back to top
22.3 C
Athens
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025

Έξυπνοι αισθητήρες αλλάζουν τα δεδομένα ασφάλειας στις μαρίνες της D-Marin

Περισσότεροι από 10.000 πελάτες στο δίκτυο premium μαρίνων της D-Marin χρησιμοποιούν πλέον τους έξυπνους αισθητήρες για να νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, προστασία και ηρεμία όταν βρίσκονται μακριά από τα σκάφη τους, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Βασισμένοι στην πλατφόρμα Sense4Boat, οι έξυπνοι αισθητήρες της D-Marin παρέχουν αδιάλειπτη παρακολούθηση και άμεσες ειδοποιήσεις για κινδύνους στους οποίους περιλαμβάνεται η εισροή νερού, η υπερθέρμανση μπαταρίας, η πυρκαγιά ή η μη εγκεκριμένη κίνηση. Εγκατεστημένη σε περισσότερα από 10.000 σκάφη μέχρι σήμερα, με περισσότερους από 90% επιλέξιμους πελάτες να την χρησιμοποιούν ήδη, η τεχνολογία μετατράπηκε γρήγορα σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για την προληπτική φροντίδα του σκάφους.

- Advertisement -

Οι ειδοποιήσεις ενσωματώνονται άμεσα στην εφαρμογή D-Marin και λαμβάνονται ταυτόχρονα από ομάδες της μαρίνας, που είναι σε ετοιμότητα 24/7. Κατά μέσο όρο, επιλύονται ή διερευνώνται περισσότερες από 200 κρίσιμες ειδοποιήσεις κάθε μήνα. Ανεξάρτητα από το αν ένα σκάφος βρίσκεται σε θέση δεξαμενισμού ή ελλιμενισμού, οι χρόνοι άμεσης απόκρισης από τις ομάδες της μαρίνας εξασφαλίζουν ότι τα μικρά προβλήματα δεν θα εξελιχθούν σε μεγάλα. Στις περιπτώσεις αυτές μετράει και το κάθε δευτερόλεπτο και οι ομάδες της D-Marin βρίσκονται κοντά, είναι εκπαιδευμένες και έτοιμες να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή.

D-Marin smart sensors promo

- Advertisement -

Ο Matthias Gehring, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Τεχνολογίας της D-Marin, δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και στη D-Marin έχουμε δεσμευτεί να θέσουμε νέα πρότυπα στην προστασία σκαφών. Οι έξυπνοι αισθητήρες μας ανιχνεύουν πιθανά προβλήματα σε πραγματικό χρόνο και οι ομάδες μαρίνας  είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, μέρα ή νύχτα. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανταπόκρισης προσφέρει στους πελάτες μας την ηρεμία ότι το σκάφος τους βρίσκεται πάντα σε ασφαλή χέρια».

Μαρτυρίες πελατών – Οι έξυπνοι αισθητήρες σε δράση:

Ιδιοκτήτης του «S/Y Zephyros», ετήσιος πελάτης της D-Marin Λευκάδας (Ελλάδα)
«Το διαμέρισμα της μπαταρίας ήταν καλυμμένο από ιστία και καραβόπανα που έπρεπε να τοποθετηθούν. Καθώς καθόμουν στο σαλόνι, έλαβα μια ειδοποίηση ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας είχε ξεπεράσει τους πενήντα βαθμούς. Αδειάσαμε την καμπίνα και ανακαλύψαμε ότι μία μπαταρία ήταν υπερβολικά ζεστή και έβραζε. Παρότι βρισκόμασταν εκεί, δεν είχαμε παρατηρήσει το πρόβλημα. Ο αισθητήρας μας έσωσε από ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό.»

