back to top
30.6 C
Athens
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025

Generation Ζ: Είναι το άγχος ο νέος φυσιολογικός τρόπος ζωής;

Νέα έκθεση της Kaspersky Lab έδειξε ότι η Generation Z είναι η πιο αγχωμένη γενιά μέχρι σήμερα, με τη συντριπτική πλειονότητα των νέων να παραδέχονται ότι ανησυχούν για κάτι στη ζωή τους και οι περισσότεροι δεν αναζητούν επαγγελματικές συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τα άγχη τους.

Σύμφωνα με την παγκόσμια δέσμευσή της να μετατρέψει την ανασφάλεια σε ασφάλεια, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την ψηφιακή φιλανθρωπική ομάδα «The Mix» με στόχο να βοηθήσει τους νέους από όλο τον κόσμο να κάμψουν τις ανασφάλειές τους και να αποδείξουν ότι αυτές δεν αποτελούν εμπόδιο προς την ευτυχία, μέσω της νέας καμπάνιας #AndOwningIT.

- Advertisement -

Με τον κόσμο τους να κυριαρχείται από διαδικτυακά νέα και social media, σχεδόν η μισή Generation Z (νέοι ηλικίας μεταξύ 13 και 23 ετών) δήλωσαν ότι αισθάνονται περισσότερο ανήσυχοι για την εμφάνισή τους παρά για τη σταδιοδρομία τους, τα χρήματα, την τρομοκρατία και να πέσουν θύματα εκφοβισμού.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ανησυχίες αυτές μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των νέων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, είναι αρκετά συνηθισμένο για τη Generation Z να δημιουργήσει μια πιο κατασκευασμένη ή την τέλεια εικόνα για τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι νέοι άνθρωποι ξοδεύουν επίσης έως και μισή ώρα για την επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο των ίδιων προτού τα αναρτήσουν σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να δημιουργήσουν μια άψογη εικόνα.

- Advertisement -

Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα κορίτσια είναι πιο ανασφαλή από τα αγόρια, καθώς αισθάνονται πολύ πιο ανήσυχα για την εμφάνισή τους. Σχεδόν διπλάσιος αριθμός γυναικών Gen Z-ers, σε σύγκριση με τους άνδρες Gen Z-ers, παραδέχονται επίσης ότι αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες (όπως υπερκατανάλωση ή αποχή από το φαγητό) εξαιτίας των ανησυχιών που σχετίζονται με την εμφάνισή τους. Θεματικές όπως η βελτίωση του σωματικού βάρους, η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική που αναρτώνται διαρκώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν τις νέες γυναίκες να αισθάνονται χειρότερα σε σύγκριση με τους νέους άνδρες και οι γυναίκες έχουν παραδεχθεί ότι προτίμησαν να μην παρευρεθούν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός τον περασμένο χρόνο λόγω κοινωνικού άγχους.

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι η Generation Z δεν αναζητά βοήθεια σχετικά με το τι πρέπει να κάνει όταν αισθάνεται άγχος ή ανησυχία. Οι περισσότεροι νέοι δεν επισκέπτονται ειδικό για συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των ανησυχιών τους. Έτσι, ενώ πολλοί νέοι δίνουν μάχη με τα άγχη τους, δεν είναι σίγουροι για το πώς να αντιμετωπίσουν τα συναισθήματά τους.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Kaspersky Lab έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το «The Mix», μια ψηφιακή νεανική φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 25 ετών, για να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία που θα βοηθήσει τους νέους να νιώσουν ασφαλείς. Αυτή η νέα καμπάνια (#AndOwningIT) στοχεύει να βοηθήσει τους νέους να ζήσουν ευτυχισμένες ζωές, ενδυναμώνοντάς τους, ώστε να αγκαλιάσουν τα πράγματα που τους κάνουν να νιώθουν ανασφαλείς και επιτρέποντάς τους να συνειδητοποιήσουν ότι αυτές οι ανασφάλειες δεν αποτελούν εμπόδιο στην ευτυχία τους. Γιατί; Επειδή το πρώτο βήμα για να μετατρέψει κανείς μια ανασφάλεια σε δύναμη είναι να την αποδεχτεί, να συμφιλιωθεί μαζί της και να την κάνει κτήμα του.

Η εκστρατεία θα υποστηρίζεται από ειδικά κατασκευασμένα μπλουζάκια, με τις πιο κοινές ανασφάλειες που έχουν οι νέοι, ενθαρρύνοντάς τους να αποδεχθούν τις ανασφάλειες τους και να ξεκινήσουν τον διάλογο. Όλα τα κέρδη από την πώληση των t-shirts θα πάνε στο The Mix.

Ο Chris Martin, Διευθύνων Σύμβουλος του The Mix, δήλωσε: «Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει η Gen Z, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα στίγμα γύρω από το πώς αυτή η γενιά μοιράζεται τα συναισθήματά της και για τον ανοιχτό διάλογο για την ψυχική υγεία. Το αίσθημα ανησυχίας ή άγχους μπορεί να γίνει πολύ απομονωτικό για τους νέους – αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί που αγωνίζονται με τα συναισθήματά τους και τα πράγματα γίνονται καλύτερα.

