του Βάιου Κρόκου
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και άλλες έκτακτες καταστάσεις δεν σχετίζονται μόνο με την ασφάλιση περιουσίας και την κάλυψη άλλων καταστροφικών κινδύνων.
Στις πρόσφατες πλημμύρες της Β. Ελλάδας δοκιμάστηκαν τα αντανακλαστικά και άλλων κλάδων όπως της οδικής βοήθειας για την κάλυψη αναγκών σε οχήματα και οδηγούς που βρέθηκαν στην δίνη της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της η INTERAMERICAN γνωστοποίησε πως η κινητοποίηση των ανθρώπων και των οχημάτων του στόλου της εταιρείας ήταν μεγάλη και έγκαιρη στη Χαλκιδική, όπου βρέθηκαν από την πρώτη ώρα πέντε οχήματα οδικής και ένα ασθενοφόρο, με άμεση επέμβαση σε 86 περιστατικά για βοήθεια σε αυτοκίνητα, καθώς και διακομιδή με το ασθενοφόρο 2 ατόμων που αντιμετώπιζαν προβλήματα.
Κατά τα άλλα, ο κλάδος της οδικής βοήθειας ο οποίος αποτελεί μια από τις σημαντικότερες συμπληρωματικές καλύψεις βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, με στόχο την ισχυροποίηση του κλάδου και την διόρθωση στρεβλώσεων του παρελθόντος.
Οι ταξινομήσεις νέων ΙΧ έχουν αυξηθεί όπως και οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών που δεν λογίζουν πια την οδική βοήθεια ως μια έξτρα παροχή. Στον αντίποδα, συνεργασίες και υψηλότερης ποιότητας παροχές από εταιρείες του κλάδου θα τους κάνουν να ξεχωρίσουν…
Ανταπόκριση σε 237.901 περιπτώσεις κατά το πρώτο τρίμηνο
Την ύπαρξη σημαντικών υπηρεσιών που παρέχει η INTERAMERICAN Βοηθείας και την σημαντικότητα αυτών υπερθεματίζει σε σχόλιο του, ο κ. Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας: «Η αξία που αποδίδεται στην κοινωνία από τις υπηρεσίες μας στον τομέα της βοήθειας, μας κάνει υπερήφανους. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική βοήθεια αποτελούν ένα ποιοτικό στοιχείο ασφαλιστικής διαφοράς της εταιρείας στην αγορά μας»
Όπως σημειώνει η εταιρεία, στρατηγικό στόχο αποτελεί η δημιουργία μιας νέας, ευρύτερης εμπειρίας στους πελάτες όπου θα υποστηρίζεται ουσιαστικά στον τομέα Βοήθειας.
Αναλυτικά
Η εταιρεία διαχειρίστηκε 237.901 περιστατικά, συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους και παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση κατά 5,6% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2018, όταν είχαν καταγραφεί 225.289 περιστατικά. Τα στοιχεία καταδεικνύουν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες άμεσης βοήθειας για αυτοκίνητα και υγεία.
Εξάλλου, στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε 1.997 αλλοδαπούς που βρέθηκαν στην Ελλάδα: σε 1.923 περιπτώσεις με οδική και σε 74 περιπτώσεις με άμεση ιατρική βοήθεια. Η εταιρεία στον κλάδο Βοήθειας κατέχει ηγετική θέση σε μερίδιο αγοράς, με βάση τα στοιχεία εγγεγραμμένων ασφαλίστρων που συγκεντρώνει και δημοσιοποιεί η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
Η οδική βοήθεια της INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο, 222.721 περιπτώσεις. Στις περισσότερες από αυτές -σε 82.800- πραγματοποιήθηκε μεταφορά του οχήματος, ενώ παρασχέθηκαν σε 63.450 περιπτώσεις επιτόπου τεχνικές υπηρεσίες και σε 71.581 περιπτώσεις, υπηρεσίες διαχείρισης συμβάντος (autohelp). Ακόμη, η INTERAMERICAN επανέφερε στην έδρα τους 4.890 οχήματα.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες παροχής υπηρεσιών οδικής βοήθειας, κατ’ αποκλειστικότητα, με έξι εθνικούς αυτοκινητοδρόμους της χώρας για την απομάκρυνση οχημάτων εκτός οδού μετά από βλάβη ή ατύχημα, ώστε να αποκαθίσταται γρήγορα η ομαλότητα της κυκλοφορίας.
Άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια
Η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια της INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο, ανταποκρίθηκε σε 15.180 κλήσεις. Ειδικότερα, η εταιρεία πραγματοποίησε 46 διακομιδές από αέρος -με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο- και 2.980 με ασθενοφόρο του ιδιόκτητου στόλου της.
Τα περιστατικά που αφορούσαν σε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα υγείας ανήλθαν σε 12.105, ενώ άμεση ιατρική βοήθεια παρασχέθηκε και σε 49 περιστατικά εκτός Ελλάδος. Συνολικά, οι κλήσεις στις οποίες ανταποκρίθηκε η INTERAMERICAN με διακομιδές και συμβουλές από τηλεφώνου, παρουσίασαν φέτος αύξηση κατά 10,7% συγκριτικά με το περυσινό πρώτο εξάμηνο.
Η Γραμμή Υγείας 1010 παραμένει κομβική και για τη διαχείριση υποδοχής όλων των περιστατικών του νέου, πρωτοποριακού συστήματος υγείας «bewell».
Κατά το 2019, είναι σε ισχύ και οι ομαδικές καλύψεις των κατοίκων, μέσω χορηγιών, για τα νησιά Λήμνος, Σίφνος, Ύδρα και Αστυπάλαια, με δεδομένες τις ιδιαίτερες ανάγκες διαχείρισης και διακομιδής ασθενών ή τραυματιών από τη νησιωτική Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ειδικός δείκτης NPS, που παρακολουθεί συστηματικά η INTERAMERICAN εδώ και πέντε χρόνια και για τον τομέα Βοήθειας, είναι ιδιαίτερα υψηλός. Κατά το πρώτο εξάμηνο, το NPS για την οδική βοήθεια ανήλθε σε 77 μονάδες και για την άμεση ιατρική βοήθεια σε 58 μονάδες.
Ο δείκτης NPS προκύπτει από τις απαντήσεις πελατών που έχουν εξυπηρετηθεί και παρέχει, κατ’ ακολουθία, εικόνα ικανοποίησης, σταθερής προτίμησης και διάθεσης των πελατών για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους.