back to top
25.4 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Γ. Καρυώτης: Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει κερδίσει την αναγνώριση του Νομού Ξάνθης

Σε έναν νομό-σταυροδρόμι πολιτισμών και θρησκειών, στην Ξάνθη, «πήγε» το iw, όπου συναντήθηκε και μίλησε με έναν από τους Διευθυντές Πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης που δραστηριοποιείται στον Νομό Ξάνθης, τον κ. Γιώργο Καρυώτη.

Στα κομμάτια του «παζλ» που συνθέτουν αυτόν τον ιδιαίτερο νομό βρίσκεται και η ασφαλιστική αγορά, με την Ευρωπαϊκή Πίστη να ξεχωρίζει και να έχει καταφέρει κάτι πολύ σημαντικό: να έχει την αναγνώριση και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας.

- Advertisement -

Άλλωστε, σε μια κοινωνία στην οποία όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, μετράει πολύ η σχέση του πελάτη με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Όταν δε πίσω βρίσκεται και μια πολύ ισχυρή μπράντα, η εμπιστοσύνη ενισχύεται.

 Στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -
  • Ο Νομός Ξάνθης είναι ένας από τους πολυπολιτισμικούς νομούς της Ελλάδας, που μπορεί να πει κανείς ότι έχει ορισμένες αξιοσημείωτες και ενδιαφέρουσες ιδιαιτερότητες σε όλους σχεδόν τους τομείς. Για την ασφαλιστική αγορά ποιες διακρίνετε ότι είναι αυτές οι ιδιαιτερότητες;

Πραγματικά, η Ξάνθη είναι ένα σταυροδρόμι πολιτισμών και θρησκειών. Η μαγεία της πόλης έγκειται στη διαφορετικότητα ανάμεσα στην Παλιά Πόλη, με τα λιθόστρωτα καλντερίμια και τα ιστορικά νεοκλασικά, δημιουργίες μιας άλλης εποχής, εκεί όπου γίνονται και οι γιορτές παλιάς πόλης, και στη σύγχρονη Ξάνθη, με το δραστήριο εμπορικό κέντρο, τη μεγάλη φοιτητούπολη, το Ξανθιώτικο Καρναβάλι και τον γαστρονομικό της πλούτο.

Όλα αυτά συνθέτουν ένα μοναδικό «παζλ», όπου μέσα σε αυτό βρίσκεται και η ασφαλιστική αγορά. Σημαντικές ιδιαιτερότητες δεν υπάρχουν στον κλάδο μας, διότι όλα τα παραπάνω συνυπάρχουν και συνεργάζονται μοναδικά εδώ και πολλά χρόνια. Η ανάγκη για ασφάλιση υπάρχει και απευθύνεται σε όλους. Τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά είναι αυτά ενός ακριτικού νομού και μιας περιοχής η οποία αντιμετωπίζει κοινά προβλήματα όπως και η υπόλοιπη Περιφέρεια στην Ελλάδα.

 

  • Η οικονομική κρίση πώς επηρέασε την προσφορά και τη ζήτηση των ασφαλιστικών προϊόντων στην Ξάνθη; Υπήρξε σε εσάς πτώση τζίρου ή πτώση ζήτησης συγκεκριμένων ασφαλιστικών προϊόντων;

Η οικονομική κρίση έκανε τους πάντες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, τα οποία τέθηκαν και ισχύουν πλέον, και η Ξάνθη δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτήν την προσαρμογή. Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες και σε όλους τους κλάδους προσαρμόστηκαν σε προγράμματα χαμηλότερων ασφαλίστρων και οι πολίτες έθεσαν πλέον τις ασφαλιστικές τους ανάγκες σε πιο λογική σειρά και ιεραρχία. Μειώθηκαν τα επενδυτικά προϊόντα αυξημένου ρίσκου και αυξήθηκαν τα προϊόντα με χαμηλό ρίσκο.

Εμείς, ως Εταιρία και ως κατάστημα, ανεβάσαμε τους τζίρους μας και το μερίδιό μας στην τοπική αγορά, ως αποτέλεσμα της δικής μας προσαρμογής και ενεργειών μας στην κρίση και της ταυτόχρονης αναγνώρισης αποδοχής από την τοπική κοινωνία.