»Η νέα μας καμπάνια θα βοηθήσει τους νέους να δείξουν στους άλλους ότι δεν μένουν πίσω εξαιτίας οποιασδήποτε ανασφάλειάς τους και ότι η συχνά εχθρική ατμόσφαιρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν τους επηρεάζει. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Kaspersky Lab και να συνεχίζουμε το σημαντικό έργο μας, να βοηθήσουμε τη Generation Z να ανοιχτεί σε θέματα που αφορούν στην ψυχική τους υγεία και να τους ενδυναμώσει ώστε να ευδοκιμήσουν. Ζητάμε από όλους να κάνουν κτήμα τους όλα εκείνα τα κομμάτια της ζωής τους που άλλοι μπορεί να επικρίνουν ή για τα οποία ανησυχούν, για να αποδείξουν ότι τίποτα δεν στέκεται εμπόδιο στην αυτοπεποίθηση και την επιτυχία τους».

Η Kaspersky Lab και το The Mix παροτρύνουν τη Generation Z να συμμετάσχει στον διάλογο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #AndOwningIt, καθώς και να αγοράσει ένα μπλουζάκι για να δείξει την υποστήριξή της.

Η Ilijana Vavan, Managing Director για την Ευρώπη στην Kaspersky Lab, δήλωσε: «Για πολλά χρόνια, η Kaspersky Lab βοήθησε τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις να καταπολεμήσουν την online ανασφάλεια και να παραμείνουν προστατευμένες από τις ψηφιακές απειλές. Τώρα θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν τις ανασφάλειές τους σε δύναμη και να ξεπεράσουν τις πραγματικές τους ανησυχίες, καθώς προσπαθούν να ευημερήσουν σε μια ψηφιακή εποχή που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ άλλη γενιά. Φοβούνται ότι δεν θα είναι σε θέση να είναι επιτυχείς και ευτυχείς λόγω των συνθηκών που βρίσκονται εντός κι εκτός του ελέγχου τους. Αυτή η εκστρατεία έχει ως στόχο να βοηθήσει τη Generation Z να συνειδητοποιήσει ότι δημιουργεί μόνη της αυτά τα εμπόδια και είναι στο χέρι της να ξεπεράσει αυτές τις ανασφάλειες κάνοντάς τες κτήμα της».

Στο πλαίσιο της έρευνά της, η Kaspersky Lab παρακολούθησε 1.003 άτομα ηλικίας 13 έως 23 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ανακαλύψει περισσότερα για τις ανασφάλειες και τα άγχη τους. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της Kaspersky Lab. Για ειδική βοήθεια για τη συνέχιση της αντιμετώπισης του άγχους ή άλλων προκλήσεων ψυχικής υγείας, απευθυνθείτε στο The Mix– οι πληροφορίες και η υποστήριξη που προσφέρει είναι καθολικές και μπορούν να προσεγγιστούν σε διεθνές επίπεδο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Υπέρβαση συμβολαίου για τον «κάπτεν Σπύρο» των Κυθήρων

Πώς μια εταιρεία μπορεί να σταθεί πλάι στον ασφαλισμένο της ξεπερνώντας τα στενά όρια ενός συμβολαίου

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

«Φωνές της Ανθρωπιάς»: Η ΕΕ αναδεικνύει την προστασία και την αλληλεγγύη σε κρίσεις

Η καμπάνια, που θα διαρκέσει έως τον Δεκέμβριο του 2025, υλοποιείται σε δέκα κράτη μέλη, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αυτόματα θα αποδίδεται από 6/11 ο Προσωπικός Αριθμός

Τέλος στα ταξίδια με παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι, διευκρίνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου

Δράση στα Δημοτικά Ιατρεία της Αθήνας για τα δελτία υγείας μαθητή

Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο Δήμος Αθηναίων διευκολύνει τη συμπλήρωση των ΑΔΥΜ - Δείτε πού και πότε

Παγκόσμια υγεία και δημογραφική κρίση έως το 2050: Τι δείχνουν τα νέα δεδομένα

Μακρύτερη και ποιοτικότερη η ζωή, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση στο Lancet - Γήρανση πληθυσμού και άνοδος χρόνιων νοσημάτων θέτουν νέες προκλήσεις

Επέκταση του Προγράμματος Πρόληψης για τον Καρκίνο Τραχήλου της Μήτρας

Η εξέταση HPV DNA εντάσσεται στα Βιοπαθολογικά Εργαστήρια με αμοιβή 25 ευρώ για τη λήψη δείγματος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυτόματα θα αποδίδεται από 6/11 ο Προσωπικός Αριθμός

Τέλος στα ταξίδια με παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι, διευκρίνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου

Η ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας μέσα από το αρχείο της MINETTA

Το ψηφιακό αφιέρωμα του Insurance HUB αποτυπώνει το ήθος, τις αξίες και την ψυχολογία μιας άλλης Ελλάδας

Εκδήλωση του ΕΕΑ με συμμετοχή αντιπροσωπείας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και εκπροσώπων κλάδων

Τα μέλη του ΕΕΑ κατέθεσαν αγωνίες και προτάσεις, ενημερώνοντας την αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις συνθήκες στην πραγματική οικονομία

Στην αξία του οχήματος ανεβάζει το όριο για ζημιές από χαλαζόπτωση η Ατλαντική Ένωση

Η νέα κάλυψη είναι διαθέσιμη στα πακέτα Atlantic Plus / Atlantic Plus Eco και Atlantic Max, ως προαιρετική και βασική αντίστοιχα

Δράση στα Δημοτικά Ιατρεία της Αθήνας για τα δελτία υγείας μαθητή

Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο Δήμος Αθηναίων διευκολύνει τη συμπλήρωση των ΑΔΥΜ - Δείτε πού και πότε