back to top
6.6 C
Athens
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της, συμμετείχε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που τελεί υπό την αιγίδα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (ΕΙΕΠ) και πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου. Για τις επτά αυτές  ημέρες, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν μια σειρά δράσεις που φέρουν τη σφραγίδα της Lifetime Partner στρατηγικής της Generali, οι οποίες υπογράμμισαν τη σημασία της αποτελεσματικής ανταπόκρισης στα αιτήματα των ανθρώπων που εμπιστεύονται τον οργανισμό. 

- Advertisement -

Η έννοια του Lifetime Partner, που αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της Εταιρείας, εκφράζει τη δέσμευσή της να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Η στρατηγική αυτή έχει ως επίκεντρο την ουσιαστική και μακροχρόνια σχέση της μαζί τους, μια σχέση που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, την κατανόηση των αναγκών τους και την παροχή εξατομικευμένων λύσεων.

- Advertisement -

Σε αυτό το πλαίσιο, η Εξυπηρέτηση Πελατών διαδραματίζει κεντρικό ρόλο καθώς αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τους ασφαλισμένους. Η Generali επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της στις ανάγκες τους και εξασφαλίζοντας άμεση και ουσιαστική επικοινωνία.

Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Generali πραγματοποίησε ποικίλες εσωτερικές δράσεις που στόχο είχαν την ενίσχυση της συνεργασίας και της κατανόησης μεταξύ των Τμημάτων της, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη. Η πιο σημαντική από αυτές υπήρξε η ενότητα του Shadowing our Agents, όπου εργαζόμενοι από διαφορετικά τμήματα της Εταιρείας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και να ζήσουν την εμπειρία της εξυπηρέτησης σε πραγματικό χρόνο. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, οι συμμετέχοντες απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί τους, καθώς επιχειρούν καθημερινά να ανταποκριθούν στα αιτήματα και τις προσδοκίες των ασφαλισμένων. Το shadowing αποτελεί μία ενδεδειγμένη πρακτική μοιράσματος των εργασιακών συνθηκών που ενίσχυσε την ενδοεταιρική κατανόηση και ενθάρρυνε τη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ των ομάδων, βελτιώνοντας τη συνεργασία για την παροχή άμεσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.

Επιπλέον, η Generali οργάνωσε ειδικά workshops και ομαδικές δραστηριότητες για team building, όπου οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τις δυσκολίες αλλά κυρίως τις επιτυχίες του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και να ανταλλάξουν ιδέες για τη βελτίωση των διαδικασιών και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Οι δράσεις αυτές ανέδειξαν το αίσθημα ευθύνης και συνέπειας των εργαζομένων της Εταιρείας απέναντι στους πελάτες και συνέβαλαν στην ενδυνάμωση της κουλτούρας που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.

Ο κ. Χάρης Λακαφώσης, Επικεφαλής του Τμήματος Customer Service της Εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Generali. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην τεχνολογία, ο οργανισμός επιδιώκει να προσφέρει άμεση, εύκολη και προσωποποιημένη υποστήριξη, ενώ, ταυτόχρονα, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εκπαιδεύεται διαρκώς προκειμένου να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Μέλημά μας είναι να εξασφαλίσουμε με κάθε τρόπο ότι κάθε αλληλεπίδραση με τους ασφαλισμένους μας είναι ουσιαστική και ικανοποιητική προσφέροντάς τους υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και την ίδια στιγμή μια ολοκληρωμένη και ανθρώπινη εμπειρία.»  

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασταμάτητη η Unicredit. Εξαγόρασε μερίδιο 4,1% της Assicurazioni Generali

Η Unicredit έχει πάρει το μήνυμα της εποχής και συνεχίζει να επεκτείνεται με εξαγορές  μεριδίων σε εταιρείες του χρηματοπιστωτικού τομέα.

Kοινοπραξία Generali και BPCE με assets αξίας €1,9 τρισ.

Η Assicurazioni Generali και η BPCE υπέγραψαν προκαταρκτική συμφωνία για τη συνένωση των μονάδων διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων τους

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

5+1 θέσεις/προτάσεις της ΕΑΔΕ, με αφορμή την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας

Στο παρόν έγγραφο αποτυπώνονται οι θέσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) -  του μοναδικού θεσμικού φορέα

Ρεκόρ Συμμετοχών στο Σεμινάριο για την AI στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση!

Με απόλυτη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Πάνος Δημητρίου: Το μέλλον της ελληνικής ασφαλιστικής βιομηχανίας

Τα τελευταία χρόνια, η ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε μια περίοδο γόνιμων ανακατατάξεων, αλλά και κρίσιμων

Συζητήσεις στο περιθώριο για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Πειραιώς

Από την πώληση αυτή, κερδισμένη θα βγαίνει χρηματιστηριακά η Τράπεζα Πειραιώς.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

5+1 θέσεις/προτάσεις της ΕΑΔΕ, με αφορμή την αύξηση των ασφαλίστρων υγείας

Στο παρόν έγγραφο αποτυπώνονται οι θέσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) -  του μοναδικού θεσμικού φορέα

Ρεκόρ Συμμετοχών στο Σεμινάριο για την AI στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση!

Με απόλυτη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Ευρωπαϊκό σχέδιο εκπαίδευσης για την ασφαλέστερη χρήση Φαρμάκων και τον εγγραμματισμό Υγείας

Το καινοτόμο project με τίτλο MedLit υλοποιείται με στόχο την ορθή ενημέρωση και βελτίωση της γνώσης γύρω από την ασφαλή χρήση

Πάνος Δημητρίου: Το μέλλον της ελληνικής ασφαλιστικής βιομηχανίας

Τα τελευταία χρόνια, η ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε μια περίοδο γόνιμων ανακατατάξεων, αλλά και κρίσιμων

Συζητήσεις στο περιθώριο για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Πειραιώς

Από την πώληση αυτή, κερδισμένη θα βγαίνει χρηματιστηριακά η Τράπεζα Πειραιώς.