  • Σε τι ασφαλιστικά προϊόντα εστιάζουν οι πολίτες της Ξάνθης, ποιες είναι οι κύριες ανάγκες τους και πώς η Ευρωπαϊκή Πίστη προσαρμόζεται στο να καλύψει τις ανάγκες αυτές;

Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο στο οποίο εστιάζουν οι πολίτες. Μπορούμε να αναφέρουμε όμως ότι είναι πιο δύσκολη η αγορά προϊόντων του κλάδου υγείας, λόγω της απουσίας από την περιοχή ιδιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων και της μεγάλης απόστασης από αυτά.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει πληθώρα προγραμμάτων όλων των κλάδων, τα οποία, σε συνδυασμό με την ανάλυση αναγκών που πραγματοποιούν οι ασφαλιστικοί πράκτορές μας, προσαρμόζονται και καλύπτουν πλήρως τις ασφαλιστικές ανάγκες των Ξανθιωτών.

  • Τι θα λέγατε, σύμφωνα με την εμπειρία σας, ότι η Ξάνθη εμπιστεύεται περισσότερο, την μπράντα μιας ασφαλιστικής ή τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή; Πόσο μετράνε οι προσωπικές σχέσεις;

Είναι συνδυασμός και των δύο. Σε μια κοινωνία όπου σχεδόν όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, μετράνε πάρα πολύ οι προσωπικές σχέσεις ανάμεσα σε ασφαλισμένο και διαμεσολαβητή, γι’ αυτό και δύσκολα κάποιος αλλάζει τον διαμεσολαβητή του. Όταν αυτό συνδυάζεται και υποστηρίζεται και από μια αξιόπιστη και ασφαλή επωνυμία ασφαλιστικής εταιρίας, τότε έχουμε τον καλύτερο συνδυασμό.

  • To internet και οι τράπεζες μπορούν να ανταγωνιστούν την Ευρωπαϊκή Πίστη στον Νομό Ξάνθης;

Κατηγορηματικά, όχι. Όταν τα καταστήματα των τραπεζών πλέον δέχονται τους πελάτες τους μόνο 08:00 με 14:00 και όταν το internet το ίδιο είναι μια μηχανή, η οποία για να σε εξυπηρετήσει σε παραπέμπει σε άλλες μηχανές, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Όλοι οι τοπικοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την Ευρωπαϊκή Πίστη έχουν ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου και, σε συνδυασμό με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Πίστης και του Γραφείου της Ξάνθης, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά.

  • Μήπως χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση στους διαμεσολαβητές από την Ευρωπαϊκή Πίστη;

«Θέλουμε τους Συνεργάτες μας να τους καμαρώνει η κοινωνία και να τους ζηλεύει ο ανταγωνισμός». Αυτό είναι το όραμά μας και πάνω σε αυτό έχει σχεδιαστεί, χτιστεί και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια ένας ολόκληρος μηχανισμός εκπαίδευσης και υποστήριξης των Συνεργατών μας. Η Ευρωπαϊκή Πίστη αυτό το κάνει από ιδρύσεώς της και το κάνει και η δική μας Διεύθυνση με μοναδικές και καινοτόμους μεθόδους.

Την εκπαίδευσή τους μπορούμε να τη χωρίσουμε σε «τεχνική», δηλαδή καλή γνώση των προγραμμάτων και των όρων τους, και σε «χαρακτήρα και προσωπικότητα», δηλαδή σε αρχές και αξίες και σε απαιτούμενες ατομικές δεξιότητες για την ασφάλιση προσώπων και περιουσιών.

Για παράδειγμα, το να μάθει κάποιος τι καλύπτει ένα πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης είναι εύκολο και ξέρουμε ότι έπειτα από λίγο καιρό θα αλλάξει. Το να μάθει όμως ένας διαμεσολαβητής να σηκώνεται όρθιος μόλις μπαίνει μέσα ο πελάτης του, να τον ακούει πραγματικά, να τον βοηθά να ιεραρχήσει τις ασφαλιστικές του ανάγκες και να σέβεται τα ασφάλιστρα που του δίνει, είναι ζήτημα χαρακτήρα και αρχών.

  • Ποια είναι η διατηρησιμότητα συμβολαίων κλάδων στον νομό;

 Η διατηρησιμότητα συμβολαίων για το Κατάστημα Ξάνθης κινείται σε υψηλά επίπεδα για την εποχή και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Αν μιλήσουμε με αριθμούς, στον κλάδο ζωής είναι στο 89%, στον κλάδο υγείας στο 85%, στον κλάδο αυτοκινήτων στο 86% και στους λοιπούς γενικούς κλάδους στο 86%. Τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της ποιοτικής δουλειάς που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια.

  • Μιλήστε μας για τον τρόπο λειτουργίας του Γραφείου σας στην Ξάνθη.

απ. Το Γραφείο της Ξάνθης φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια λειτουργίας. Από το 2003 είναι διοικητικό κέντρο όπου, εκτός από την ευθύνη εξυπηρέτησης και υποστήριξης των τοπικών πελατών και Συνεργατών, έχει και την ευθύνη υποστήριξης των υπολοίπων καταστημάτων σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Δύο είναι οι βασικές προτεραιότητες των ανθρώπων που το στελεχώνουν. Η άριστη και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας και η ανάπτυξη και υποστήριξη των Συνεργατών μας. Τα παραπάνω τα πετυχαίνει κάνοντας χρήση της τεχνολογίας και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη.

Είναι στελεχωμένο από δύο διοικητικές βοηθούς-Γραμματείς, έναν Διευθυντή Καταστήματος και μία Προϊσταμένη Πωλήσεων. Στο κατάστημα υπάρχουν άλλοι 6 Συνεργάτες διαμεσολαβητές. Όλοι τους διαθέτουν μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο, υψηλό επίπεδο γνώσεων και διάθεση για δημιουργία και ανάπτυξη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η μεγάλη πρόκληση: Να πείσουμε τους νέους να νοιαστούν για τη σύνταξή τους!

Η σύνταξη δεν είναι απλά ένα μακρινό ποσό που θα πάρουμε στα γεράματά μας, αλλά μια επένδυση ζωής, που ξεκινά με μικρά βήματα σήμερα

Από τη Θεσσαλία του 2023 στην Ήπειρο του 2025 – Μαθήματα για την ασφαλιστική αγορά

Διπλή πρόκληση για την αγορά: να αναπτύξει μηχανισμούς άμεσης αποζημίωσης και να προετοιμάσει την κοινωνία για την επόμενη καταστροφή

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Κλιματική αλλαγή και ασφαλιστική αγορά: Η πρόκληση του 2025

Ανησυχητικό μήνυμα από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα - Η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να περιμένει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τ. Σκαρλάτου: Ο εμπορικός πόλεμος αναδιαμορφώνει τις αγορές – Η Ασφάλιση Πιστώσεων ως ασπίδα επιχειρηματικής ανθεκτικότητας

«Η Allianz Trade είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην Ασφάλιση Εμπορικών Πιστώσεων και αναγνωρισμένος ειδικός στους τομείς των Εγγυήσεων, της Είσπραξης Απαιτήσεων και του Πολιτικού Κινδύνου»

Διαθέσιμη και προσιτή ασφάλιση: Η οπτική της GFIA

Ο πρόεδρος S. Frank εξηγεί πώς συνεργασίες και καινοτομίες όπως η παραμετρική ασφάλιση, η τηλεματική και η μικροασφάλιση γεφυρώνουν το κενό προστασίας

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο

Η πορεία της Ασφάλισης Υγείας & Ζωής στα στάδια της ζωής μας

Το σημαντικό δεν είναι να έχεις «κάποια» ασφάλιση, αλλά την κατάλληλη ασφάλιση, στη σωστή στιγμή της ζωής σου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

ΠΟΕΔΗΝ: Σοβαρές ελλείψεις και ανισότητες στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας σύμφωνα με νέες έρευνες

Πρωτιά στην έλλειψη πρόσβασης λόγω οικονομικών και γεωγραφικών εμποδίων, υπερπροσπάθεια προσωπικού και εξάντληση πόρων μεταξύ των πορισμάτων

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ως υπόδειγμα δημόσιας υγείας παρουσίασε η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Ευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο

Η Deloitte επαναπροσδιορίζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης το μέλλον των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βασισμένη στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα Omnia, η νέα σουίτα λειτουργιών επαναπροσδιορίζει μέσω GenAI βασικά στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης