back to top
26.2 C
Athens
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025

Έξυπνοι αισθητήρες αλλάζουν τα δεδομένα ασφάλειας στις μαρίνες της D-Marin

Περισσότεροι από 10.000 πελάτες στο δίκτυο premium μαρίνων της D-Marin χρησιμοποιούν πλέον τους έξυπνους αισθητήρες για να νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, προστασία και ηρεμία όταν βρίσκονται μακριά από τα σκάφη τους, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Βασισμένοι στην πλατφόρμα Sense4Boat, οι έξυπνοι αισθητήρες της D-Marin παρέχουν αδιάλειπτη παρακολούθηση και άμεσες ειδοποιήσεις για κινδύνους στους οποίους περιλαμβάνεται η εισροή νερού, η υπερθέρμανση μπαταρίας, η πυρκαγιά ή η μη εγκεκριμένη κίνηση. Εγκατεστημένη σε περισσότερα από 10.000 σκάφη μέχρι σήμερα, με περισσότερους από 90% επιλέξιμους πελάτες να την χρησιμοποιούν ήδη, η τεχνολογία μετατράπηκε γρήγορα σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για την προληπτική φροντίδα του σκάφους.

- Advertisement -

Οι ειδοποιήσεις ενσωματώνονται άμεσα στην εφαρμογή D-Marin και λαμβάνονται ταυτόχρονα από ομάδες της μαρίνας, που είναι σε ετοιμότητα 24/7. Κατά μέσο όρο, επιλύονται ή διερευνώνται περισσότερες από 200 κρίσιμες ειδοποιήσεις κάθε μήνα. Ανεξάρτητα από το αν ένα σκάφος βρίσκεται σε θέση δεξαμενισμού ή ελλιμενισμού, οι χρόνοι άμεσης απόκρισης από τις ομάδες της μαρίνας εξασφαλίζουν ότι τα μικρά προβλήματα δεν θα εξελιχθούν σε μεγάλα. Στις περιπτώσεις αυτές μετράει και το κάθε δευτερόλεπτο και οι ομάδες της D-Marin βρίσκονται κοντά, είναι εκπαιδευμένες και έτοιμες να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή.

D-Marin smart sensors promo

- Advertisement -

Ο Matthias Gehring, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Τεχνολογίας της D-Marin, δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και στη D-Marin έχουμε δεσμευτεί να θέσουμε νέα πρότυπα στην προστασία σκαφών. Οι έξυπνοι αισθητήρες μας ανιχνεύουν πιθανά προβλήματα σε πραγματικό χρόνο και οι ομάδες μαρίνας  είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, μέρα ή νύχτα. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανταπόκρισης προσφέρει στους πελάτες μας την ηρεμία ότι το σκάφος τους βρίσκεται πάντα σε ασφαλή χέρια».

Μαρτυρίες πελατών – Οι έξυπνοι αισθητήρες σε δράση:

Ιδιοκτήτης του «S/Y Zephyros», ετήσιος πελάτης της D-Marin Λευκάδας (Ελλάδα)
«Το διαμέρισμα της μπαταρίας ήταν καλυμμένο από ιστία και καραβόπανα που έπρεπε να τοποθετηθούν. Καθώς καθόμουν στο σαλόνι, έλαβα μια ειδοποίηση ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας είχε ξεπεράσει τους πενήντα βαθμούς. Αδειάσαμε την καμπίνα και ανακαλύψαμε ότι μία μπαταρία ήταν υπερβολικά ζεστή και έβραζε. Παρότι βρισκόμασταν εκεί, δεν είχαμε παρατηρήσει το πρόβλημα. Ο αισθητήρας μας έσωσε από ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό.»

Ιδιοκτήτης του «Mar.co E-Motion 36», ετήσιος επισκέπτης της D-Marin στο Borik (Κροατία)
«Το πρωί της 16ης Αυγούστου 2024, οι αισθητήρες σεντινόνερων ενεργοποίησαν έναν συναγερμό. Δεδομένου του βάρους των δύο μηχανών Mercury 600 ίππων, η πλώρη του RIB ήταν ελαφρώς ανεβασμένη και, με την πρώτη ματιά, όλα φαίνονταν καλά. Όταν όμως ενεργοποιήθηκε ξανά ο αισθητήρας, ξέραμε ότι κάτι συνέβαινε. Χάρη στην άμεση δράση της μαρίνας, ανακάλυψαν την εισροή νερού και έγινε ανέλκυση του σκάφους προτού προκληθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Το σύστημα μας έσωσε πραγματικά.»

Ιδιοκτήτης του «Selma», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Turgutreis (Τουρκία)
«Ένα απόγευμα, ο αισθητήρας σεντινόνερων έστειλε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής. Η ομάδα της μαρίνας ανταποκρίθηκε άμεσα, έλεγξε το σκάφος μας και βρήκε ότι υπάρχει εισροή νερού. Χάρη στην έγκαιρη ειδοποίηση, απέτρεψαν μια πιθανή σοβαρή βλάβη.»

Ιδιοκτήτης του «Oscar», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Tribunj (Κροατία)
«Κατά τη διάρκεια ενός σέρβις ρουτίνας, το γιοτ μας βρισκόταν σε θέση δεξαμενισμού όταν η ομάδα της μαρίνας έλαβε μια ειδοποίηση σχετικά με ένα πρόβλημα πιθανής υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Η άμεση δράση τους — αποσύνδεση της ηλεκτροδότησης από ξηράς και η αντιμετώπιση του προβλήματος — απέτρεψε ένα πιθανώς σοβαρό συμβάν. Είμαστε ευγνώμονες για την τεχνολογία και την άμεση ανταπόκριση.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευρωβαρόμετρο: Περισσότερη προστασία και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ

Οι 9 στους 10 -σε Ελλάδα και Κύπρο ακόμη περισσότεροι- ζητούν από τα κράτη μέλη να αντιμετωπίζουν τις παγκόσμιες προκλήσεις από κοινού

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Διπλή βράβευση για Groupama Ασφαλιστική και Office Line

Στα Cyber Security Awards, διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Groupama Ασφαλιστική αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις για το πρόγραμμα

Kaspersky: Bασικές απειλές κυβερνοασφάλειας με στόχο παιδιά

Με τα περισσότερα παιδιά να έχουν πλέον πρόσβαση ή να διαθέτουν smartphone ή tablet, η ηλικία στην οποία αρχίζουν τη γνωριμία τους με τον ψηφιακό κόσμο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης ως δείκτης κοινωνικής υπευθυνότητας. Μπορούμε να αντέξουμε το κόστος της απουσίας της;

Στην Ελλάδα η συγκεκριμένη κάλυψη παραμένει στο περιθώριο, παρότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες θεωρείται σχεδόν αυτονόητη

Όταν το φοιτητικό σπίτι γίνεται… μικρό γραφείο και καταφύγιο, αξίζει προστασία!

Τα ειδικά πακέτα ασφάλισης φοιτητικών σπιτιών γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή - Τι προσφέρουν οι εταιρείες και πού κυμαίνονται οι τιμές

Barkibu: Ασφάλιση κατοικιδίων με πλήρη προστασία

Η Barkibu ενισχύει την οικονομική ασφάλεια αλλά και τη σχέση εμπιστοσύνης με το κατοικίδιό μας μέσα από ένα πλαίσιο ολοκληρωμένης φροντίδας

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικής κάλυψης

Οι καλύψεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ατυχήματα, απώλεια αποσκευών και καθυστερήσεις, ενώ έμφαση δίνεται στην αστική ευθύνη των ταξιδιωτών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

RVS2025: Mάθετε από σήμερα τι θα συζητηθεί στο αντασφαλιστικό ραντεβού του Μόντε Κάρλο

Το 67ο «Ραντεβού του Σεπτέμβρη» ξεκινά αύριο Σάββατο με υπερπροσφορά των κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε κινδύνους της αγοράς

ΔΕΘ 2025: Τι περιμένει η ασφαλιστική αγορά από τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Αν και οι φοροελαφρύνσεις αξιολογούνται θετικά, οι παράγοντες της αγοράς ζητούν παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

Εξετάσεις διαμεσολαβητών ΤτΕ: Οδηγίες της Mega Brokers για νέους υποψηφίους

Η εταιρεία προσφέρει χρηστικές πληροφορίες και σεμινάρια προετοιμασίας για τις προσεχείς (11-12/10) εξετάσεις της Θεσσαλονίκης