back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Φοιτητική.. ασφαλιστική συνείδηση

[starbox]

Πόσο ασφαλισμένοι είναι οι νέοι φοιτητές απέναντι στους διάφορους κινδύνους της νέας τους ζωής;  Μάλλον από καθόλου έως ελάχιστα. Εδώ φαίνεται και η απουσία ασφαλιστικής συνείδησης, το κενό που υπάρχει στην ελληνική πραγματικότητα και το οποίο θα πρέπει να καλύψει η ασφαλιστική αγορά.

- Advertisement -

Σπίτι, μετάβαση σε άλλη πόλη η περιοχή, καθημερινότητα διαφορετική, και πολλά ακόμα συνιστούν το νέο περιβάλλον που χιλιάδες άνθρωποι εισέρχονται ως φοιτητές. Όλοι αυτοί θεωρητικά θα έπρεπε να είναι ασφαλισμένοι για πολλά. Και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η ασφαλιστική αγορά και λιγότερα καλά οι γονείς. Και το ποσό της ασφάλισης ίσως να είναι τελικά μηδαμινό μπροστά στα άλλα έξοδα που καθημερινά έχει ένας νέος. Δηλαδή τόσο χαμηλό που αν το κατανοήσουν οι οικογένειες ίσως τελικά να πάρουν την απόφαση να ασφαλιστούν περισσότερο…

Τις σκέψεις αυτές μπορεί να κάνει ο καθένας αν αναλογιστεί τη σημασία της ασφάλισης και τα όσα συχνά συμβαίνουν –ως συνήθη περιστατικά- σε πόλεις με μεγάλο συνωστισμό φοιτητών.

- Advertisement -

Το θέμα με την ενοικίαση κατοικίας: τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και ο ενοικιαστής πρέπει να είναι ασφαλιστικά καλυμμένοι διότι συμβαίνουν πολλά.

Το θέμα της υγείας: παντού και πάντα η ιδιωτική ασφαλιστική κάλυψη χρειάζεται ακόμη και στα πιο μικρά και ανώδυνα περιστατικά.

Συναλλαγές: βιβλία, αγορές, φροντιστήρια, αγορές ειδών και υπηρεσιών. Η ασφαλιστική παρουσία σημαντική.

Μετακινήσεις εκδρομές: Και αυτό συνηθισμένο στην φοιτητική ζωή. Ούτε λόγος για το πόσο αναγκαίο είναι και σε αυτή την περίπτωση να είναι θωρακισμένος ασφαλιστικά ο νέος άνθρωπος.

Δε θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε και το σημειολογικό της φοιτητικής ζωής με την επαγγελματική προοπτική και την σύνταξη. Ένας «κουμπαράς», ένα συνταξιοδοτικό, μια επένδυση για το μέλλον. Κάπως έτσι ξεκινούν όλα. Χρειάζεται καλλιέργεια για να αναπτυχθεί η ασφάλιση.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί