back to top
12.2 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Έξυπνοι αισθητήρες αλλάζουν τα δεδομένα ασφάλειας στις μαρίνες της D-Marin

Περισσότεροι από 10.000 πελάτες στο δίκτυο premium μαρίνων της D-Marin χρησιμοποιούν πλέον τους έξυπνους αισθητήρες για να νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, προστασία και ηρεμία όταν βρίσκονται μακριά από τα σκάφη τους, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Βασισμένοι στην πλατφόρμα Sense4Boat, οι έξυπνοι αισθητήρες της D-Marin παρέχουν αδιάλειπτη παρακολούθηση και άμεσες ειδοποιήσεις για κινδύνους στους οποίους περιλαμβάνεται η εισροή νερού, η υπερθέρμανση μπαταρίας, η πυρκαγιά ή η μη εγκεκριμένη κίνηση. Εγκατεστημένη σε περισσότερα από 10.000 σκάφη μέχρι σήμερα, με περισσότερους από 90% επιλέξιμους πελάτες να την χρησιμοποιούν ήδη, η τεχνολογία μετατράπηκε γρήγορα σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για την προληπτική φροντίδα του σκάφους.

- Advertisement -

Οι ειδοποιήσεις ενσωματώνονται άμεσα στην εφαρμογή D-Marin και λαμβάνονται ταυτόχρονα από ομάδες της μαρίνας, που είναι σε ετοιμότητα 24/7. Κατά μέσο όρο, επιλύονται ή διερευνώνται περισσότερες από 200 κρίσιμες ειδοποιήσεις κάθε μήνα. Ανεξάρτητα από το αν ένα σκάφος βρίσκεται σε θέση δεξαμενισμού ή ελλιμενισμού, οι χρόνοι άμεσης απόκρισης από τις ομάδες της μαρίνας εξασφαλίζουν ότι τα μικρά προβλήματα δεν θα εξελιχθούν σε μεγάλα. Στις περιπτώσεις αυτές μετράει και το κάθε δευτερόλεπτο και οι ομάδες της D-Marin βρίσκονται κοντά, είναι εκπαιδευμένες και έτοιμες να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή.

D-Marin smart sensors promo

- Advertisement -

Ο Matthias Gehring, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Τεχνολογίας της D-Marin, δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και στη D-Marin έχουμε δεσμευτεί να θέσουμε νέα πρότυπα στην προστασία σκαφών. Οι έξυπνοι αισθητήρες μας ανιχνεύουν πιθανά προβλήματα σε πραγματικό χρόνο και οι ομάδες μαρίνας  είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, μέρα ή νύχτα. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανταπόκρισης προσφέρει στους πελάτες μας την ηρεμία ότι το σκάφος τους βρίσκεται πάντα σε ασφαλή χέρια».

Μαρτυρίες πελατών – Οι έξυπνοι αισθητήρες σε δράση:

Ιδιοκτήτης του «S/Y Zephyros», ετήσιος πελάτης της D-Marin Λευκάδας (Ελλάδα)
«Το διαμέρισμα της μπαταρίας ήταν καλυμμένο από ιστία και καραβόπανα που έπρεπε να τοποθετηθούν. Καθώς καθόμουν στο σαλόνι, έλαβα μια ειδοποίηση ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας είχε ξεπεράσει τους πενήντα βαθμούς. Αδειάσαμε την καμπίνα και ανακαλύψαμε ότι μία μπαταρία ήταν υπερβολικά ζεστή και έβραζε. Παρότι βρισκόμασταν εκεί, δεν είχαμε παρατηρήσει το πρόβλημα. Ο αισθητήρας μας έσωσε από ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό.»

Ιδιοκτήτης του «Mar.co E-Motion 36», ετήσιος επισκέπτης της D-Marin στο Borik (Κροατία)
«Το πρωί της 16ης Αυγούστου 2024, οι αισθητήρες σεντινόνερων ενεργοποίησαν έναν συναγερμό. Δεδομένου του βάρους των δύο μηχανών Mercury 600 ίππων, η πλώρη του RIB ήταν ελαφρώς ανεβασμένη και, με την πρώτη ματιά, όλα φαίνονταν καλά. Όταν όμως ενεργοποιήθηκε ξανά ο αισθητήρας, ξέραμε ότι κάτι συνέβαινε. Χάρη στην άμεση δράση της μαρίνας, ανακάλυψαν την εισροή νερού και έγινε ανέλκυση του σκάφους προτού προκληθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Το σύστημα μας έσωσε πραγματικά.»

Ιδιοκτήτης του «Selma», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Turgutreis (Τουρκία)
«Ένα απόγευμα, ο αισθητήρας σεντινόνερων έστειλε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής. Η ομάδα της μαρίνας ανταποκρίθηκε άμεσα, έλεγξε το σκάφος μας και βρήκε ότι υπάρχει εισροή νερού. Χάρη στην έγκαιρη ειδοποίηση, απέτρεψαν μια πιθανή σοβαρή βλάβη.»

Ιδιοκτήτης του «Oscar», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Tribunj (Κροατία)
«Κατά τη διάρκεια ενός σέρβις ρουτίνας, το γιοτ μας βρισκόταν σε θέση δεξαμενισμού όταν η ομάδα της μαρίνας έλαβε μια ειδοποίηση σχετικά με ένα πρόβλημα πιθανής υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Η άμεση δράση τους — αποσύνδεση της ηλεκτροδότησης από ξηράς και η αντιμετώπιση του προβλήματος — απέτρεψε ένα πιθανώς σοβαρό συμβάν. Είμαστε ευγνώμονες για την τεχνολογία και την άμεση ανταπόκριση.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

10ο Ελληνοσουηδικό Επιχειρηματικό Φόρουμ: Οι κοινές προκλήσεις μας φέρνουν πιο κοντά

Ενδιαφέρουσες θεματικές και συμμετοχές υψηλού επιπέδου στο Φόρουμ που διεξάγεται 6/11 στην Αθήνα

Ευρωπαϊκός Χώρος Δεδομένων Υγείας: Ψηφιακή επανάσταση στην περίθαλψη και την ασφάλεια των ασθενών στην ΕΕ

Ο ΕΧΔΥ υπόσχεται διαλειτουργικότητα, ασφάλεια και ταχύτερη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες για ασθενείς και επαγγελματίες υγείας

Αντιπροσωπεία του ΕΕΑ επισκέφθηκε τη ΓΑΔΑ για θέματα ενίσχυσης της ασφάλειας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου επισήμανε ότι η έξαρση της παραβατικότητας, που πιθανώς οφείλεται στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, λειτουργεί ανασταλτικά για την αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Health4Crew: Μια ελληνική startup για την υγεία των ναυτικών

Το μοντέλο της νεοφυούς επιχείρησης στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: πρόληψη, άμεση υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Ασφάλιση μηχανημάτων έργων: Η Apeiron Insurance ενισχύει την προστασία των επαγγελματιών

Προγράμματα που προσφέρουν ουσιαστική κάλυψη και διασφαλίζουν τη συνέχεια της επαγγελματικής δραστηριότητας

Horizon Insurance: Στο πλευρό των γυναικών επιχειρηματιών με εξειδικευμένα ασφαλιστικά εργαλεία

Η Ωρίζων λειτουργεί ως καταλύτης αλλαγής, διαμορφώνοντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας γενιάς γυναικών επιχειρηματιών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Ανακοίνωση ΕΣΑΠΕ για τις καταγγελίες συμβάσεων μελών της

Η απαξίωση μέσω αιφνιδιαστικών αποφάσεων, κατά την Ένωση, προκαλεί ανησυχία σε όλη τη διαμεσολάβηση και πλήττει το σύνολο της αγοράς

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;