Ιδιοκτήτης του «Mar.co E-Motion 36», ετήσιος επισκέπτης της D-Marin στο Borik (Κροατία)
«Το πρωί της 16ης Αυγούστου 2024, οι αισθητήρες σεντινόνερων ενεργοποίησαν έναν συναγερμό. Δεδομένου του βάρους των δύο μηχανών Mercury 600 ίππων, η πλώρη του RIB ήταν ελαφρώς ανεβασμένη και, με την πρώτη ματιά, όλα φαίνονταν καλά. Όταν όμως ενεργοποιήθηκε ξανά ο αισθητήρας, ξέραμε ότι κάτι συνέβαινε. Χάρη στην άμεση δράση της μαρίνας, ανακάλυψαν την εισροή νερού και έγινε ανέλκυση του σκάφους προτού προκληθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Το σύστημα μας έσωσε πραγματικά.»

Ιδιοκτήτης του «Selma», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Turgutreis (Τουρκία)
«Ένα απόγευμα, ο αισθητήρας σεντινόνερων έστειλε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής. Η ομάδα της μαρίνας ανταποκρίθηκε άμεσα, έλεγξε το σκάφος μας και βρήκε ότι υπάρχει εισροή νερού. Χάρη στην έγκαιρη ειδοποίηση, απέτρεψαν μια πιθανή σοβαρή βλάβη.»

Ιδιοκτήτης του «Oscar», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Tribunj (Κροατία)
«Κατά τη διάρκεια ενός σέρβις ρουτίνας, το γιοτ μας βρισκόταν σε θέση δεξαμενισμού όταν η ομάδα της μαρίνας έλαβε μια ειδοποίηση σχετικά με ένα πρόβλημα πιθανής υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Η άμεση δράση τους — αποσύνδεση της ηλεκτροδότησης από ξηράς και η αντιμετώπιση του προβλήματος — απέτρεψε ένα πιθανώς σοβαρό συμβάν. Είμαστε ευγνώμονες για την τεχνολογία και την άμεση ανταπόκριση.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αντιπροσωπεία του ΕΕΑ επισκέφθηκε τη ΓΑΔΑ για θέματα ενίσχυσης της ασφάλειας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου επισήμανε ότι η έξαρση της παραβατικότητας, που πιθανώς οφείλεται στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, λειτουργεί ανασταλτικά για την αγορά

Ευρωβαρόμετρο: Περισσότερη προστασία και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ

Οι 9 στους 10 -σε Ελλάδα και Κύπρο ακόμη περισσότεροι- ζητούν από τα κράτη μέλη να αντιμετωπίζουν τις παγκόσμιες προκλήσεις από κοινού

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Διπλή βράβευση για Groupama Ασφαλιστική και Office Line

Στα Cyber Security Awards, διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Groupama Ασφαλιστική αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις για το πρόγραμμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο επίκεντρο: 10 πρακτικοί τρόποι για σωστή διαχείριση απαιτήσεων

Η Coface αναδεικνύει τον ρόλο της στρατηγικής, σημειώνοντας ότι το μέγεθος των ΜμΕ συχνά δεν αφήνει περιθώρια για λάθη ή αστοχίες

Karavias Art Insurance: Η προστασία πίσω από κάθε έργο της Art Athina 2025

Με το μήνυμα «Behind every artwork, there’s someone who protects it», η Karavias Art Insurance αναδεικνύει τη σημασία της εξειδικευμένης ασφάλισης στα έργα τέχνης

Η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης ως δείκτης κοινωνικής υπευθυνότητας. Μπορούμε να αντέξουμε το κόστος της απουσίας της;

Στην Ελλάδα η συγκεκριμένη κάλυψη παραμένει στο περιθώριο, παρότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες θεωρείται σχεδόν αυτονόητη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

ΣΕΜΑ: Στην τελική ευθεία η ετήσια εκδήλωση στο Ble Pavillon – Χορηγός επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Η μεγάλη εκδήλωση του ΣΕΜΑ, στις 2 Οκτωβρίου, προμηνύεται ως το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση - Βίντεο

MDRT Day 2025: Ο ΠΣΑΣ με δυναμική παρουσία στο Porto Palace Hotel

Η παρουσία του Συνδέσμου επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να υποστηρίζει έμπρακτα τα μέλη, προάγοντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την καινοτομία

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης