back to top
20.8 C
Athens
Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025

Έξυπνοι αισθητήρες αλλάζουν τα δεδομένα ασφάλειας στις μαρίνες της D-Marin

Περισσότεροι από 10.000 πελάτες στο δίκτυο premium μαρίνων της D-Marin χρησιμοποιούν πλέον τους έξυπνους αισθητήρες για να νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, προστασία και ηρεμία όταν βρίσκονται μακριά από τα σκάφη τους, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Βασισμένοι στην πλατφόρμα Sense4Boat, οι έξυπνοι αισθητήρες της D-Marin παρέχουν αδιάλειπτη παρακολούθηση και άμεσες ειδοποιήσεις για κινδύνους στους οποίους περιλαμβάνεται η εισροή νερού, η υπερθέρμανση μπαταρίας, η πυρκαγιά ή η μη εγκεκριμένη κίνηση. Εγκατεστημένη σε περισσότερα από 10.000 σκάφη μέχρι σήμερα, με περισσότερους από 90% επιλέξιμους πελάτες να την χρησιμοποιούν ήδη, η τεχνολογία μετατράπηκε γρήγορα σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για την προληπτική φροντίδα του σκάφους.

- Advertisement -

Οι ειδοποιήσεις ενσωματώνονται άμεσα στην εφαρμογή D-Marin και λαμβάνονται ταυτόχρονα από ομάδες της μαρίνας, που είναι σε ετοιμότητα 24/7. Κατά μέσο όρο, επιλύονται ή διερευνώνται περισσότερες από 200 κρίσιμες ειδοποιήσεις κάθε μήνα. Ανεξάρτητα από το αν ένα σκάφος βρίσκεται σε θέση δεξαμενισμού ή ελλιμενισμού, οι χρόνοι άμεσης απόκρισης από τις ομάδες της μαρίνας εξασφαλίζουν ότι τα μικρά προβλήματα δεν θα εξελιχθούν σε μεγάλα. Στις περιπτώσεις αυτές μετράει και το κάθε δευτερόλεπτο και οι ομάδες της D-Marin βρίσκονται κοντά, είναι εκπαιδευμένες και έτοιμες να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή.

D-Marin smart sensors promo

- Advertisement -

Ο Matthias Gehring, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Τεχνολογίας της D-Marin, δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και στη D-Marin έχουμε δεσμευτεί να θέσουμε νέα πρότυπα στην προστασία σκαφών. Οι έξυπνοι αισθητήρες μας ανιχνεύουν πιθανά προβλήματα σε πραγματικό χρόνο και οι ομάδες μαρίνας  είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, μέρα ή νύχτα. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανταπόκρισης προσφέρει στους πελάτες μας την ηρεμία ότι το σκάφος τους βρίσκεται πάντα σε ασφαλή χέρια».

Μαρτυρίες πελατών – Οι έξυπνοι αισθητήρες σε δράση:

Ιδιοκτήτης του «S/Y Zephyros», ετήσιος πελάτης της D-Marin Λευκάδας (Ελλάδα)
«Το διαμέρισμα της μπαταρίας ήταν καλυμμένο από ιστία και καραβόπανα που έπρεπε να τοποθετηθούν. Καθώς καθόμουν στο σαλόνι, έλαβα μια ειδοποίηση ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας είχε ξεπεράσει τους πενήντα βαθμούς. Αδειάσαμε την καμπίνα και ανακαλύψαμε ότι μία μπαταρία ήταν υπερβολικά ζεστή και έβραζε. Παρότι βρισκόμασταν εκεί, δεν είχαμε παρατηρήσει το πρόβλημα. Ο αισθητήρας μας έσωσε από ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό.»

Ιδιοκτήτης του «Mar.co E-Motion 36», ετήσιος επισκέπτης της D-Marin στο Borik (Κροατία)
«Το πρωί της 16ης Αυγούστου 2024, οι αισθητήρες σεντινόνερων ενεργοποίησαν έναν συναγερμό. Δεδομένου του βάρους των δύο μηχανών Mercury 600 ίππων, η πλώρη του RIB ήταν ελαφρώς ανεβασμένη και, με την πρώτη ματιά, όλα φαίνονταν καλά. Όταν όμως ενεργοποιήθηκε ξανά ο αισθητήρας, ξέραμε ότι κάτι συνέβαινε. Χάρη στην άμεση δράση της μαρίνας, ανακάλυψαν την εισροή νερού και έγινε ανέλκυση του σκάφους προτού προκληθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Το σύστημα μας έσωσε πραγματικά.»

Ιδιοκτήτης του «Selma», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Turgutreis (Τουρκία)
«Ένα απόγευμα, ο αισθητήρας σεντινόνερων έστειλε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής. Η ομάδα της μαρίνας ανταποκρίθηκε άμεσα, έλεγξε το σκάφος μας και βρήκε ότι υπάρχει εισροή νερού. Χάρη στην έγκαιρη ειδοποίηση, απέτρεψαν μια πιθανή σοβαρή βλάβη.»

Ιδιοκτήτης του «Oscar», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Tribunj (Κροατία)
«Κατά τη διάρκεια ενός σέρβις ρουτίνας, το γιοτ μας βρισκόταν σε θέση δεξαμενισμού όταν η ομάδα της μαρίνας έλαβε μια ειδοποίηση σχετικά με ένα πρόβλημα πιθανής υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Η άμεση δράση τους — αποσύνδεση της ηλεκτροδότησης από ξηράς και η αντιμετώπιση του προβλήματος — απέτρεψε ένα πιθανώς σοβαρό συμβάν. Είμαστε ευγνώμονες για την τεχνολογία και την άμεση ανταπόκριση.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευρωπαϊκός Χώρος Δεδομένων Υγείας: Ψηφιακή επανάσταση στην περίθαλψη και την ασφάλεια των ασθενών στην ΕΕ

Ο ΕΧΔΥ υπόσχεται διαλειτουργικότητα, ασφάλεια και ταχύτερη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες για ασθενείς και επαγγελματίες υγείας

Αντιπροσωπεία του ΕΕΑ επισκέφθηκε τη ΓΑΔΑ για θέματα ενίσχυσης της ασφάλειας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου επισήμανε ότι η έξαρση της παραβατικότητας, που πιθανώς οφείλεται στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, λειτουργεί ανασταλτικά για την αγορά

Ευρωβαρόμετρο: Περισσότερη προστασία και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ

Οι 9 στους 10 -σε Ελλάδα και Κύπρο ακόμη περισσότεροι- ζητούν από τα κράτη μέλη να αντιμετωπίζουν τις παγκόσμιες προκλήσεις από κοινού

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο επίκεντρο: 10 πρακτικοί τρόποι για σωστή διαχείριση απαιτήσεων

Η Coface αναδεικνύει τον ρόλο της στρατηγικής, σημειώνοντας ότι το μέγεθος των ΜμΕ συχνά δεν αφήνει περιθώρια για λάθη ή αστοχίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – Το βίντεο της εκδήλωσης

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών