back to top
12.9 C
Athens
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Eurolife FFH: αξία έχει να στηρίζουμε την πρόσβαση στη γνώση

Η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με την ΑΜΚΕ Άτρακτος, επενδύοντας για ακόμη μια φορά σε δράσεις που προάγουν την εκπαίδευση και την ελευθερία έκφρασης

Τη συνεργασία της με την ΑΜΚΕ Άτρακτος ξεκίνησε η Eurolife FFH, υποστηρίζοντας έμπρακτα το έργο της στην εκπαίδευση παιδιών και εφήβων, και συμμετέχοντας στην εξέλιξη των ικανοτήτων τους. Για την εταιρεία, αξία έχει να δίνει σε όλους μια αισιόδοξη προοπτική για το μέλλον τους, επενδύοντας σε ουσιαστικές συνεργασίες με οργανισμούς που προωθούν την τέχνη, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση. Η Άτρακτος, μέσω εκπαιδευτικών ενεργειών και δράσεων, προωθεί θετικά πρότυπα για τους ανθρώπους, κάτι που συμπίπτει και με τις εταιρικές αρχές και αξίες της Eurolife FFH.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, η εταιρεία θα στηρίξει την παραγωγή των επεισοδίων «Μεγάλες Κουβέντες by Atraktos Kids», καθώς και το project «Τα Μεγάλα Πώς», ενώ η έναρξη της σύμπραξης σηματοδοτήθηκε ήδη, με την Eurolife FFH να είναι ο συν-δημιουργός του Atraktos Summer Camp που μόλις ολοκληρώθηκε.

Οι «Μεγάλες Κουβέντες by Atraktos Kids» είναι μια εκπομπή στην οποία τα παιδιά συζητούν με τους μεγάλους, κάνουν δύσκολες ερωτήσεις και οδηγούν τα ίδια τη συζήτηση, θίγοντας με το μοναδικό, αθώο τους τρόπο, απαιτητικά θέματα σε αγαπητά στο ευρύ κοινό πρόσωπα.

- Advertisement -

Τα «Μεγάλα Πώς» αποτελούν μια πρωτότυπη σειρά ερωταπαντήσεων μεταξύ εφήβων και σπουδαίων επιστημόνων, αθλητών, επιχειρηματιών και ανθρώπων με ιστορίες που πρέπει να ακουστούν, έχοντας ως στόχο τη μάθηση μέσω της εμπειρίας. 

Τέλος, η Eurolife FFH υποστήριξε ήδη το Atraktos Summer Camp, ένα πρότυπο και διεπιστημονικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού, ηλικίας 9-12 ετών, και που πραγματοποιήθηκε από τις 22 Ιουνίου έως τις 7 Ιουλίου. Το φετινό Camp με τίτλο “Rebels News… with a cause” συνέθεσε ένα σύνολο εναλλακτικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που σκοπό έχουν την ποιοτική αναζήτηση της γνώσης. O κεντρικός στόχος ήταν να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ώστε να αποκτήσουν την ικανότητα να διακρίνουν τα fake από τα real news και να μάθουν πώς μπορούν να αποδώσουν και να επικοινωνήσουν ένα γεγονός μέσα από τη γραφή. To Atraktos Summer Camp καθοδήγησε κάθε παιδί ξεχωριστά να ανακαλύψει τη δική του θέση στον κόσμο. Στο πλαίσιο της υποστήριξής της στο πρόγραμμα, η Eurolife FFH προσέφερε επίσης δεκαπέντε υποτροφίες σε παιδιά που φιλοξενούνται σε κοινωνικές δομές, προκειμένου να λάβουν μέρος στο Camp.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει οργανισμούς που προάγουν την εκπαίδευση και τον πολιτισμό, με στόχο να συμμετέχει έμπρακτα σε ενέργειες με θετικό πρόσημο για τους ανθρώπους και την κοινωνία. Μέσα από τη συνεργασία της με την Άτρακτο, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά τη στήριξή της σε πρωτοβουλίες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μετά τον Χατζηθεοδοσίου και ο Σαρρηγεωργίου τιμάται από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Άνοιξε δρόμους και στον πανεπιστημιακό τομέα ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου καθώς σχεδόν δύο χρόνια μετά την αγόρευση του Προέδρου

Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η εταιρεία πραγματοποίησε επίσης την ενέργεια «Φαντασία σε Δράση», με τα παιδιά να δημιουργούν τις δικές τους, μοναδικές κατασκευές 

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια...

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Προς ψήφιση το νομοσχέδιο με τα μέτρα για την ασφάλιση κατά φυσικών καταστροφών

Ενίσχυση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.