άμεση ενεργοποίηση της αυτόματης εγγραφής ανηλίκων στον προσωπικό παιδίατρο ζητά ο ΙΣΑ

Οι γιατροί τονίζουν ότι η μη εφαρμογή της διαδικασίας θίγει την υπόστασή τους αλλά και την πρόσβαση των παιδιών στις υπηρεσίες που δικαιούνται

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Solvency ΙΙ: Τεχνικές πληροφορίες για τα άνευ κινδύνου επιτόκια από την EIOPA

Η EIOPA δημοσιεύει σε μηνιαία βάση τις σχετικές πληροφορίες μέσω ειδικής ενότητας στον ιστότοπό της

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%